מייקל לואיס. ניר פקין
ניר פקין

לידיעתכם וטיפולכם: הדברים הקטנים שעושים את זה לנשים

בשיתוף OkCupid

21.12.2019 / 17:57

כולם יודעים שנשים לא אוהבות קמצנות ודושיות, ושלגברים שיודעים לעבוד עם הידיים שמור אצלנו מקום בגן עדן - אבל יש עוד כמה דברים קטנים וחשובים שממש עושים לנו את זה. סתם שתדעו

כשגברים מדברים על דברים שעושים להם את זה בנשים, בדרך כלל הם מדברים על חלקי גוף או תנועות. אבל נשים, מסתבר, הרבה יותר מתוחכמות מזה. כשמדובר בדברים שעושים את זה לנשים, לכל אחת יש את הדברים הקטנים והמוזרים שתופסים לה את העין, ממיסים לה את הלב או מבעירים לה אזורים אחרים. ואנחנו לא מדברות על הבייסיק, זה די ברור שאם אתה גבוה וחתיך, עם ראש מלא שיער, חיוך מושלם וחוש הומור, מצבך סבבה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

וכן, כולם יודעים שגבר שיודע לתלות תמונה, גבר לארג' או גבר שיהיה מקסים לחברות ולמשפחה שלך הוא מציאה. אבל יש המון דברים קטנים שגברים עושים - שעושים את זה לנשים. חלק חמודים, חלק הגיוניים וחלק ממש ממש מוזרים. אז לפני שאתם מעלים תמונות חדשות ל-OkCupid, קבלו את הרשימה החשובה הזאת:

הבקבוק כנראה בדיוק מכין ארוחת בוקר

התלהבות גיקית: כשאתם מתחילים להתלהב ממשהו כמו ילדים והופכים לגיקים נטולי טיפת פאסון רק כי אתם לא יכולים להפסיק להסביר לנו כמה זה בעצם מגניב לבנות טיסנים/ להרכיב רובוטים/ לשחק איזה משחק לא מוכר עם קבוצת חברים, אנחנו מתאהבות. אולי כי זה גורם לכם להוריד מגננות או להיות אמיתיים יותר בעיננו, או כי חנוניות זה פשוט סקסי.

להעביר ידיים בשיער: אנחנו מבינות שיש הרבה גברים שמדובר עבורם בנקודה כואבת. אבל אין מה לעשות, התנועה הזו, של גבר שמעביר יד בשיער או מזיז שיער שמפריע לו, זה סקסי. מבאס אתכם? יש עכשיו אחלה דילים על טיסות לטורקיה.

ישנוניות: זה השילוב בין הקול הזה שאתם רק מתעוררים איתו, ההתפנקות במיטה, השיער המבולגן והמבט המטושטש. מדובר בשילוב קסום שהופך אתכם לחמודים בדיוק ברמה הנכונה ולא מעליה! שלב מעל זה כבר גברים שמדברים כמו תינוקות, וזה כבר עושה אפקט הפוך. ממש הפוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה מה שיקרה לבר רפאלי בדייט הראשון שלה עם עדי כרמלי

בשיתוף OkCupid

סליחה לוסי, אבל בעלך שווה מדי

הפשלת שרוולים: האפקט שיש לגברים שמפשילים שרוולים, בין אם הם מקפלים חולצה מכופתרת או פשוט מושכים מעלה שרוול של חולצה ארוכה, דומה לאפקט שיש לאישה שמורידה שמלה ונשארת בבגד ים. זה פשוט עושה לנו את זה.

האמות שלכם: ואם כבר הפשלתם שרוולים, אז מסתבר שאמות שריריות זה אחד האזורים שנשים הכי שמות לב אליהם. אז רגע אחרי שסיימתם לעבוד על הגב, הזרועות והבטן, אל תשכחו לבדוק איזה תרגילים יגרמו לאמות שלכם להיראות טוב.

זיעה: אתם בחדר כושר ועובדים על האמות? שתדעו שזיעה זה סקסי. לא במובן של "רצתי מרתון ואני נראה כמו כלב שקפץ לבריכה ומריח כמו ערמת גרביים בת שנה וחצי" אלא כמה טיפות זיעה שמעידות על מאמץ. לגמרי עושה לנו את זה.

טרנינג וסווטשירט: כשאתם לובשים בגדים נוחים ונעימים זה גורם לנו לרצות להתכרבל איתכם על הספה ולהגיד כן גם לסרט המטומטם ביותר. רק תקפידו שזה יהיה טרנינג נקי, רצוי מהעשור הזה, ובלי חורים של עייפות או סיגריות.

סוודר: אולי זה המחסור של גברים בסוודרים בישראל, אבל מסתבר שגברים בסוודרים עושים את זה לנשים בערך שמו שנשים בלי סוודרים עושות את זה לגברים. ואם יש לכם קצת שרירים והסוודר, בעיקר אם הוא קצת דק וקצת צמוד זה בכלל נהדר. שימו לב שאמרנו קצת צמוד, כפי שהבנתם אנחנו שמות לב לפרטים, לא צריך להידחס לתוך סוודר במידת ילדים רק כי עבדתם על שרירי חזה השבוע.

גם אמות יפות גם שרוולים מופשלים, גם ידיים גדולות, וגם יש שיער להעביר אותן בו. רק אומרות

לשחק עם כלב: יש חשבון אינסטגרם שמוקדש כולו לתמונות של גברים עם כלבים, ויש לו חצי מיליון עוקבות שצופות בתמונות כמו שאתם צפיתם בוידיאו של קנדל ג'נר על המסלול בתצוגת האופנה של ויקטוריאז' סיקרט. למה זה סקסי? ככה.

לשחק עם ילדים: ואם כלב עושה לנו את זה, אז כשאתם טובים עם ילדים זה עושה לנו את זה פי 800. נכון, זה לגמרי מתקשר לביולוגיה ולרצון של נשים למצוא גבר לעשות איתו ילדים. אבל כשאתם חמודים לאחיינים שלנו או מתחילים לשחק כדורגל עם איזה ילד קטן סתם כי הכדור התגלגל לעברכם, אנחנו נמסות.

גברים שקוראים ספרים: זה לא רק העניין הזה שאנחנו ישר מבינות שאתם יודעים לקרוא. יש משהו סקסי בגבר שקורא ספר, בטח היום, כשכל מה שאתם עושים זה לשחק במשחקי מלחמה שמיועדים לילדים בני 7 או לשלוח אחד לשני סרטונים שאף אחד לא רוצה לראות. אז תקראו משהו.

כפות ידיים גדולות: אולי זה העניין של להרגיש קטנות ועדינות או שזה משדר עוצמה. בכל מקרה, נשים שמות לב לכפות ידיים של דבר כבר ברגע הראשון, ואם הן גדולות - זה פלוס. וכן, זה ברור שהן צריכות להיות נקיות ומטופחות, הציפורן הארוכה הזו לא עשתה את זה לאף אישה, בשום מקום, מעולם. וגם לא ציפורניים מלוכלכות או לעוסות.

תפשיל, תפשיל שרוולים!

שיער שיבה: זה אולי נשמע מוזר לגברים, אבל יש נשים שמתות על שיער לבן. זה משדר בגרות ותחכום וגורם לגבר להיראות מכובד יותר. אז אם מתחילות לצוץ לכם שיערות לבנות קבלו אותן באהבה, ובבקשה אל תחשבו לצבוע אותן, אין דבר עלוב יותר מלקלוט צבע לשיער במקלחת של גבר שרק הכרת.

צלקות: בסופו של דבר אנחנו כנראה רוצות אתכם אמיצים, עם המון סיפורי גבורה ועומק, וצלקות זה משהו שמספר סיפור. גם אם זו צלקת שקיבלת כי החלקת באמבטיה, כזאת בצבא או שנפצעת בתאונת סקייטבורד. העיקר שעכשיו הכל בסדר והצלקת רק מוסיפה עניין.

נמשים: מסתבר שיש נשים שלא יכולות לעמוד בפני גברים עם נמשים. זה ממש לא אומר שמותר לכם לעשות מה שעושות נשים מסוימות ולצייר אותם. בעצם, גם לנשים אסור לעשות את זה.

יציבה: גברים כפופים זה פשוט לא סקסי. לא משנה מה הגובה או הרוחב שלך, אם אתה עומד זקוף, אתה תיראה חזק ועוצמתי יותר, וזה תמיד מושך. גברי שפופים משדרים חולשה, וחולשה עושה לנו את זה בערך כמו שצמד המילים "אני במחזור" עושה לכם את זה.

שומן: לא מדובר בעשרות קילוגרמים של אובר וויט, אבל מחקרים (וגם נשים באופן כללי) מדברים על כך שגברים עם קצת כרס הם סקסיים, בהרבה מקרים סקסיים יותר מגברים עם סט מושלם של קוביות בבטן. עושה למישהו חדש לשווארמה?

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully