אישה דורכת על גבר. ShutterStock
ShutterStock

כתוב בפרופיל "פמיניסטית"? הנה מה שצריך לדעת לפני הדייט

בשיתוף OkCupid

29.11.2019 / 8:38

ראית אותה באפליקציה, היא יפה, מצחיקה וחכמה, ואתה מרגיש שיש פה סיכוי למשהו מעניין, אמיתי ועם פוטנציאל לטווח ארוך. אבל מה, היא פמיניסטית מוצהרת וגאה, ואתה מפחד לפשל בדייט. בשביל זה אנחנו כאן! הנה כמה דברים שכדאי לך לדעת

אתה מחליק להנאתך שמאלה וימינה, רואה מי מוצאת חן בעיניך ומי פחות, כשלפתע מופיעה תמונה של מישהי שגורמת לזמן לעצור - היא תופסת את העיניים, מחייכת אליך מהצד השני של המסך ופתאום הכל מרגיש נכון. אתה נכנס לפרופיל שלה ב-OkCupid ורואה שגם היא, כמוך, אוהבת כדורגל או חיות, מעדיפה טיולים בחוץ ובים, מתנדבת בבתי חולים ומתה על לונדון. אתם נשמות תאומות/ ואז אתה רואה את המילה "פמיניסטית".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ואתה קצת נבהל. למה? כי לימדו אותך שדאם אישה היא פמיניסטית זה אומר שהיא כועסת על גברים ומבלה את כל זמנה בהפגנות. אז לא - זה לא אומר שהיא אישה מלאת זעם שתצעק עליך במהלך הדייט או תתעקש לאסוף אותך מהבית ולהזמין בשבילך את ארוחת הערב. היא גם לא תשרוף חזיות באמצע הבר, בין צ'ייסר לצ'ייסר.

דבר ראשון - תנשום. פמיניזם זו לא מילה גסה. ולא כל הפמיניסטיות נוצרו זהות. כל מה שצריך לעשות כדי להסתדר איתן זה לכבד אותן כנשים וכבני אדם. מה שממילא התכוונת לעשות, לא? לפחות ככה אנחנו מקוות. דבר שני - תקרא את החוקים האלו, ותבין איך להתנהג בדייט. איתה, ותכל'ס, עם כל אחת אחרת.

לא צריך לפחד אם היא שולפת מצית: די. להגיד שפמיניסטיות שורפות חזיות זה כמו לצפות שאתה תגיע לדייט עטוי שריון ורכוב על סוס לבן. השנה 2019, לשרוף דברים זו פירומניה וזה מלכלך ומסוכן. הדבר הכי מסוכן שהיא עלולה לעשות זה להראות לך את הפוסטים הפמיניסטים שהיא מעלה באינסטגרם, ואולי היא שלפה מצית כי מעשנת, ואת זה יכולת לקרוא בפרופיל שלה.

אתה כן יכול לפתוח לה את הדלת: אם זה יתאים, ואתה בדיוק תעמוד לפניה בכניסה למקום, היא כנראה לא תשעט לעבר הכניסה כמו שור עצבני שראה בד אדום רק כדי להראות שהיא חזקה מספיק להחזיק דלתות. אז תפתח לה בבקשה את הדלת, ותחייך. יהיה בסדר. מבטיחות.

מותר לך להציע לשלם: פמיניסטיות מאמינות בשוויון, ועל כן הן עשויות להציע לך להתחלק בחשבון. זה לחלוטין נתון לשיקולן, וכמו עם כל אישה אחרת, אתה יכול להתווכח, להציע לשלם ולראות איך היא מגיבה. אם היא מחייכת ואומרת תודה - תגהץ את האשראי, אבל אם אתה רואה שזה חשוב לה, אז תתחלק, ואל תעשה מזה ביג דיל. לפחות תדע שהיא לא תשפוט אותך בסתר על זה שלא שילמת בדייט ראשון.

אתה לא צריך לפחד לדבר לידה: כן, עלולות להיות לה דעות שונות משלך, והיא כנראה תשמיע אותן. זה ממש לא אומר שהיא תצרח עליך כי אמרת משהו שלא מוצא חן בעיניה, אבל אם וכאשר תגלשו מעבר לשיחת ה"מאיפה את/ה? איפה את/ה עובד/ת?" אתם כן עלולים להתווכח. אתה יודע, כמו שמתווכחים אנשים מתורבתים, עם נימוקים והסברים, ואולי כמה עקיצות סקסיות.

אישה דורכת על גבר. ShutterStock
אל תפחד, היא אישה לגמרי רגילה, רק עם דעות/ShutterStock

אל תדבר בסטריאוטיפים: אל תנסה להרשים אותה בשיחות על סטראוטיפים פמיניסטיים. לא רק כי היא פמיניסטית, אלא כי זה מטופש, חנפני, והיא מיד תראה דרך זה. ממש כמו שאתה לא רוצה שהיא תניח שאתה עומד לחבוט לה בראש עם נבוט ולגרור אתה למערה שלך כדי לבצע בה מעשים מגונים, היא לא רוצה שתניח דברים לגביה. בכלל, נסה להכיר אותה לפני שאתה מניח הנחות.

אתה יכול לשאול על פמיניזם: אם יש משהו שמעניין או מבלבל אותך - תשאל. אל תדאג, היא לא תהפוך לדרקון יורק אש או תצחק עליך שאתה טיפש. להיפך, להודות שיש דברים שאתה לא יודע זה כוח, ולהיות פתוח ללמוד דברים חדשים מעיד על ביטחון ואינטיליגנציה, שני דברים שהיא כנראה מעריכה. אז אל תפחד לשאול (וגם אל תפחד להגיד לה שהבנת אם היא מתחילה לחפור).

אל תשאל אותה אם היא שונאת גברים: כן, זו בדיחה. נכון, היא מצחיקה כי פמיניסטיות כאילו אמורות לשנוא גברים. כן, היא שמעה את הבדיחה הזו כבר 400 פעמים. לא, היא לא שונאת גברים. אבל אותך קצת כן, אחרי ששאלת.

אל תעיר לה על המראה שלה: אלא אם כן אתה רוצה שהיא תעיר לך על הכרס או על השערות באוזניים. לא היא ולא אף אחת אחרת רוצות לקבל ממך טיפים לאיך להיראות טוב. תאמין לה שהיא יודעת את העבודה, עובדה שהחלקת ימינה.

אישה מציעה נישואים. ShutterStock
מצד שני, אולי היא תציע לך נישואים וגם תקנה לעצמה את הטבעת/ShutterStock

אל תיתן מחמאות יחסיות: אף אחד לא אוהב לקבל מחמאות שמסתירות בתוכן עלבון. אל תגיד לה שהיא ממש יפה/ מצחיקה/ מעניינת/ זורמת יחסית לפמיניסטית. אתה לא רוצה שהיא תגיד שאתה דווקא מלא ביטחון יחסית לכיעור שלך, או שאתה דווקא סקסי יחסית לזה שאתה נמוך מהממוצע. אם אתה רוצה להחמיא, תחמיא - אל תוסיף שום דבר.

אם הגעתם למיטה - תשקיע: אם הדייט זרם ומצאתם את עצמכם ערומים, היא תצפה ליהנות. זה יהיה לה ממש כיף לה לגלות שאתה אוהב להשקיע וממש ממש מוזר אם תתחיל לנחור רגע אחרי שהכל נגמר. היא ממש לא מתכוונת להתלבש בדממה ולהודות לאישה מלמעלה על כך שנפלה בחלקה הזכות לבלות את הלילה עם אגואיסט כמוך.

אל תזלזל: בנשים, או בגברים, או בלהטב"ים, או בילדים, או בחיות. לא כי היא פמיניסטית, כי היא בן אדם.

והכי חשוב - אל תצפה לסקס: נכון, היא מאמינה בשיויון, וחלק מזה הוא ההבנה שזה בסדר שאישה תגיע למיטה מתי שמתחשק לה מבלי לפחד שיגידו עליה משהו, אבל זה ממש לא אומר שהיא רוצה להגיע למיטה איתך בדייט הראשון כדי להוכיח שהיא חזקה או יכולה להתנהג כמו גבר בסיטואציה רומנטית. נסה לראות איך מתקדם הדייט לפני שאתה מגלח רגליים. בדיחה פמיניסטית, ככה, לסיום.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully