אופירה אסייג, יאיר נתניהו. עיבוד תמונה
עיבוד תמונה

אויש, תנוחי: אפילו יאיר נתניהו עלה על הזיוף של אופירה

אופיר סגרסקי

19.11.2019 / 8:13

הריבים, הגירושים, והדרמות באופן כללי. אופירה אסייג הרבה פחות אותנטית ממה שהיא רוצה שתחשבו. אופיר סגרסקי מסבירה למה כדאי לה להרגיע

"אני ובעלי גילי נפרדים אחרי 12 שנים ועם המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש - שלושת ילדיי", הצהירה אופירה אסייג באינסטגרם בספטמבר 2018. מיד עם פרסום הידיעה, בתוספת תמונה דרמטית השאולה מסרטי מד"ב מהאייטיז, קפצו גופי התקשורת על המציאה.

לחלקם סיפרה אסייג כי היא עוברת משבר גדול, ובמקרים קיצוניים יותר - "אני לא מאמינה יותר במוסד הנישואים, עם שלושה סימני קריאה וחמישה קווים מתחת". כך סיפרה בראיון ל"לאישה" בחודש שעבר, אחרי שהשניים חזרו להיות יחד, גרושים אך אוהבים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הידיעה על האיחוד המחודש פורסמה כבר ביוני האחרון. "עברנו תקופה מטורפת ולמדנו לצאת מחוזקים ואוהבים יותר מתמיד!", כתבה אסייג בעמוד האינסטגרם שלה. מאז לא מפסיק הזוג לחגוג את אהבתו על גבי דפי הרשת החברתית, אינדיקציה מעולה כידוע לזיהוי זוגיות בריאה ומתפקדת.

אם נעצור לרגע את סוסי הציניות שלנו, אפשר לתת לאסייג קרדיט על אהבתה למנקין ולהניח שהפעם, בשונה מהסכסוכים עם אייל גולן או יאיר נתניהו, מדובר באקט אותנטי שנועד לחלוק את הטוב בחייה עם העולם. יתכן שהפעם לא נועדו חייה של אסייג למצלמות, אלא זורמים למולן באופן טבעי, גם אם ראוותני ומופרז. אופירה מוגזמת, אחרי הכל, וככה אוהבים אותה.

אבל קשה שלא להרים גבה למראה התמונה שפירסמה אסייג בעמוד האינסטגרם שלה בסוף השבוע האחרון, ובה מוצגת כף ידה עם טבעת חדשה. החתן - נכון, גילי מנקין. זה שיחסיה איתו הביאו את אסייג עד לפני שלושה חודשים לאובדן אמון במוסד הנישואים. השניים, מסתבר, החליטו לחדש נדרים, שזה מקסים מקסים מקסים ומתיש למות. זוגות נפרדים, זוגות חוזרים, זוהי דרכו של עולם ועדיף לאהוב ביחד מאשר לסבול לבד, אבל בשביל מה פסאדת הטבעת? כל כך מהר שינית את דעתך לגבי סמל הסמלים של מוסד הנישואים המודרני? מה אם, למשל, פשוט לאהוב ולשתוק?

אחרי שנה של סכסוכים מתוקשרים עם אייל גולן ויאיר נתניהו, מתבקש לגלגל עיניים לנוכח דרמה חדשה מבית אופירה הפקות. להזכירכם, אסייג ביקרה השנה בחריפות את יאיר נתניהו על שפקד את מועדון החשפנות ה"פוסיקט". יאיר, בצעד חסר תקדים, הגיב באופן ענייני, והאשים את אסייג בצביעות - היא זועקת "ניצול נשים", אך מצדדת באייל גולן שלכאורה ניצל מינית קטינות. התגובה של נתניהו גררה עוד תגובה מצד אסייג, והדיון הידרדר לפינג-פונג עלבונות מביך עבור שניהם. בסופו, אסייג קראה לנתניהו ליטול כדורים פסיכיאטרים.

עוד בוואלה!

המדד: למה דניאל גרינברג ממשיכה להפסיד לרוסלנה רודינה

לכתבה המלאה

יאיר נתניהו הצליח להקפיץ לאסייג את הפיוז, ולא סתם: איכשהו, הילד המפונק שמתבטא כטוקבקיסט מצוי, חשף בכמה מילים פשוטות את הזיוף של מלכת האותנטיות. רגע אחד היא פמיניסטית, ברגע הבא כבר לא ובאופן כללי קשה לומר שהיא מחזיקה באיזשהו ערך.

במקרה של אייל גולן, אסייג אפילו לא התאמצה לשוות לסכסוך איזשהו יסוד ערכי. היא הבינה שהבמה שלה, וכל מה שנדרש ממנה זה לצעוק. לכן, אם מתחשק לה להיעלב בהגזמה מגולן, רק כי הסיר ממנה עוקב באינסטה (כמו מכל שאר בני האדם) - היא תקדיש לפרשה 19 דקות (אחרי עריכה!) מהתכנית שלה עם ברקו, בהן היא דורשת מהזמר שהובא לאולפן, להתנצל, וזו אולי הייתה הפעם היחידה בשנתיים האחרונות שבה גולן נראה טוב יותר בתקשורת מהאדם האחר שאיתו באותו פריים.

ההגזמה התיאטרלית של אופירה אסייג לא מאפיינת רק את הריבים שלה. באופן כללי, היא מכורה למחוות גדולות מהחיים: יוצאת ביותר הצהרות דרמטיות מביבי, מחוללת פרובוקציות בשביל כל הקרדשיאנס ביחד ומספקת כל כך הרבה כותרות שהיא גורמת להן אינפלציה.

בשביל מה יש תוכנית טלויזיה אם לא בשביל לריב בה

עודף התהפוכות בפיד של אסייג לא רק מוריד מערכן, אלא גם פשוט לא מדבר אלינו, אנשים שפסגת הדרמה היומית שלהם מסתכמת לרוב בגילוי שנגמר החלב. הפער הזה, בשילוב העובדה שאסייג מתווכת כל פסיק מחוויותיה לעולם, יוצר תחושה שהיא עושה הצגה למצלמות. הרגשות, הערכים, האמונות שלה - כולם נדמים כטריקים שיווקיים גרידא.

התדמית של אופירה אסייג עוד לא אבודה. קודם כל, אנשים מתעניינים בה. עובדה: העיתונות ממשיכה לעקוב אחר השתלשלות מעלליה, כולל כותבת הטור הזה. אבל טריק הפרובוקציות לא יחזיק אותה לנצח, כי הקהל מחפש אמת. דמות אנושית וכנה, שאפשר להגדיר את דעותיה ולהזדהות עם תפיסת עולמה. אם כן, אנחנו שולחות את אופירה לעשות שיעורי בית, להבין מחדש את הדמות של עצמה ולחזור אלינו עם מסקנות. אבל עד שזה יקרה - נא להרגיע, לרדת חזרה לעם ולהסתפק בתמונות בנאליות ואמינות, ליד סלט עייף או בתור לבנק. כי מי שעסוק מדי בלייצר עניין, סופו לשעמם.

אולי תנוחי גם עם השרבוב, אם כבר מדברים

אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully