תמנון. אלכס ליפקין,
אלכס ליפקין

למדוד או לא למדוד? אלה ההשקות שהיינו בהן החודש

24.11.2019 / 14:06

לוריאל הוציאו ליין טיפוח רק לגברים, גולברי מעילים, ותמנון השיקו ליין פיטנס וכושר במסגרת קולקציית סתיו חורף שלהם - אז מה שווה למדוד החודש?

נתחיל בטיפוח, וכשמדברים על טיפוח חייבים להגיד בקול רם שלוש פעמים לוריאל, לוריאל לוריאל - מהסיבה הפשוטה שלוריאל (פעם אחרונה, נשבעות) הם מוגת שעושה עבודה מעולה. הם טרנדיים, הם עומדים בקצב ההתפתחות העולמי, הם זולים, ועדיין איכותיים, גם באיפור וגם במוצרי הטיפוח שלהם. ועכשיו הם גם יצאו עם ליין שלם רק לגברים, בשם L'oréal Men Expert מה שהיה צריך לקרות, ולא דקה מאוחר יותר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מה חדש?
ובכן, טיפוח לגברים במחירי דראגסטור, זה די חדש. הסדרות כוללות קרם פנים, קרם עיניים, ג'ל ניקוי ועוד מוצרים על טהרת ויטמין C ותמצית גוארנה. בנוסף, יש סדרת דאודורנטים, סדרת אנטי אייג'ינג וכמובן, סדרה עשירה למוצרי גילוח וטיפוח השפם והזקן.

אהבנו
ג'ל ניקוי לפנים - לחות וניקוי לאפקט בוסט מעורר מתוך סדרת לחות וניקוי:
ג'ל ניקוי לפנים עם פורמולה נעימה, ריח טוב ותחושה חיונית לעור הפנים. מה שנעים בו זה שהוא לא מותיר את הדביקות הזאת שיש ללא מעט תכשירי ניקוי פנים לעור גברי. הוא קליל ונשטף בקלות. אהבנו.

פחות אהבנו
שאדם לוין וניקולאי קוסטר-ולדאו לא משתתפים באותו קמפיין. רצינו לראות תמונה שלהם מתנשקים.

גולברי. יניב אדרי,
מעילי חורף של גולברי/יניב אדרי

מה חדש?
רשת גולברי משיקה את קולקציית סתיו חורף 19/20 שלה, והפעם המוטיב המרכזי הוא שנות ה-70 המוקדמות, מה שאומר שנראה שם פריטים עם הדפסים פאנקיים וצבעוניים, אבל לא רק. סקשן שלם מוקדש כולו לטהרת השחור-לבן, וכמובן שיש גם פריטים שיש בהם יותר שיק של ערב וגלאם, עד כמה שרשת עם קו עיצובי מאוד סולידי יכול להיות גלאם.

אהבנו
את התעוזה בפרינטים, את הבדים המתנפנפים והקלילים שלגמרי מתאימים לסתיו הישראלי ואת מנעד המידות שמתחיל ב-36 ומגיע עד ל-46.

פחות אהבנו
את השמרנות. תכל'ס אין פה דברים שלא ראינו בעבר אצל גולברי וברשתות דומות. אולי יש נשים שזה לגמרי מתאים להן, אבל חסרה לנו קצת יותר תעוזה בעיצובים. לא חוכמה להלביש יפהפיה כמו אסתי גינזבורג ולסיים עם זה

עוד בוואלה!

נועה קירל מי? למה יש סיכוי שלא נזכור אותה בעוד עשור

לכתבה המלאה
תמנון. אלכס ליפקין,
תמנון זה כיף/אלכס ליפקין

מה חדש?
איך אנחנו אוהבות את תמנון. זו חנות שתמיד אפשר למצוא בה משהו כיפי ללבוש, והמחירים - מדהימים עוד מתחילת העונה. בגלל זה כל כך שמחנו לראות שבקולקציית סתיו/חורף 19/20 יש גם קולקציה שלמה של בגדי ספורט. לא סתם בייסיקים נוחים, אלא ממש בגדים שמיועדים לאימונים (וגם להשווצות). פיסים תואמים של טייצים וטופים מהממים, וגם תיקים ספורטיביים שיכולים להשלים את הלוק. כל זאת בנוסף לשאר הקולקציה, שהתחדשה בצבעים סתויים כמו חרדל וירוק בקבוק.

מה אהבנו
את האופציה לבגדים חגיגים לצד בייסיקים נוחים וכיפיים, שעושים חשק לחורף. בנוסף אהבנו את מבחר הג'ינסים, שכלל ג'ינסים מתרחבים מחמיאים במיוחד, בדיוק בזמן לרענון המלתחה לקראת החורף.

פחות אהבנו
כיוון שיש המון מבחר, במיוחד בחנות בעזריאלי, צריך לדעת גם לברור מבין כל הדברים. אם את לא בחורה שאוהבת למדוד בחנות, כדאי לשמור את פתק ההחלפה עד המדידה בבית, כי לפעמים מה שנראה יפה על הקולב לא בהכרח עונה על הציפיות. בנוסף, כדאי להגיע בתחילת העונה, כי הדברים הכי שווים נחטפים מהר ואת עלולה להישאר בלי המידה שאת צריכה.

לוריאל. חו"ל,
סדרת הגברים של לוריאל/חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully