אביבית בר זוהר. ניר פקין
ניר פקין

השנה חתונה! החלטות שכדאי לך לקבל כשאת מחפשת זוגיות

בשיתוף OkCupid

31.12.2019 / 7:39

עשור חדש הוא הזדמנות מושלמת להרהר במה שהשגת עד עכשיו ולוודא שאת מרוצה ממה שיש לך - בחיים בכלל ובזוגיות בפרט - הנה ההחלטות שכל אחד צריך לעשות כדי למצוא ולהחזיק בזוגיות רצינית

זהו, מחר כבר מתחיל עשור חדש, והתחלה קלנדרית חדשה זוהזדמנות מצוינת לחשוב על הדברים ולהבין מה עובד ומה לא. האם את מרוצה ממה שיש לך, או שאולי את חושדת שהגיע הזמן לעשות כמה דברים בצורה שונה מעכשיו והלאה? אם זה המצב, קבלי רשימה של החלטות לשנה החדשה שכדאי לך לעשות כשאת מחפשת זוגיות:

הגיע הזמן להרגיע את החיפוש אחר הריגושים
כדי למצוא זוגיות טובה ולהישאר בה, את צריכה להחליט שזה או-קיי מבחינתך להתבגר. אם את מוצאת את עצמך יוצאת בעיקר עם אנשים שאין להם שום כוונה להיכנס לזוגיות רצינית (ואת כמובן מנסה לשנות אותם במשך חודשים) - כנראה שאת היא זו שלא באמת רוצה זוגיות רצינית עדיין - לפחות לא מספיק בכדי להקריב חלק מהריגושים שאת אוהבת. אין מה לעשות, מערכת יחסים רצינית שתחזיק לטווח רחוק דורשת כמה הקרבות, והראשונה והחשובה שבהן היא להגיד "עשיתי את הפאן שלי, ועכשיו אני מוכנה לכמה פשרות וקצת שגרה". איך תדעי שהגעת לשלב הזה? כי המשפט הזה לא גרם לך להצטמרר בגועל ולהוריד צ'ייסר וודקה, רק בשביל להירגע.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ה"טעם" שלך הוא בעצם דפוס
אז מה אם חורף עכשיו ואת מכורבלת בשמונה שמיכות שונות על הספה באמצע בינג' של סדרה ממש ממש גרועה? ברור שזה כיף, אבל את יודעת מה יותר כיף? להתאהב! להתאהב זה מדהים! אז די להיות כל כך בררנית. תחליטי שב-2020 תהיי קצת יותר פתוחה לשונה, וב"שונה" אף אחד לא להמליץ לך לצאת עם קווזימודו - רק שאולי תפסיקי לצאת עם אותו טיפוס שלא מתאים לך, שוב ושוב, ושוב. הגיע הזמן ללמוד מהטעויות. אם הטעם שלך עקבי אבל אף פעם לא יוצא ממנו שום דבר טוב, הגיע הזמן להבין שאת בוחרת גברים לא נכון, ושמה שאת קוראת לו "טעם" הוא בעצם דפוס לא פתור.

תעשי ניסוי - מעכשיו - סווייפ ימינה על גברים שהם לא בול הטעם שלך. צאי לעשרה דייטים עם אנשים שלא היית יוצאת איתם בדרך כלל, ותראי מה קורה. במקרה הטוב, תופתעי. במקרה הרע - תביני כמה דברים על מה שמניע אותך בבחירת זוגיות, ותתקדמי כמה צעדים אל עבר אהבת אמת. מליסה הובלי, סמנכלית השיווק של OkCupid מסבירה כי הנתונים מראים שהאתגר הגדול ביותר של נשים הוא בררנות יתר, ומייעצת לכל מי שמחפשת זוגיות לנסות להיות פתוחה יותר. מה זה אומר? זה אומר שמספיק לפסול גברים מבלי להתעמק בפרופיל, ולפני שמנסים להכיר את האדם בצד השני של האפליקציה. אין ספור פעמים שמענו את המשפט: "בחיים לא הייתי מאמינה שנהיה ביחד" מנשים שהופתעו לטובה. אז תני לעצמך הזדמנות להיות מופתעת לטובה.

אמא שלך טועה
כן, את נשית וענוגה, ואמא שלך אמרה לך שהוא צריך לעשות את כל העבודה. אז יש לנו בשורה בשבילך. אמא שלך טועה. אולי זה היה נכון בעבר, אבל כבר המון זמן שהבדלים המגדריים כבר לא משחקים תפקיד, בוודאי שלא באפליקציה. אם מישהו מוצא חן בעינייך - תפני אליו. ממש לא ברור למה את מהססת, ולמה,למען השם, את מסכימה לבזבז את הזמן היקר שלך בהמתנה לאנשים אחרים שיחליטו בשבילך. לא דעתה של אמא, לא של סבתא, ובטח שלא דעתו או טעמו של בחור שלא פגשת מעולם צריכים להוביל את הבחירות שלך. לא את הבחירות הקטנות ולא בכלל - הוא נראה טוב בתמונה ונשמע טוב בפרופיל? תפני אליו. אנחנו ב-2020, לא בשבט דב המערות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לא לחוצה: הפעם צוקית אשכולי תצא לדייטים לפני החופה

בשיתוף OkCupid

את לא באודישן
כשיוצאים לדייט, הצורך למצוא חן משתלט לפעמים על שאר השיקולים, ובמקרים קשים יותר, גורם לבחור שמתנהג אלייך באדישות להיראות כאילו הוא מציאה. אז לא - זה שהוא לא מעוניין לא אומר שמשהו אצלך לא בסדר ושאת צריכה להתאמץ יותר - זה אומר שהוא לא מוכן לזוגיות או שאת פשוט לא מספיק מוצאת חן בעיניו, וממש לא רלוונטית הסיבה. תפסיקי לנסות למצוא חן בעיני גברים, ותשאלי את עצמך האם הם בכלל מוצאים חן בעינייך. האם נעים לך בחברתו? האם הוא מתעניין בך באמת או שרק מדבר על עצמו? האם הוא מרגיש אמין? האם הוא מספיק מעניין בשביל להשקיע בו את הזמן? אם אחרי שני דייטים התשובה לשאלות האלה היא "לא" - המשיכי הלאה בלי לחשוב פעמיים. לא, הוא לא ישתנה, והכי חשוב שתביני שמה שאת חושבת עליו, פי אלף יותר חשוב ממה שהוא חושב עלייך. דייט זה לא אודישן - את לא צריכה "להתקבל" וממש לא חייבת למצוא חן בעיני כל בחור שאת יוצאת איתו - ברגע שתשחררי את הצורך הזה, תוכלי לראות בבהירות מוחלטת מי עומד לפנייך והאם הוא עומד בסנדרטים שלך.

את תמיד צודקת
תלמדי לסמוך על תחושות הבטן שלך. אם התקשרת והוא סינן אותך ולמחרת אמר שהטלפון היה כבוי, מה שנשמע קצת מוזר - כנראה שאת צודקת. אם משהו מרגיש לך כמו הגזמה שלא קשורה למציאות, או אם יש לך איזשהי תחושה לא נוחה בהקשר שלו - את צודקת. תלמדי לסמוך על האינסטינקט הזה, כי הוא תמיד נכון - גם אם הפרשנות שלך לתחושה הלא נוחה מוטעית, התחושה עצמה היא הדבר החשוב, ולגבי מה שאת מרגישה, לא יכולות להיות טעויות. תלמדי להקשיב לעצמך ולסמוך עלייך. את צודקת.

"סור מרע ועשה טוב"
יש פסוק מקסים בתהילים - "סור מרע ועשה טוב". זה נשמע כמו עצה טובה לחיים בכלל, והוא פי כמה יותר חשוב כשמדובר בבחירת האנשים שנמצאים קרוב אלייך. נסיון של אלפי נשים מוכיח שיש אפס יתרון בנסיונות אין קץ לקחת מישהו שעושה לך רע ולנסות לשנות אותו ככה שיעשה לך טוב. הדבר הנכון לעשות (שבמקרה הוא גם מאד חסכוני באנרגיה) הוא לסור ממנו. פשוט לזוז מהסיטואציה, מכל מה שעושה לך רע - לא להשקיע בזה אנרגיה - פשוט ללכת למקום אחר. זה נכון גם לאנשים שהכנסת לחייך, ונכון במיוחד לדפוסים שלך. כדאי ללמוד לסור גם מההרגלים שלא הועילו לך עד היום, ולעשות טוב. לעצמך.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully