זוג. ShutterStock
ShutterStock

להביא להורים: כך תזהי שהבחור שלך מסוגל להיות בזוגיות

בשיתוף OkCupid

15.1.2020 / 8:00

לפעמים קשה לשים על זה את האצבע, אבל ביננו, אפשר לדעת כבר בשלבים מוקדמים של ההיכרות אם הבחור שפגשת הוא בויפרנד מטיריאל, כזה שאפשר להביא הביתה להורים ולנהל איתו מערכת יחסים יציבה

לפעמים קשה לשים על זה את האצבע מהתחלה, ולעיתים זה ברור כמו הנטיה המינית של "שקע ותקע", אבל כשאת עומדת בפני אופציה לזוגיות ארוכת טווח, כדאי לדעת למה את נכנסת. אם נמאס לך לאסוף פצועים ולתקן שבורים, את בטח מחפשת בנרות את הבן אדם הזה שיודע לחיות בזוגיות, כי שמעת מחברות שהוא אכן קיים. כיצד תבררי את המוץ מן התבן וץדוגי מתוך הים הגדול את הדג האחד שאפשר להגדירו כ"בויפרינד מטיריאל". כלומר הבחור הרציני, הבוגר, והבשל לזוגיות הזה, שאפשר להביא הביתה להורים ולסמוך עליו שלא יעשה פאדיחות ויצליח לתפקד בזוגיות יציבה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז מי הוא בדיוק אותו בחור העונה על ההגדרה של "בויפרנד מטיריאל" ואיך מזהים אותו לפני שמגיעים לנקודת האל-חזור? גילינו שיש סימנים מטרימים, ואפשר לקלוט מי עומד מולך (או יושב מול המסך) כבר בשלב הגישושים הראשוניים. יותר מזה - באפליקציית היכרויות כמו OkCupid יש אפשרות לזהות אותם אפילו עוד לפני שהתחלתם לדבר, זאת בזכות פרופיל מפורט שיכול לספר לך דבר או שניים על הבחור.

זוג. ShutterStock
אם הוא מצטלם איתך ככה, הוא כנראה בעניין/ShutterStock

הוא אשכרה מוכן למערכת יחסים מונוגמית רצינית
זה אולי נשמע מתבקש, אבל זה ממש לא דבר מובן מאליו אצל חלק מהגברים. כמה פעמים שמעת "אני לא בנוי לקשר" או "אני לא מחפש כרגע משהו רציני". אגב, לפעמים גברים (או נשים) חושבים שהם מוכנים לזה, אבל הם לא. הבעיה היא שהם מגלים את זה כבר בשלב מתקדם בקשר, שם הם חוטפים רגליים קרות ומשאירים את הצד השני עם לב שבור. בחור שאנחנו קוראים לו "בויפרנד מטיריאל" הוא כבר לגמרי שם. הוא לא משחק משחקים, הוא לא נותן לך הרגשה שהוא עדיין בודק אותך ולא בטוח בעניין שלך, לא נעלם לך באמצע שיחת ווצאפ. והכי חשוב - את לא מרגישה צורך להרים את קבינט החברות על הרגליים כל פעם שהוא מסמס, פשוט כי זה קורה יותר מפעם בשבוע. בשורה התחתונה הוא רוצה להיות איתך, והוא גם דואג להראות לך את זה.

הוא מכיר אותך לחברים ולמשפחה שלו
אם את יוצאת עם בחור יותר מדי זמן ועוד לא יצא לך לפגוש את החברים שלו - יש כאן בעיה. או שהוא מתבייש בך, או שהוא לא רואה בך משהו רציני, בשני המקרים המסקנה היא ברורה: הוא לא בויפרנד מטיריאל. נכון, יכול להיות שהבחור נכווה בעבר והוא יותר זהיר בקטע הזה, אבל בשלב מסוים זה כבר בלתי נמנע להכיר באמת - אם לא הכרת את החברים שלו או אנשים נוספים שהם חלק מהחיים שלו, זה אומר שהוא לא מחשיב אותך כאחת כזאת. אם הבחור הוא בויפרנד מטיריאל, אז כנראה שלא רק שפגשת את החברים והמשפחה, הם ידעו עלייך עוד לפני הפגישה, ראו תמונות ושמעו הרבה דברים טובים. גם את זה את כנראה תביני כבר במפגש הראשון איתם. יש סיכוי גם לא רע בכלל שמהר מאד תהפכי להיות חלק מהחבר'ה, כי הוא באמת רוצה שתהיי חלק מהחיים שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אלו הסיבות בגללן נשים מתקשות להימשך לבחורים טובים מדי

בשיתוף OkCupid
זוג. ShutterStock
היי, היי - בלי דרמות!/ShutterStock

הוא רב איתך בצורה הוגנת
כן, זה שהוא בויפרנד מטיריאל לא הופך אותו לחף מפגמים ואת מערכת היחסים שלכם לנטולת ריבים או ויכוחים, אבל ההבדל הוא שהם מתרחשים בצורה הוגנת. אלה לא סתם צעקות מלוות בהשלכת מאפרות, וכמובן שלא מעורבת אלימות בשום צורה שהיא, גם לא מילולית - פשוט את מרגישה שהוא מנסה לנצח אותך במקום למצוא מכנה משותף. הבוירפנד מטיריאל יהיה מחובר לרגשות שלו, יבין מאיפה הכעס או העצב מגיעים ויודע גם לתקשר אותם כמו בן אדם. הוא לא מחפש להיות צודק או "לנצח" אלא לפתור את הבעיה, ולעשות את זה מבלי להאשים או סתם להוציא אותך משוגעת. כן, יש חיה כזאת. מעבר לכך, אם מסתמן שהריב הולך לקרות במקום ציבורי או בסיטואציה שפחות מתאימה, הוא ידע לוותר ולהניח לזה. אין לו צורך בדרמות מיותרות.

הוא יודע להתפשר
לא יעזור, עוד לא נמצאה מערכת יחסים ששני הצדדים בה נמצאים בסנכרון מלא כל הזמן - פשוט לא קרה. בגלל זה מאוד חשוב שיהיה לצידך מישהו שיודע להתפשר לעיתים, ולא לתת לך לעשות את כל הפשרות במערכת היחסים הזאת. בחור שהוא 'בויפרנד מטיריאל' ידע לתת לך מקום בקשר, ולהתפשר בנושאים מסוימים מבלי לצאת סמרטוט. זה יכול להיות בדברים הקטנים, כמו לנקות את הדירה שלו בשביל שתרגישי נעים או לפנות לך מקום אצלו כדי שתרגישי שייכת, וזה יכול גם להתייחס לדברים יותר משמעותיים, כמו לשנות את הרגלי התקשורת שלו בקשר זוגי. ככל שהקשר יעמיק הפשרות ישתנו וההרגלים עשויים להשתנות. אגב, הוא לא רק מתפשר בשבילך, הוא גם מראה לך שיש לו אכפתיות כלפייך. אם מצאת את הבחור שעושה את זה את יכולה להיות בטוחה שלפחות על זה לא התפשרת.

זוג. ShutterStock
המממ... זה לא מבט של אחד שמוכן לעבוד על היחסים/ShutterStock

הוא יצפה גם ממך להגדיל ראש
כאמור, לא מדובר בבחור שרק נולד לרצות אותך. דווקא בגלל שהקשר איתך חשוב לו, הוא יצפה גם ממך לתרום לקשר הזה. ממש כמו שיש דברים שאת לא מוכנה לקבל ממנו, יש גם דברים שהוא לא מוכן שאת תעשי. הוא לא מצפה שתשתני בשבילו או שתהפכי למשהו שאת לא, רק שתהיי מוכנה להתאים את עצמך אליו כפי שהוא מוכן לעשות זאת למענך. לעומת זאת, אם הבחור לא באמת היה בעניין של קשר רציני איתך אז סביר מאוד שהוא לא היה טורח בכלל לבקש, כי בתכל'ס הוא יודע שאת זמנית, וזה לא ממש מעניין אותו.

הוא עושה דברים קטנים וחמודים
תתפלאי, אבל דווקא מתנות יקרות ומחוות גרנדיוזיות הן לא הקטע של הבויפרנד מטיריאל, אלא דווקא דברים קטנים וחמודים שיעשו לך טוב על הלב. אם את מבינה עניין, את יודעת שזה הדבר שהופך מערכת יחסים לטובה באמת. הרי לא יעזור שהוא קונה תכשיט יקר כל ט"ו באב, אם הוא לא שם עליך בשאר ימות השנה. חוץ מזה, כל אחד יכול להפציץ במתנה ביום האהבה. החכמה היא לדעת להפוך את הקשר ליום אהבה מתמשך. כן, זו קלישאה שאשכרה קיימת אצל זוגות מסוימים, וזה מתחיל ונגמר בדברים הקטנים אבל המשמעותיים. למשל, לחזור מקניות בסופר עם הממתק שהוא זוכר שאת אוהבת, לזכור להדליק לך את הדוד בלי שביקשת כי הוא יודע באיזו שעה תחזרי מהאימון, ולהשאיר לך פתק קטן בתוך המזוודה לפני שאת נוסעת לחו"ל - ולא כי ביקשת, אלא כי הוא רוצה שיהיה לך נעים.

הוא לא בורח כשמשהו לא מסתדר
הוא בחור טוב, והוא כאן כדי להישאר. הוא לא מפחד מהקשיים שעלולים להיות. אם רק התחלתם לצאת הוא לא יעלם כשהעניינים מתחילים להסתבך ויחזור רק כשהמתח נרגע, אלא יישאר ויתמודד, וגם אם הדברים מסובכים או מפחידים, הוא ינסה לעבוד על זה למרות הכל. זה הבחור שתרגישי שאת יכולה להיות הכי פתוחה ואמיתית איתו. בחור שלא יבהל ממך כשאת חשופה ופגיעה, וכמובן שהוא הבחור שגם מרגיש בנוח להיפתח בפנייך, כי בואו נודה על האמת - תמיד יש קשיים במערכת יחסים, ובויפרנד מטיריאל הוא לא פראייר - הוא ייתעקש שההשקעה תהיה הדדית.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully