בן אל תבורי. מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון, צילום מסך
צילום מסך/מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון

לפעמים חולצה היא רק חולצה: הגברים שתפגשי באפליקציה

בשיתוף OkCupid

17.12.2019 / 7:31

כשאת נרשמת לראשונה לאפליקציית היכרויות, את לא באמת יודעת למה לצפות ואיזה טיפוסים תמצאי במאגר הבלתי נדלה הזה. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן

את לא צריכה להיות יותר מדי זמן באפליקציית הכרויות כדי להבין שיש טיפוסים ויש טיפוסים. האפליקציות האלה הן אכן הזדמנות ופלטפורמה נהדרת להכיר את אהבת חייך, אבל בדרך, אין מה לעשות, את עלולה להיתקל בכל מיני אנשים שונים ומשונים. יכול להיות שדווקא מישהו שאחת תחשוב שהוא "יצור" יראה לך כמו הדייט המושלם, או להיפך אבל בשביל זה צריך לסנן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כדי שבתור מתחילה לא תעשי את הטעות ותיצרי קשר עם כל מי שנקרה בדרכך באפליקציית ההיכרויות, שימי לב שאת מתעמקת טיפה בפרופיל של הבחור הפוטנציאלי במקום רק להסתכל על התמונה - סינון נכון ימנע ממך לבזבז את הזמן על דייטים ללא עתיד ויחסוך מבוכות. בנוסף, אל תשכחי גם לפרט על עצמך בפרופיל שלך - שקיפות וירידה לפרטים יכול למנוע פניות מיותרות מבחורים שלא ממש לטעמך, ולמקסם פניות מכאלה שאת יכולה למצוא בהם עניין.

אבל עד שתעשי את זה, הנה רשימה של טיפוסים שסביר להניח שתיתקלי בהם בפעם הבאה שאת פותחת את האפליקציה. אם להימנע מהם או ליצור איתם קשר - זו כבר החלטה שלך:

גבר בלי חולצה. ShutterStock
תגיד, אמרו לך פעם שלמכנסיים שלך יש מבט עצוב בעיניים? מצב שהם מתגעגעים לחברה שלהם החולצה/ShutterStock

ההוא ששכח לקנות חולצה
אנחנו הכי בעד בודי פוזיטיב, ובאמת שאין לנו שום בעיה עם קצת עירום בטעם, אבל למה כל התמונות שלו צריכות להיות כאלה? סבבה, הבנו יש לך קוביות בבטן. זה באמת נורא נחמד. אבל וואלה, היינו שמחות לדעת שיש בבעלותך פטמה. אה... חולצה. לא רק שיש מצב שהוא דוש שכל מה שחשוב לו זה מכון הכושר, יכול להיות שהוא יצפה שגם את תבלי בו ארבע שעות ביום. ולך יש עבודה, וחיים.

מלך הממים
לבחור הזה, בניגוד להוא שטרם קנה חולצה, כנראה לא יהיו בכלל תמונות של עצמו באפליקציה. במקום, הוא ישתמש בממים על מנת להביע את האישיות שלו. אין פסול בלהכניס מם אחד או שניים למאגר התמונות של האפליקציה. זה אפילו יכול להעיד על הומור, מה שיכול ליצור חיבור, אבל בחייאת, תמונה אחת שלך לא תשים? אנחנו רוצות לדעת מה אנחנו מקבלות, ומלבד הומור, או שהוא ממש חסר ביטחון לגבי המראה שלו, או שהפרופיל הוא בעיקר בדיחה. כך או כך - לא מושך.

הידיד לעתיד
על פניו זה נשמע רע, אבל זה אחד מהדברים היותר חיוביים שיכולים לצאת מאפליקציית היכרויות - חבר לחיים. זה כמובן לא מתחיל ככה. כמו בכל פניה באפליקציה זה יתחיל מרצון למצוא זוגיות, אבל לפעמים זה פשוט מתגלגל לשם. את תביני שהבחור לא קורץ מהחומר שמתאים לך לזוגיות, אבל הוא מקסים, אתם יכולים להיות חברים טובים, חברה שלך תמות עליו, ומי יודע? אולי הוא אפילו יעזור לך למצוא את בן הזוג שלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

גברים כבר לא ניגשים אליה בברים: צוקית חוזרת למשחק

בשיתוף OkCupid
רופא. ShutterStock
נשמה, ללכת לרופא זה לא אותו דבר כמו להיות רופא/ShutterStock

ה"רופא"
או ה"טייס" או "איש העסקים המיליונר". תראי, אנחנו לא אומרות שאין רופאים או טייסים באפליקציית ההיכרויות, אבל משום מה מרגיש שהם נמצאים שם יותר משהם קיימים במציאות. לפעמים אנשים נוטים לשפצר את הפרופיל שלהם משל היו קורות חיים למשרה נחשקת, ומכניסים אליהם פרטי מידע ש… איך לומר... אינם לגמרי מדויקים (שקרים מוחלטים, הכוונה). חוק האצבע אומר שאם את חושדת, כנראה שאת צודקת, אז במקרים כאלה שווה לעשות בדיקת עובדות קלילה לפני שמתקדמים לשלב הדייטים.

המקריפ
חשבת שנפלת על מאץ' עם מישהו חתיך ומגניב ופתאום הוא שולח לך אימוג'י של חציל ואפרסק. אחלה, הרמז הובן. אבל הוא כנראה לא הבין את המציאות, כי בואי - האם הכרת מעולם בחורה שנענתה לחיזור של מישהו ששלח לה חציל סליזי או יצאה עם מישהו ששרק לה ברחוב כשהוא משקיף עליה מהרכב? אז גם את לא.

הגוסטר
מדובר בבחור שאת נמצאת איתו באיזשהו קשר (טלפוני, הודעות ואפילו דייטים) ואז פתאום הוא פשוט נעלם. בלי התראה מוקדמת, בלי סימנים מטרימים, הוא פשוט מפסיק לשלוח לך הודעות או לענות להודעות שלך. נעלם, כמו רוח רפאים. תופעת הגוסטינג היא לצערנו דבר שכיח. זה קורה לא מעט אצל נשים אבל בהחלט אפשר ליפול גם על גבר כזה. במקרה כזה - תביני את הרמז, אל תהיי תלותית ובעיקר אל תתבאסי. מי שלא מספיק גבר כדי להיפרד ממך כמו שצריך, לא באמת שווה את זה.

גבר קריפי. ShutterStock
אם הוא מזמין אותך לשם ויש מוזיקת רקע מלחיצה - אל תלכי/ShutterStock

ההוא שהשיחה איתו זורמת
בניגוד לבחורים שמצפים שתזרימי את השיחה רק כי הם טרחו לשאול "מה קורה?", עם הבחור הזה השיחה דווקא זורמת מצויין ונמשכת מעצמה, בלי להתאמץ בכלל. נושא מוביל לנושא, ומרגיש לך שיש לך המון במשותף איתו, מה שרק ממשיך את השיחה עוד ועוד. הוא שואל שאלות אינטליגנטיות, הוא מצחיק אותך, וגם את אותו. בחור כזה גורם לך לרצות לעבור מהר מאד לטלפון ולפגישה פנים אל אל פנים. בקרוב אצלך.

זה שהגיע כדי לדבר רק על עצמו
הפרופיל שלו נראה סבבה, בתמונות הוא נראה נחמד, אבל אז אתם מתחילים לדבר ולאט לאט מסתבר לך שלא באמת מעניין אותו שום דבר מלבד עצמו. את מנסה לזרוק שבבי מידע על עצמך, אבל הוא בשלו - לא מראה טיפה של עניין בך, אלא כדי לצאת ידי חובה. בשלב הזה את לא יכולה שלא לתהות מה הוא עושה באפליקציית הכרויות כשיש לו מראה בבית והרי כבר הכיר את אהבת חייו ביום שנולד.

הג'נטלמן
לפעמים זה נראה בלתי אפשרי, אבל זה לגמרי קורה. כן, יש הרבה ג'נטלמנים ואנשים טובים שמחפשים אהבה באפליקציות היכרויות (את שם, לא?). מדובר על בחור מקסים, מצחיק, ומנומס, כזה שעוזר להוריד מהשולחן בארוחת שישי, כזה שאוהב את אמא שלו (אבל לא יותר מדי). הוא ממש מעוניין להכיר אותך לעומק, לקחת אותך לדייט אמיתי ולא סתם ישר להיכנס איתך למיטה. אם את נתקלת בדבר כזה, נסי להיות פתוחה להכיר אותו. למרות המשיכה של כולנו ל"ילדים רעים" בסופו של דבר זה הבחור להתחתן איתו, וכאלה סביר יותר למצוא באפליקציות כמו OkCupid, לשם אנשים נרשמים כשהם מחפשים קשר אמיתי.

ג'נטלמן. ShutterStock
גם הוא היה פעם ילד רע. הוא פשוט התבגר/ShutterStock
מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully