אמוג'י של אהבה. ShutterStock
ShutterStock

בוגד או קריפ? אלו האימוג'ים שעדיף להפסיק לשלוח

25.12.2019 / 7:50

נשוי ושלחת לקולגה שלך אימוג'י עם לב? אתה ממש מוזר. או בוגד. שלחת למישהי שאתה לא שוכב איתה חציל וטיפות מים? אתה קריפ. רשימת האימוג'ים שאסור לך לשלוח, ולמי

אהיה הראשונה להודות שאימוג'ים הם פתרון מעולה לרגעים שבהם לא בא לי לענות לאמא שלי, ושאין ייבוש מושלם יותר מלשלוח למישהו אגודל צהוב, שרשמית אומר "כן, אין בעיה", אבל בקונטקסט הנכון אומר, "ממש כואב לי הכוס". תוך לקיחת הסיכון להישמע בת 349, אני חייבת להודות שאימוג'ים זה השטן. לא רוצה לראות אותם יותר. שונאת אותם, את כולם, ולא רק כי אי אפשר להתעלם מהעובדה שהאימוג'ים הם אחד הגורמים שהכי השפיעו על מערכות היחסים שלנו בעשור הזה, בעיקר לרעה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כאילו, כבר דיברנו בציורים בתקופת המערות, שאז זה היה נחוץ כי החיך שלנו לא היה מספיק מפותח בכדי ליצור צלילים מורכבים מעבר לנהמות, אבל לא ברור לי למה חזרנו לדבר בשפה של מטומטמים כמו לפני 150 אלף שנה. תקראו לי אידאליסטית, אבל אני מעוניינת בשיחות עם אנשים שיודעים להתבטא, לא כאלה שמסתירים את שגיאות הכתיב שלהם (סליחה, ADHD לא מאובחן) מאחורי רצף ירקות מצויירים, ובטח שאני לא רוצה לדבר עם אנשים שלא מבינים שצחקתי אלא אם כן תקעתי סמיילי מחורבן בסוף המשפט. חוץ מזה, זה מייצר בעיות נוספות בין בני זוג, וממש אין צורך, תודה.

הנה דוגמה טרייה - יש לי קולגה שלא מזמן עברה להתגורר עם בן זוגה, והיא איך לומר, טיפה קנאית, כפרה עליה. לאחרונה יצא לה לראות את הטלפון שלו ומאז היא בסרט קל עד בינוני כי היא ראתה במועדפים שלו חציל. עכשיו, היא נשבעת שהיא לא חיטטה. לטענתה זה קרה בכלל בזמן שהיא ייבשה שיער והוא סימס, ובמקרה היא ראתה את האימוג'ים האחרונים שלו, אז אל תתנו לזה שהיא הייתה בקצה השני של החדר והוא היה מכוסה בשמיכה אטומה להטריד אתכם (אז מה אם היא חבשה את משקפי הרנטגן שלה. זה סתם במקרה). אבל זה לא העניין, העניין הוא שהיא הגיעה מוטרדת לעבודה וחשבה כל היום על החציל המטופש הזה. בנתיים היא לא אמרה לו מילה (למרות שכמו שאני מכירה אותה האיפוק הזה זמני בהחלט) אבל הייתה עסוקה כל היום בנסיונות להיזכר מתי הוא שלח לה חציל, כי אם היא קיבלה ממנו חציל היא תוכל להירגע.

כי אם לא לה נשלח החציל - מה זה אומר? שהוא בוגד? האם הוא הגיב בחציל לתמונה של כוסית? אולי הוא בכלל ביקש מאמא שלו שתכין לו סביח? אין לדעת, אבל הפואנטה היא שהחציל הזה הטריד אותה מאד, ובעקיפין, גם אותי. איך לעזאזל הגענו למצב בו אנחנו מסתמכים על ירקות מצויירים כדי להביע את עצמנו ולאבחן את מצב הזוגיות שלנו? עזבו את התאים במוח שמתים בנתיים, אלא למי יש כוח להבדיל בין הדקויות העדינות של 300 ההבעות האימוג'יות שיש לנו בטלפון, ואם כבר הצלחנו, איך נדע מה לג'יטימי לשלוח ולמי?

אימוג'ים שאסור לאנשים תפוסים לשלוח לבני המין השני

אימוג'ים אסורים. עיבוד תמונה
סמיילי עם לבבות במקום עיניים, סמיילי נשיקה לב, קורץ וקריפי, מוציא לשון, וכל סוגי הלבבות/עיבוד תמונה

כמו במונוגמיה, גם בעולם האימוג'ים הגבולות טיפה מטושטשים, וקיימים אימוג'ים מבלבלים שקצת יותר קשה להבין - נגיד, מישהו יכול לשלוח בתמימות אימוג'י לב, או סמיילי נשיקה לב, נגיד בנסיון להביע את רחשי תודתו על משהו - ולייצר לעצמו בעיה מבלי משים. הבחורה שמקבלת את המסר לא מבינה אותו נכון, או אשתו רואה בטעות את חילופי הדברים שלו בטעות, ומתחילה לחשוד שהוא בוגד בה. אז הנה האימוג'ים שליתר ביטחון לא כדאי שתשלחו לאף אישה שהיא לא חברה קרובה מאד. או לאף אישה אם אתם במערכת יחסים. אלא אם כן אתם רוצים לפתוח את הנישואים. או לישון בחדר אחר השבוע. חדר במלון, כנראה.

סמיילי שמוציא לשון יכול להיראות כמו אימוג'י שיכול לעבוד כתגובה לבדיחה או תוספת למשפט חצי מבודח. אז הוא לא. מדובר בסמיילי הסליזי הכי סחי שיש במאגר. גם סליז וגם סחי זה שילוב די נורא, ולמען האמת הייתי נמנעת בכלל משימוש בו. כמו כן רצוי להימנע מהסמיילי הקורץ הקריפי שנראה כאילו הוא זומם משהו. כנראה להכניס רופי למשקה של מישהי.

הסמיילי המסמיק גם הוא נראה תמים, והוא אכן יכול להיות כזה - נבוך, מוחמא - רגשות לגיטימיים לחלוטין. מצד שני, כדאי לדעת שאם שולחים סמיילי מסמיק שלא כתגובה למחמאה, האישה בקצה השני עלולה שלא להבין את זה נכון, אז עדיף להיות אקסטרה זהירים, ולכתוב תודה.

ולסיום, לבבות. לא לשלוח לבבות בשום צורה או צבע. אף גבר שיש לו בת זוג לא צריך לשלוח אימוג'ים שכוללים לבבות לאף אישה אחרת, בטח ובטח שלא לב אדום שלא מגיע בסוף משפט, כי אז הלב מגיע גדול ופועם, וממש אין צורך. ואם כבר מדברים, גם לבבות בכל צבע אחר - לא ירוק, לא כחול, ולא ניוד. ברור שלא את הסמיילי המאוהב עם הלבבות בעיניים, ולא את הסמיילי שאמור להיות נשיקה אבל הוא בעצם סמיילי שמקיא לב. פשוט לא לבבות. זה הכל.

אימוג'ים שלא כדאי לשלוח לאף אחד שלא ראית בעירום מלא

אימוג'ים אסורים. עיבוד תמונה
לשון, דובדבנים, תירס, חציל, גזר, בגט, טיפות, אפרסק, אף וסמיילי מרייר/עיבוד תמונה

ולא בדייט ראשון, כי זה מוקדם מדי - רק אם אתם שוכבים, ורק אם יש בינכם הבנה בנושאים האלה או הומור דומה. אישית אני חושבת שזה מעיד על פיגור שכלי, אבל יש נשים שזה כנראה מחרמן אותן לקבל הודעה שמופיע בה תירס, מה אני יודעת. מה שבטוח, לשלוח כאלה לנשים שלא שוכבים איתן, זה לא מתאים. מביך במקרה הטוב, והטרדה במקרה הרע.

אימוג'י לשון, למשל. ללשון יש קונוטציה מינית לגמרי, ושליחתה מרמזת על רצונו של השולח לקבל או לבצע מין אוראלי בקונסטלציה כלשהי, ולדעתי זו המקבילה של לדחוף לה את הראש למטה באמצע סקס. אז לא שולחים אותה לקולגה כשבא לך גלידה אחרי ארוחת צהריים.

אפרסק הוא אימוג'י שמסמל תחת. אם שולחים אותו לחבר שרוצים לכתוב לו "יא תחת", זה בסדר, זה יכול לעבוד כבדיחה בינונית, אבל כששולחים אפרסק למישהי שלא נמצאים איתה במערכת יחסים מינית זה יכול להיות מובן שלא כהלכה ולייצר אי נעימויות.

אימוג'י דובדבנים מסמל וגינה. לא יודעת למה, אבל זה מה שזה מייצג. אז לא לשלוח. סמיילי מרייר אומר שאתה חרמן, וטיפות מים מסמלות בעולם האינטילינגטי של שולחי האימוג'ים, ובכן, שפיך. כאילו, אם אנחנו מתעקשות להיות פמיניסטיות זה יכול לסמל גם שפריץ ברטולין בלתי נשלט, אבל בעיקרון כוונת המשוררים היא בדרך כלל להסביר לך היכן היו מעדיפים לגמור. אז טיפות מים עם חציל (שזה זין) + אפרסק, זו לא הצעה לסלט מוזר. גם שילובים של יד + אפרסק, או לשון + אפרסק + שפריץ, או לשון + חציל הם סליזיים באותה המידה, ואגב, גם תירס, אף, גזר ובגט מסמלים זין. כן, אנחנו חבורה של מטומטמים. אמרתי לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully