אביבית בר זוהר. אור גפן,
אור גפן

דיל אלף לילה ולילה: 16 שיניים מושלמות כולל טיסה ומלון

7.1.2020 / 8:00

מי לא רוצה חיוך של מיליון דולר, נכון? אבל למי יש 70 אלף שקלים כדי לצפות 16 שיניים? לא לנו, זה בטוח. אז נסענו לאיסטנבול, שילמנו חצי, וזה גם כלל טיסה, ארוחות ומלון

נראה שבשנים האחרונות איסטנבול הפכה ליעד חם וטרנדי. חוץ מהטלנובלה המצליחה "הכלה מאיסטנבול" שלגמרי שמה את העיר על המפה, איסטנבול הפכה גם למעצמת שיניים ושיער. אבל את זה כולנו כבר יודעים - ולראיה, טסתי במטוס מלא בקרחים משל היינו בספר "מעלה קרחות", ובטיסה חזור חזרתי עם חבורת פצועים, אחרי שלקחו להם חלק מהשיער שנותר בחלק האחורי של הקרקפת והשתילו אותו בכל אזורי הראש הקרחים עם מחט מותאמת. אאוץ'.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

השיטה של ד"ר גודר מאפשרת שליטה בעומק וכיוון השערה ולטענתו משאירה תוצאה טובה לאורך זמן, עם מינימום צלקות. פגשתי בחור ישראלי שעבר את ההליך ואחרי שהעברתי לו יד על השיער, אני יכול להעיד שזה מרגיש טבעי - במקרים מסוימים ניתן לזהות גברים שעברו השתלה לפי קו המצח הצפוף מדי שלהם, מה שמציג מראה אטום שלא נראה הכי טבעי, אך לטענת הד"ר, עם הזמן גם זה מסתדר.

ציפוי שיניים. תומר בן יוסף,
חיוך הוליוודי לביטחון העצמי/תומר בן יוסף

אבל לא על זה באנו לדבר היום - חוץ מהעובדה שטורקיה היא מעצמת שיער, עכשיו היא גם מעצמת שיניים. חברת "רימונים בריאות עולמית" היא חברה שמאגדת דילים שמאפשרים טיפולים מסוגים שונים, וכוללים אספקת שירותים שקשורים אליו כמו טיסות, מלונות, הסעות, לנוחות המטופלים. "רימונים" היא זו שעובדת עם הרופאים, ומספקת גם את האחריות הרפואית הדרושה. גם לפני, גם תוך כדי, וגם אחרי הטיפולים, יש עם מי לדבר, בארץ, ובעברית. אז למה שאנשים לא יסעו לאיסטנבול כדי לעשות טיפולי שיניים, מעבר לעובדה שבישראל הם עולים פי שניים לפחות?

נכון, טיפול שיניים בטורקיה זה לא בדיוק הדבר הכי נגיש בעולם. מצד שני זה הרבה יותר זול מלעשות את הטיפול בישראל. 50% פחות, ליתר דיוק. המחיר באיסטנבול עומד על 1500 שקלים לשן בניגוד לממוצא של 4000 שקלים לשן בארץ. בדיל הזה עושים בין 16 ל- 24 שיניים, וזה כולל טיסה, אירוח במלון 5 כוכבים ורכב עם מדריך צמוד. ד"ר אורחאן, שהתמחה באוסטרליה, ונחשב לאחד המומחים הגדולים בטורקיה בתחום ציפוי השיניים הוא האיכותי וזול ביותר שתמצאו.

הביקור שלי היה בקליניקה של ד"ר אורחאן - מומחה לרפואת שיניים ולציפוי חרסינה הנקרא "חיוך הוליוודי". בהתחלה קצת הסתייגתי. נחשפתי לאנשים שעשו את חיוך הוליוודי, ראו ערך אביבית בר זוהר, והתוצאה לרוב הייתה מלחיצה וגרוטסקית, שבעיקר הזכירה את הפרק המפורסם בחברים בו רוס עשה הלבנת שיניים ונראה כאילו הוא בלע כיור. למזלי, הייתה איתי בחורה שבאה להתנסות בטיפול ולאפשר לי לבחון את התוצאה מקרוב.

הגענו לקליניקה מדוגמת עם שלל חדרים: חדר רופא, חדר טיפולים, מעבדה, חדרי מנוחה וחדר רנטגן. אם בדרך כלל למרפאות שיניים יש עיצוב מנוכר עם ריח מבאס, לקליניקה של ד"ר אורחאן יש עיצוב מרגיע שנותן תחושה ביתית ונעימה.

עוד בוואלה!

לא תיראי כמו בובה מתנפחת: נמצאה המזריקה הכי טובה בארץ

לכתבה המלאה
ציפוי שיניים. תומר בן יוסף,
יש שלב שבו נראים קצת כמו חניבעל לקטר, אבל בקטנה/תומר בן יוסף

כשצפיתי בטיפול הבנתי עד כמה האיש מקצוען. הוא עובד במהירות, בעדינות, וביעילות. אחרי האבחון הראשוני שמוודא שאין חורים או נסיגת חניכיים (אי אפשר לעשות את הטיפול אם הפה לא לגמרי בריא, לכן מומלץ לבדוק את השיניים מראש ולטפל במה שצריך). בהמשך מתבצעים צילומי רנטגן ומדידות שבסופם מקבלים סד שיניים איתו נדרש להיות למשך יומיים, על מנת להרגיל את השיניים להליך. הסד לא נוח מאחר והוא מגביל את האכילה והתנועה בפה, ובנוסף, חשוב לציין שלפני הטיפול אסור לעשן למשך יומיים לפחות.

ציפוי השיניים עצמו עשוי מחומר בשם EMAX והתוצאה נראית לעין באופן מידי, הנסיינית מתארת את הטיפול כמהיר אם כי לא הכי נוח, מצד שני, התוצאה הסופית נראתה טוב וכן, זה נראה טבעי. מסתבר שד"ר ארחואן מתאים את גוון הציפוי לצבע הטבעי של השיניים ולא מקפיץ אותו בעשרים גוונים. כמו כן, הוא שומר על הצורה של השיניים כמה שיותר דומה למקור.

מה קורה לאדם שלא מרוצה או שחווה סיבוכים רפואיים לאחר ההליך?
בנוסף לכך שהרופא תמיד זמין מרחוק, ומלווה את המטופלים שלו בסקייפ ובמיילים, הוא גם מזמין לביקורות, בהן אם דרוש תיקון, הוא יהיה על חשבון המרפאה. אבל את הטיסות והמלון תיאלצו הפעם לשלם בעצמכם.

ציפוי שיניים. תומר בן יוסף,
מימין - לפני, משמאל התוצאה: חיוך הוליוודי/תומר בן יוסף

חיוך הוליוודי באיסטנבול

חיוך הוליוודי באיסטנבול/תומר בן יוסף

*הכותב היה אורח של חברת "רימונים בריאות עולמית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully