קים קרדשיאן. GettyImages
GettyImages

מבאס תחת: למה זו טעות מצד קים קרדשיאן להפסיק להתפשט

מעין רודה

27.11.2019 / 7:44

אנחנו מכירים אותה כמלכת הטראש הבלתי מעורערת שמדברת על הכל ומתפשטת בכל הזדמנות. אז לא עוד. קים קרדשיאן הודיעה שהיא לא מצטלמת יותר בביגוד מינימלי, והמעריצים המומים. מעין רודה חושבת שזו טעות

מגיע שלב בחיים שבו את צריכה להתנצל על כל תמונה חושפנית שאת מעלה. זה קורה מתישהו אחרי גיל 30. כבר יש לך מקצוע מכובד, את אולי מנהלת אנשים, ובכל פעם שאת מעלה תמונה בבגד ים את צריכה להתעלם מהקול הקטן שאומר לך שרק נשים לא רציניות מעלות תמונות בביקיני. נכון, מוסד הסטורי הפך את התמונות האלה לעניין הרבה פחות גדול, ומה שתעלי היום ייעלם לנצח מחר, ועדיין התחושה היא שאת צריכה להתנצל, ולהוכיח שאת אישה רצינית למרות שאת אוהבת להרגיש סקסית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אין שום סיבה הגיונית או חכמה להעלות תמונה פרובוקטיבית. את אוהבת להעלות תמונות של מחשוף כי את נהנית שאנשים נמשכים אליך, ובעיקר כי הפסדת לעצמך בקרב הפמיניסטי, לא בגלל משהו שעשית, אלא כי את רוצה שיחשבו שאת יפה. היי, בשביל שיחשבו שאני מצחיקה וחכמה יש לי טוויטר, זה בסדר מדי פעם גם להעלות קצת תמונות של ציצים.

יש שתי נשים שאני נתלית בהן בכל פעם שאני מגלה שהפיד שלי מלא רק בתמונות של בגדי ים (ובבקשה אל תרוצו לבדוק, הכול חסום, וגם ככה לא מדובר בתמונות עוצרות נשימה ולוהטות). האחת היא אמא שלי. מי שהייתה מנהלת ממולחת, אהובה על עובדיה, מצליחה בקנה מידה חריג לתקופתה, הייתה גם האישה שנהגה לומר שהיא לא מתביישת בציצים שלה. את כל הקריירה שלה היא ניהלה בחצאיות מיני קצרות מידי.

היא המציאה את התחפושות הפרועות בפורים, עוד לפני שגילינו שהמטרה של החג הזה היא להתפשט. תוך כדי היא הייתה מה שבניינטיז קראו לו "אשת קריירה", ואמא לשלושה ילדים.
האישה השנייה שאני שולפת כשמגלגלים עלי עיניים בכל פעם שאני חושפת ירך היא קים קרדשיאן. הנה, כך אפשר גם להיות אחת הנשים הכי מצליחות בעולם, לשלוט על עסקים ששווים מיליונים - וכל זה בלי תחתונים.

אוקיי, זה נכון שאת כל הפרסום שלה היא השיגה מהפרובוקטיביות, ומקלטת סקס שהפכה אותה מהבת של רוברט לכוכבת הכי גדולה בעולם. רוב הכישרונות שלה במשך הרבה שנים התמצו בעיקר ביכולת להיות ערומה. אבל על הדרך היא גם הפכה לאשת משפחה, כוכבת טלוויזיה, לוחמת זכויות אזרח, ומשפיענית אמיתית, לא רק מאלה של האינסטגרם. היא שולטת בעולם, והיא מצליחה לעשות את זה בגלל התחת, וזה ממש לא הזמן להסתיר אותו.

השבוע היא הצהירה שהיא מתחילה לשמור על צניעות, ושהיא מתכוונת להתחיל להישמר מכל הסקסיות הזאת. מה אני לומדת מזה? שהיא השתמשה בגוף שלה כל עוד לא הייתה לה דרך טובה יותר להצליח, ועכשיו, כשהיא כבר לא צריכה את כל העירום הזה, היא יכולה לנטוש אותו. כלומר, כל הפרובוקטיביות הזו באמת הייתה רק כלי ללכוד את ההמונים. וחבל, כי אני קיוויתי שהמסר שאני מקבלת ממנה כל השנים האלה הוא שאפשר להפוך לאישה "רצינית", בלי לוותר על הלייקים. שאפשר לבקר בבית הלבן, וביום שאחר כך ליהנות מהגוף שלך באיזו דרך שתבחרי.

ואולי קים קרדשיאן בסך הכול הגיעה לנקודה מעוררת הקנאה שבה היא באמת לא זקוקה יותר לכל השטחיות הזו כדי להרגיש שהיא שווה משהו. זה היה יכול להיות אמין אם היא לא הייתה מרגישה צורך להצהיר על כך בפני כל העולם. עצם ההצהרה הזאת היא בעצם סוג של תחינה: הנה, עכשיו אתם אמורים להתחיל לקחת אותי ברצינות. ואני חשבתי שאפשר לקחת אישה ברצינות גם כשהיא סקסית.

קים קרדשיאן שובבה (אינסטגרם)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully