זוג ביישן במיטה. ShutterStock
ShutterStock

כן עשה, לא עשה: כך תדעו שהיה לכם דייט ראשון מעולה

בשיתוף OkCupid

9.12.2019 / 7:19

דייט ראשון דורש מאיתנו תעצומות נפש. את רוצה להיראות במיטבך, לצאת מהבית אחרי שכבר התיישבת על הספה, להיות נחמדה למרות שאת עייפה, והכי קשה - להתגבר על הפחד מאכזבה - שלך או שלו - כך תדעי שהיה לך דייט ראשון מוצלח

לפעמים יש את ההרגשה הזאת בסוף דייט ראשון מוצלח שהחל באפליקציה המועדפת עלייך - פרפרים בבטן, התרגשות או פשוט ביטחון ורוגע. הידיעה שהנה, יש כאן משהו, כיוון וסיכוי לקשר מעניין שיכול להתפתח.

ואז הוא נעלם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נכון, יש אנשים שיגידו לך שאת יכולה לשלוח הודעה ולהציע דייט שני, ושזה לגמרי בסדר בעידן הפמיניסטי שבו אנחנו חיות ליזום ולהיות יותר אסרטיביות, אבל ביננו - אנחנו רוצות שהוא ייזום, יציע לנו דייט שני ויזמין אותנו למסעדה מדהימה או לפחות אליו הביתה בתירוץ של נטפליקס וצ'יל.

אז אם בדיוק סיימת דייט מוצלח ואת בטוחה שהוא הולך לשיר לך סרנדות מתחת לחלון, בואי לבדוק האם אחד מחמשת הסימנים האלו הופיע - כי אם כן, הסיכוי שלך לדייט שני הרגע עלה משמעותית:

זוג אוכל במיטה. ShutterStock
למען הסר ספק - זה היה דייט מוצלח/ShutterStock

נשיקה מחוץ לאוטו
לא צריך להיות קטנוניות, זו יכולה להיות מונית או שהוא סתם ליווה אותך הביתה - הכוונה היא שהוא עושה מאמץ כלשהו לפני שהוא מקרב אלייך את הפנים שלו עם פה פתוח. לא נשיקה שיכורה על בר, ולא נשיקה שבה כל מה שהוא צריך לעשות זה לרכון לכיוונך ולהיזהר שהארמברקס לא יפצע לו את המעיים, אלא נשיקה שהוא עבר בשבילה קצת יותר: יצא מהאוטו, ליווה אותך לדלת, הלך איתך עד הבית או כל דבר אחר. כי נשיקה מזדמנת יכולה אמנם להיות מלאת תשוקה אבל היא לא תמיד ערובה לדייט שני. נשיקה שהוא היה צריך להתאמץ בשבילה - בדרך כלל כן.

כבר קבעתם להיפגש שוב
נכון, יש גברים שסתם מדברים ומבטיחים, אז תהיי ריאלית - אם הוא סיפר לך שהוא מת על סקי וקפצת על ההזדמנות לשקר שאת יודעת לעשות באק-פליפ עם סנואובורד כדי לצאת מגניבה, ואז הוא אמר לך שאתם תיסעו יחד לסקי - אל תתחילי לחפש עדיין חליפה בצבע ורוד ולהתאמן על פוזות סקסיות בשלג. אבל אם הוא דיבר על מקום שהוא רוצה להכיר לך או אמר שהוא פנוי בחמישי, את בהחלט יכולה להתחיל לעשות תוכניות. לא לחתונה, תירגעי - למה שתלבשי בדייט השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אחרי החתונה נפגשים באפליקציה: צוקית שוב מחפשת זוגיות

בשיתוף OkCupid
אישה נואשת. ShutterStock
לא סימן טוב/ShutterStock

מעברים
התחלתם בבר ואז החלטתם שבא לכם ללכת קצת על הים? משם אולי התחשק לכם גלידה או איזה המבורגר לילי? זה אומר שהוא נהנה איתך, זכה לראות אותך בכמה סיטואציות וכנראה מרגיש איתך בנוח. חוץ מזה שהדייט כנראה באמת זרם לדעת שניכם. אם היו מעברים בין מקומות - מהמסעדה לבר ומהבר למועדון ומהמועדון לפלאפל ומהפלאפל למיטה (לא בהכרח בסדר הזה) אז כנראה שאת יכולה לצפות להודעה בימים הקרובים.

סקס
יעידו מאות אלפי רווקות תל אביביות שסקס, גם אם הוא ממש טוב, לא מבטיח לך הודעה למחרת, ובטח לא כמה ימים אחרי. כשזה נוגע לסקס אין באמת חוקים, וממש לא צריך להפוך אותו לתו איכות לדייט. לפעמים את סתם נראית טוב והוא סתם דוש, או ששתית יותר מדי והתעלמת מדגלים אדומים והוא פשוט היה גבר. אבל אם הוא הביא אותך אליו הביתה וביקש שתישארי לישון אחרי, ולא עשה לך פרצופים של "אני ממש עייף וזאת מיטה 1.60 ולא נוח לי שיש כאן עוד מישהו", ולא אמר שהוא קם מוקדם, ואז הכין לך קפה מושקע בבוקר, יש סיכוי שתקומי במיטה הזאת עוד כמה פעמים.

הודעה
הגביע הקדוש של סיום הדייט וללא ספק חותמת ההצלחה שלך היא הודעה בתוך שעה מסיום הדייט. בין אם הוא כותב לך "היה לי כיף" או בודק אם הגעת הביתה בשלום - אם הוא כתב לך הודעה עוד לפני שהוא נשפך לישון, הוא רוצה לראות אותך שוב. ואם זו היתה הודעה קצרה ותכליתית ולא איזו מגילה מלחיצה על החיים המשותפים שהוא מתכנן לכם, אז הוא גם חמוד ונטול אגו, או בקיצור - לגמרי חומר לדייט שני.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully