שירי מימון. ניר פקין
ניר פקין

ריאליטי זה החיים: קבלו את הפדיחות המצחיקות של העשור

אופיר סגרסקי

21.12.2019 / 17:39

2020 הוא מספר מכובד ביותר שאותו חייבים לציין איכשהו. לא הספיק לנו מצעד שנתי, אז החלטנו לציין את השנה החדשה במצעד של הפאדיחות הכי מצחיקות שקרו לסלבריטאיות ישראל בתוכניות ריאליטי. קבלו אותן בסדר עולה - הפאדיחות הנשיות הגדולות של העשור

העשור הולך ונסגר בצעדי ענק, וזה הזמן להזכיר לנשותיו את הרגעים שרצו לשכוח. ערוותה החשופה של עדי נוימן, הטעות הסדרתית של דקלה והפלוץ המלכותי של שיר אלמליח - קבלו את מצעד פדיחות הריאליטי הבלתי נשכחות, והנשים הפדחניות שבזכותן הגענו עד הלום.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

7 תאונת המלתחה של עדי נוימן

בהיותה תכנית ריאליטי שעוקבת אחר דייריה 24/7, "האח הגדול" סיפקה לא מעט פדיחות לפנתיאון, אבל פדיחת הדגל שלה שוכנת אי שם בשנת 2009. עדי נוימן, דוגמנית לוהטת דאז ודיירת בבית ה-VIP הראשון, השתעשעה עם דייר אחר בעודה לבושה חצאית קצרצרה ובתוך כך גילתה למצלמות ערווה עירומה. לא רק הצופים ההמומים נהנו מהטוב הזה, אלא גם נוימן עצמה, שקטפה בעקבות התקרית קמפיין להלבשה תחתונה עוד באותה שנה. לא ברור האם ניתן לקרוא לתקרית "פדיחה", שכן צריך להיות מאוד סתומה בשביל לבחור בלבוש חצאית מיני ללא תחתונים מבלי לראות את הנולד. כך או כך, כולם יצאו נשכרים מהמקרה.

6 היציאה הסתומה של טל נוי

הזמן: 2010, עונתה הראשונה של "TLV - עושים את תל אביב". המקום: סט צילומים למגזין פנאי פלוס. טל נוי, צעירה נאה ותוססת משוחחת עם סטייליסט המגזין, גל אפל, בדרכה אל חלום חיי הבידור והזוהר. אפל שואל אותה, ברגישות מוטלת בספק, "ככה את מגיעה לצילומים של פנאי פלוס?", ומסביר: "את נראית קצת נטע זר". "מי זאת נטע זר?", עונה לו הצעירה בחיוך של אלופים. הצוות שסביבה מחליק באדיבותו את הפשלה וממשיך בחייו, אלא שנוי מתעקשת לקרקע את בורותה כשהיא חוזרת שוב ושוב על השאלה, "ברצינות, מי זאת?". לימים תקבל נוי עבודה בחדשות הבידור ותפוטר לאחר שתתבטא כנגד "TLV", התכנית שהביאה אותה לאן שהגיעה. לא ברור איך לא קיבלה התכנית פרס על ליהוק השנה, כי מדובר במעשה אמנות.

5 שמחה גואטה והנפילות

שמחה מחליקה למים, שמחה מחבקת רפסודה, שמחה תקועה בבור - עונת ה-VIP האחרונה של הישרדות סיפקה לא מעט רגעים מבדחים בחסות הדוגמנית למידות גדולות, שתווכו לצופה כמאבקים מרגשים כנגד מוסכמות החברה. הבכי המופרז של גואטה בסיום כל משימה לווה במוזיקה דרמטית מוגזמת מצד ההפקה - והרי לכן העצמה נשית בשקל תשעים. נכון, מגיע לגואטה שאפו על התעוזה להביא את גופה לריאליטי ששמו הנרדף "רזות בביקיני". יחד עם זאת, מוכרחים גם לקחת דברים בפרופורציות, ולהודות שאדם קלאמזי בתחרות שכולה ספורט אתגרי - זה מצחיק. כמו כן, אדם שנופל למים מגובה מטר הוא לא חבול, אלא מקסימום מובך. זה לא נעים, אבל היה אפשר לוותר על קרקס התגודדות חברי השבט סביבה ברצינות של החייאה.

4 החור בהשכלה של שירי מימון

שירי מימון נחשבת אחת מהשופטים החדים ב"כוכב", אבל היו לה גם רגעים שעיפרון בקלמר לא מחמיא להם. בעונתה השניה "אקס פקטור" ששודרה ב-2015, בחרה המתמודדת טל גינת לבצע את השיר "Eleanor Rigby" של הביטלס. "בחרנו שיר שאני באופן אישי לא הכרתי לפני כן", סיפרה מימון למצלמות במהלך החזרות. "אולי יש לי איזה חור בהשכלה, אבל זה בסדר כי כנראה שיש לי". אז זהו, שכשופטת בתחרות מוזיקה, החור הזה בהשכלה הוא, איך לומר, קצת ברמת החור באוזון. בהמשך הפרק הביעה מימון חשש שהמתמודדת לא תצליח לגרוף תמיכה, כיוון שבחרה שיר כל כך לא מוכר, והגדילה לפתוח סקר בין השופטים - מי מהם מזהה. ותודה לאלוהי הקרינג' על הרגע הזה.

3 דקלה דאיטי והפיוסים

על דקלה, הדמות האומללה ביותר בעונתה השניה של "חתונה ממבט ראשון", כבר דובר כאן לא מעט. דאיטי אימצה לחיקה את תווית האישה ההיסטרית שהדביק לה המשודך אלון, התרפסה בפניו בסיומו של כל ריב ונאחזה במערכת היחסים המתעללת כשהיא מתעלמת מכל סימני האזהרה שבדרך. אם חשבנו לרגע שנפל לה האסימון והנה היא עוזבת, השתחל אלון חזרה ללבה בדרכיו המניפולטיביות והצליח לשכנע אותה שזה לא הוא מעליב, משקר ומבטל - אלא היא פשוט רגישה מדי. הפדיחה של דיקלה איננה ספציפית אלא מתפרשת על פני עונה שלמה, מה שהיווה עינוי סיני לצופות. קל היה להתנשא עליה מהצד, אבל העצבים שעוררה בנו האישה הכנועה נבעו, בסופו של דבר, מהמראה המזעזעת שקיבלנו לפרצוף. הרי כמעט כל אחת, בשלב כזה או אחר, נקלעה לקשר מתעלל. צפייה בפרקי דיקלה ללא ספק תעזור לכן לצאת מאחד כזה, ואולי בזה דיאיטי יכולה להתנחם.

2 התשובה המביכה של נטלי דדון

כולנו זוכרות את ההערה הדוחה של עדי ליאון לנטלי דדון בעונתה השלישית של "האח הגדול VIP" ששודרה השנה. ככל אישה שיצאה מהבריכה באותה עונה, גם דדון זכתה לסקירה ממושכת של גופה מצד המנהל המוזיקלי של אייל גולן. בהמשך ישיר לעונה שבה עלב ליאון בכל סובביו תחת התמה השחוקה "כל האמת בפרצוף", העביר ליאון ביקורת על שדיה של הדוגמנית והוסיף את העצה מלומדת, "אני חושב שאת צריכה להוסיף קצת". מה ענתה דדון? "אני לא יכולה להוסיף, כי יש לי דחיית שתלים". מעדי ליאון - פדיחה אחת גדולה בצורת אדם - לא ציפינו להרבה, אבל דדון, ששיחקה על משבצת הגירל פאוור, פישלה ובענק. אז בסדר, את שוחרת שלום ולא בדיוק הטיפוס של להחזיר בכאפה מצלצלת, אבל להתנצל על הגוף שלך? להצדיק את הבריונות? נא לחזור ללימודי מעמד האישה ב-2019 ומהר.

1 הפלוץ של שיר אלמליח

מנחם לחזות בנשים מפליצות, על אחת כמה וכמה אם המפליצה היא דוגמנית הורסת. ניחוחות הנוסטלגיה הללו נושאים אותנו שוב אל האח הגדול VIP, הפעם עונתה השניה של התכנית, ששודרה ב-2015. מתוך מאמץ כפיפות הבטן, שחררה אלמליח נוד בפניו של נירו לוי. בזאת לא רק העניקה אלמליח לצופות אתנחתא קומית מקרבת לבבות, אלא גם נתנה דרור לסוד הנשי השמור ביותר משחר ההיסטוריה, ובכך גם הקלה במידת מה את חרדת ההפלצה הטמונה בכולנו. ברגע אחד של כיווץ שרירים בלתי מבוקר, ניפצה כוכבת הריאליטי את תדמית האישה המושלמת והוכיחה כי בסופו של דבר לכולנו, גם לגברים וגם לנשים, גם לפשוטה וגם לדוגמנית - יש אותם תוצרי מעיים. יותר מהכל, הנוד של שיר אלמליח איחד את עם ישראל.

הפלוץ הכי פוטוגני אבר

לפני הכניסה לאח הגדול

נטלי דדון בראיון לפני "האח הגדול VIP" (צילום: עידו שחם, עריכה: אבבי ארגז)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully