הוא לא בעניין. ShutterStock
ShutterStock

חלאס תירוצים: הסיבות האמיתיות שבגללן לא פתחת פרופיל

בשיתוף OkCupid

15.12.2019 / 7:37

את חושבת על מערכת היחסים האחרונה שלך בגעגוע, החורף מבאס אותך כי את לבד, ולחברות שלך כבר קצת נמאס לשמוע כמה את כמהה לזוגיות? כנראה שאת מאלה שעדיין מתעקשות לא לפתוח פרופיל באפליקציה, ומהסיבות הכי לא נכונות

כשאת רווקה, שלא לאמר רווקה ותיקה, אנשים בזוגיות נוטים לחשוב שזכותם לייעץ לך אפילו שלא ביקשת, וכתוצאה יש משפטים שכל רווקה שומעת די הרבה: "זוגיות זו פשרה, אין מה לעשות", או "אין כזה דבר נפש תאומה - זו עבודה קשה", והנפוץ ביותר "הוא לא ייפול עלייך ככה, מהשמיים. צריך לעבוד בזה כדי שזה יקרה". המשפטים המעצבנים האלה שכולנו מכירות חוזרים על עצמם בכל שיחה עם אנשים שנמצאים בזוגיות, ונכון שהם מעצבנים, אבל מה שהכי מרגיז בהם הוא שהם נכונים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז סגרנו שאת פרפקציוניסטית, רומנטיקנית, וחסידה של מפגשים אורגניים ברחוב, והתאהבויות שמתרחשות כמו ברומנים רומנטיים של פעם - זו זכותך, וזה מקסים, אבל בואי - בנתיים את לבד. את לא רוצה להיות לבד, אבל עדיין מתקשה לשחרר את ההרגלים הישנים, ועד היום לא פתחת אוקיי-קיופיד. אז אלו הסיבות האמיתיות שבגללן נמנעת עד היום. ספוילר - כולן גרועות.

"אני רוצה לפגוש מישהו בצורה טבעית"
את חושבת שאם תפתחי פרופיל באפליקצייה, אז זהו - זה אומר ש"נכנעת", שאיבדת תקווה, שאת מודה בחוסר האטרקטיביות שלך בשוק הפנויים פנויות. משום מה, לפתוח פרופיל מבחינתך שווה להצהרה פומבית שאת בודדה או נואשת. אז קודם כל, תירגעי. נכון שפעם היו סטיגמות שמקושרות לדייטינג באונליין, אבל כבר כל כך הרבה שנים שזה לא נכון, שהפחד מסטיגמה בנושא הזה מתחיל להישמע קצת תלוש. אם תסתכלי על זה מציאותית - אין כמעט אדם עם סמרטפון שלא משתמש באפליקציית דייטינג. מה שהיה פעם ביג דיל, היום נחשב כל כך בסיסי שאף אחד אפילו לא מדבר על זה. אין שום תבוסתנות בפתיחת פרופיל, להיפך - יש משהו תקוע בהתעקשות המיושנת לפגוש מישהו בצורה "טבעית". יש לנו חדשות בשבילך - להיפגש אונליין כבר נחשב הרבה יותר טבעי מאשר להתאהב במכולת.

"זה לא בטוח לפגוש מישהו ככה"
ובכן, גם ללכת ברחוב לא. ברור שכמו כולנו גם את שמעת סיפורי אימה על קאט-פישינג ועל כל מיני פסיכים מוזרים שמשתמשים במקלדת כנשק ובמסך כזכוכית חסינת כדורים. אבל אותם את פוגשת גפ בפייסבוק ובכל מדיה חברתית אחרת. נכון, הדברים האלה קורים. לא הרבה, אבל קורים. מצד שני, גם מטוסים מתרסקים ומכוניות סוטות מנתיבים - זה אומר שתסתגרי בבית ולא תטוסי לברצלונה? ברור שלא. כי הרי לא משנה מה נעשה, אף פעם לא נוכל באמת להגן על עצמנו מפגיעה אפשרית, וביננו, מה שבאמת מפחיד אותך זה לא הסיכוי הקלוש לפגוש אדם מסוכן, אלא הסיכון הסביר שכרוך בלשים את הלב שלך במצב שבו הוא יכול להתאהב ולהישבר. זה לגיטימי, אבל לא מספיק כדי להימנע מלקחת חלק בחיים של עצמך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אחרי החתונה נפגשים באפליקציה: צוקית שוב מחפשת זוגיות

בשיתוף OkCupid

"אני עוד לא מוכנה"
מה שאת בעצם אומרת בין השורות הוא שאת מפחדת שזה לא ילך. אולי את מפחדת שאת לא נראית מספיק טוב, אולי את חוששת שתפתחי פרופיל ולא תהיי מבוקשת כמו שציפית, ואולי הבטחת לעצמך שתרזי קודם, כדי שתוכלי להרגיש מספיק נוח ללכת לחדר כושר, ורק אז תרגישי מספיק בטוחה כדי להצטלם לתמונת פרופיל. אבל הדחיינות הזאת לא עוזרת לך, כי אם תחכי שהכל יהיה מושלם בחיים שלך כדי להתחיל לחפש אהבה, כנראה שתחכי לנצח. אין מושלם - את לא מושלמת, ויש לנו חדשות מרגיעות בשבילך- גם הוא לא. אבל אתם מושלמים אחד בשביל השני, ואם את מעכבת את הפגישה שלכם בגלל דברים לא חשובים, פשוט חבל.

"אני לא טובה בטקסט"
נכון, לכתוב פרופיל מקיף שישרת אותך היטב זו השקעה לא קטנה, ולאנשים מסוימים יותר קשה לנסח את המחשבות שלהם במילים. מצד שני, יש כלים באפליקציות כמו אוקיי-קיופיד, כגון שאלות מדויקות שמנוסחות היטב, שיסייעו לך להתמקד. אל דאגה, לא תצטרכי להתמודד עם דף ריק כשאת בונה את הפרופיל שלך. לגבי כתיבת הודעות, זה נכון שלא כולם ורבליים וחלק מהאנשים, בדיוק כמוך, יעדיפו לדבר בטלפון או להיפגש. מה שטוב באפליקציה כמו אוקיי-קיופיד הוא שאת אל צריכה לכתוב כל כך הרבה. את צריכה לקרוא את הפרופיל, ולהתכתב קצת בהתחלה, לא יותר מאשר המינימום ההכרחי. למעשה, אחרי השיחה הראשונית רצוי לעבור די מהר לטלפון.- לשמוע קול ולהקשיב לנימה יעזור לכם להבין זה את זו יותר לעומק ולהבין מהר מאד אם יש טעם להמשיך לפגישה, שאגב, גם אותה כדאי להוציא לפועל כמה שיותר מהר, ולא להיתקע בשלב הבילד-אפ מעורר הפנטזיות של ההתחלה.

דבר המומחים
מנתונים שנמסרו לנו ממליסה הובלי, סמנכ''לית השיווק הגלובלי OkCupid, עולה כי חלק מהאנשים לא פתחו עדיין פרופיל כי הם אכן מפחדים מהסטיגמות המישנות שדובר עליהן כבר, וחלקם האחר פשוט חוששים שלא יימצאו מאץ'. אבל הנתונים מראים כי רוב המשתמשים החדשים מדברים עם מישהו חדש כבר בתוך שלוש שעות, וכי 90 אחוז מהאנשים יוצאים לדייט ראשון בתוך השבוע להצטרפותם לאוקיי קיופיד, ובו זמנית מקבלים הודעות חדשות מפרטנרים פוטנציאליים חדשים. כולנו נוטים להרגיש קצת ביישנים ופגיעים כשאנחנו מתחילים לחפש פרטנרים באפליקציה, אבל אולי יעזור לכם לדעת שאתם לא לבד הסטטיסטיקה מראה בבירור - זה עובד, רק תשאלו את כל הזוגות המאושרים שנפגשו ב-OkCupid. המסקנה ברורה - אם אתם מחפשים זוגיות בצורה רצינית, הדרך היעילה ביותר בימינו היא לפתוח פרופיל באפליקציית דייטינג און-ליין.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully