האח הגדול ירדן ליאור דואק. צילום מסך
צילום מסך

רומן או אסטרטגית הישרדות? לאן נעלמו ליאור וירדן

עינבל לוי

23.1.2020 / 9:19

כמעט חודש עבר מתחילת העונה של האח הגדול, ועדיין לא ברור לנו - האם ליאור וירדן מפתחים רומן או סתם משחקים למצלמות? אולי הנומרולוגיה תצליח לפענח את החידה

גילוי נאות, אני אוהבת לצפות באח הגדול ולראות איך אנשים מתנהגים כפי שהם מתנהגים, אני סקרנית לראות מה מרגש אנשים ומה גורם להם להתלהם. ב-12 שנים האחרונות אני חוקרת התנהגויות של אנשים ומצאתי שיש דברים משותפים לכולם וגם, הרי אין חממה התנהגותית מעניינת יותר מבית האח הגדול.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

חמושה בתאריכי הלידה ובשמותיהם של הנבדקים, אנסה במאמר זה להבין מה באמת קורה בין ירדן לליאור מבית האח הגדול. בנתיים אנחנו רואים אותה מחזרת אחריו ואותו מתחמק ומעמיד לה גבולות לסירוגין, אבל טוען שהוא רוצה שיקרה משהו בכל זאת- מחוץ לבית. האם זו הסיבה שבפרק של היום לא ראינו אותם בכלל? מה קורה שם? האם יש רומן בהתהוות, או שמא מדובר באסטרטגיית הישרדות בבית? בואו נברר האם המשיכה בינהם אמיתית, ובעיקר האם יש היתכנות למערכת יחסים ארוכת טווח, וניתן למספרים לדבר:

ליאור דואק

השם ליאור דואק מסתכם הערך הגימטרי 4, ותאריך הלידה שלו הוא 8. המספר 4 מייצג אנשים דומיננטיים, חזקים ויצריים. בנוסף לזה המספר 8 מסמל קשיים ומאבקים. ליאור הוא אדם שההישגים שלו מגיעים במאמץ, וניסיון החיים שלו מושג רק בדרך הקשה - הוא לומד בעיקר מתוך הטעויות שלו, כי הוא מתקשה לקבל הדרכה או עזרה מבחוץ. הוא אימפולסיבי ודרמטי, הכבוד שלו חשוב לו, והעובדה שאנשים מקשיבים לו מחזקת את הביטחון העצמי שלו.

הספרה 4, שמסכמת את אותיות שמו, מסמלת יציבות, מעשיות, חומר, אהבה למנעמי החיים וגם ביקורתיות - בעיקר כלפי בנות המין היפה. הוא אוהב סדר וניקיון, ואסתטיקה חשובה לו מאד. שתי האותיות הראשונות בשמו, הצירוף "לי" מצביעות על ריכוז בעצמו קודם כל ועל רתיעה מאנשים שמנסים להגביל את צעדיו או מחשבתו. למרות שהוא מעשי וחומרי, יש לו נטייה חזקה לרוחניות, וזה מה שגורם לפערים באישיותו, שמצד אחד הופכים אותו לאדם מורכב, ומצד שני לדמות צבעונית ואף שנוייה במחלוקת. למזלו ליאור ניחן בכוחות נפש חזקים מאד, שמגיעים מהאמונה שלו בעצמו ועל ידי צבירת ניסיון ולמידה מטעויות. זו הדרך הקשה יותר, אבל רק ככה הוא לומד ומצליח ליישם לקחים.

עוד בוואלה!

מירי, הגזמת: לגבר שמדבר ככה היינו מזמן קוראות מטרידן

לכתבה המלאה

ירדן אדרי

סיכום השם ירדן אדרי הוא 3, ומספר הייעוד שלה הוא 6. היא מפונקת וההתנהלות שלה ילדותית ופריבילגית עד לרמה מוגזמת מעט, שלא ממש מקדמת אותה בחיים. ריבוי הספרה 3 במפה הנומרולוגית של ירדן מורה על שמירה והגנה עליונה, מזל טוב, ואהבה ליופי ואסתטיקה. היא סקרנית, תקשורתית, לפעמים תלותית ובעיקר מאד קיצונית ברגשות שלה - היא אוהבת מאד או שונאת מאד, אבל כשהיא אוהבת היא אוהבת עד הסוף.

יכולת הנתינה שלה גדולה מאד, אבל זה לא בא לידי ביטוי כי היא אימפולסיבית ועם נטייה לקיצוניות, וחבל, כי אם ירדן תעבוד על הקיצוניות שלה ותמתן אותה, היא תשיג הרבה יותר ממה שהיא משיגה עכשיו תוך שימוש בתוקפנות וכוח. אבל הזמן יעשה את שלו, וגם האימהות תרכך אותה בבוא היום. מה שבטוח, כדי להצליח בחיים ירדן זקוקה לביטחון ואהבה שתורעף עליה, מה שיהפוך אותה לרכה ופשרנית יותר ועקשנית פחות, ויעזור לה לבטא את רגשותיה בצורה שקל יותר לעכל.

אז תהיה זוגיות או לא?

לשני אנשים עם נטייה למצבי רוח קיצוניים, סערות ובלבול רגשי יהיה קשה מאד להתחבר לאורך זמן בצורה מיטבית, ורואים זאת בצירוף האותיות "לי" שמתקבל מהאות הראשונה של שמם. פירוש הצירוף הזה בנומרולוגיה כשבודקים התאמה הוא שיש חוסר איזון - צד אחד רוצה מאד בבן הזוג ומאמין בטיב הקשר והצד השני לא ממש פתוח לאופצייה. אנחנו רואים שירדן מאד משקיעה בחיזור אחרי ליאור והוא מצידו נראה כאילו לא נוח לו במצבים אינטימיים, ושהוא לא שלם עם העניין - אולי זו הסיבה שבפרק האחרון לא ראינו אותם יחד בכלל.

בנוסף, הצרכים הרגשיים של ליאור גבוהים מאד. מדובר באדם שצריך הזנה בכמה רבדים בו זמנית וצריך מישהי ששרוצה לתת יותר ממה שהיא מקבלת - רגשית, רוחנית, ושכלית. הוא לא מתמודד טוב במצבים של שגרה והדבר העיקרי שהוא מקבל מירדן זה את הריגוש שבכיבוש, את האקשן ואת המרדף, שמאתגרים אותו ומייצרים אצלו מתחים חיצוניים שמסיחים את דעתו מחוסר הביטחון הפנימי שהוא מרגיש.

לירדן, לעומת זאת, יש נטייה להפנים את הרגשות האמיתיים שלה ולצעוק בקול כדי להגן על עצמה, בעוד האמת היא שהיא צריכה מישהו שיעטוף אותה בים של אהבה, אחד שיש לו יותר לתת מאשר הוא רוצה לקבל - חיזוקים רגשיים, השקעה של זמן, וחיזור בלתי פוסק - בדיוק ההיפך מליאור.

גם העיתוי לא טוב. ירדן נכנסת החל מפברואר לשנה של זוגיות אבל ליאור נמצא דווקא בשנה של סיומים בזוגיות והתחלות חדשות של כל שאר התחומים. לכן, גם אם תהיה התחלה זוגית בתוך הבית בגלל חוסר מעש וגעגוע לאינטימיות (מה שבחוץ לא בהכרח היה קורה), סיכוי סביר שזה לא יימשך לאורך זמן או יחזיק מעמד מחוץ לבית. כמובן שאם שניהם יחוו פרץ צמיחה ממש חריג או יעברו תהליך עוצמתי שיגרום לירדן להירגע ולליאור להחליף את הכוחנות בעוצמה אמיתית, הסיכויים שלהם כזוג יגדלו. הסבירות שזה יקרה בזמן כה קצר בתוך הבית היא אמנם נמוכה. אבל זה לא אומר שאי אפשר לקוות.

seperator

מתעניינים?

עינבל לוי הינה מנטורית לצמיחה אישית ומאסטר בנומרולוגיה טלפון: 052-8705128, פייסבוק

רוצים לשמוע עוד? קבלו כרטיס מתנה לכנס נומרולוגיה בבית חיל האויר בהרצליה כאן

עינבל לוי, המרכז לנומרולוגיה וצמיחה אישית, טלפון
.

האח הגדול - הרשימה

הרשימה ליאור דואק/וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully