האח הגדול ירדן ליאור דואק. צילום מסך
צילום מסך

היא קוקו, אנחנו פיפי: זה למה ליאור לא רוצה את ירדן

19.1.2020 / 10:00

היא עושה לו שיחות יחסינו לאן, הוא קורא לה "חיים" הוא מתחבק איתה, אבל רק אם היא יוזמת, היחסים של ליאור וירדן אולי מבלבלים אותה, אבל אנחנו יודעים את האמת

"יכול להיות ביננו משהו בחוץ" אומר ליאור לירדן בזמן שהיא בוהה בהשתקפות שלה במשקפי השמש ומסדרת את הגבות.
לא יודעת מה איתכם, אבל אני לא מאוד מאמינה לו.
עם כל הכבוד לעובדה שהם מסתובבים אחד סביב השניה (טוב, אחת סביב השני) במעגלים מהיום הראשון שבו ירדן החליטה ש"בא לה על התימני", זה נראה שליאור מעוניין יותר מאשר בה, להשאיר את האופציות שלו פתוחות, ולהתחבר עם מי שבא לו, אפילו אם מדובר במישהו כמו תקווה שרק השם שלה עושה לירדן צמרמורת. בעיקר הוא מעוניין בזה שיש מישהי מהממת שרוצה אותו בטירוף, ולו יש את הפריווילגיה להסתובב כמו החתיך של הבית ולהתלבט חודשיים אם בכלל בא לו עליה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אין לי ספק שליאור חושב שירדן סקסית - למרות העובדה שהבעת הפנים שלה מופתעת 100% מהזמן בגלל הקוקו המתוח, ולמרות שאם לשפוט לפי האקסית האחרונה שלו, היא כנראה ממש לא הסגנון שלו. אבל אי אפשר להתווכח עם זה שירדן לוהטת מנקודת מבט גברית, ושרובם לא היו עוברים לצד השני של הכביש כשהם רואים אותה. אבל מישהו חייב להגיד את זה - גבר שבאמת רוצה אישה, אבל באמת, לא יושיב אותה בנסט ויסביר לה במשך חצי שעה שהוא ממש רוצה אותה, רק לא עכשיו.

אם הייתה לה חברה טובה ובלתי משוחדת מבחוץ, היא כנראה הייתה מושיבה אותה לשיחה ואומרת לה שהוא פלייר, ושזה הזמן להתקדם. אבל לירדן אין חברות בבית שיש להן אומץ לדבר איתה - וזו לגמרי אשמתה - היא מבינה באינסטינקט שלה שמשהו פה לא מסתדר. היא מרגישה שלא רוצים אותה, והיא עצבנית, וכועסת, ואגרסיבית, ומוציאה את זה על כל מי שבטעות עובר לידה, בין אם מדובר באמילי שעצבנה לרגע את רונן וזכתה לביס, או במישל, שירדן החליטה שצריך להרוג (לא נורא, אגב, מישל יצאה לעולם שכולו השקות, 100,000 עוקבים באינסטוש ועתיד זוהר ומלא השקות בתור חברה טובה של קסניה טרנטול ודנית גרינברג).

אז ירדן, תקשיבי - כשמישהו אומר לך "אני רוצה אותך, אבל אחר כך" יש רק שתי אפשרויות:

1. הוא לא באמת רוצה אותך

2. הוא יכול לדמיין אתכם יחד בעירום או אפילו שותים יחד קפה בבוקר, אבל הוא גם יודע שמעבר
לפינה עשויה לחכות אופציה טובה יותר, וממש לא מתחשק לו לפספס אותה.

עוד בוואלה!

כך אורן חזן מנע מבית האח הגדול לפחות שני סיפורי אהבה

לכתבה המלאה

במקרה של ליאור זה נראה כאילו המשיכה המינית קיימת, למרות שלהגיד שיש משיכה מינית בין גבר חתיך לאישה שנראית כמו ירדן כששניהם נעולים באותו הבית ולא רואים אף אחד אחר במשך שבועות, זה כמו להגיד שאם יכניסו את דובר שוברים שתיקה לצד אורן חזן יש סיכוי שיהיו חילופי דברים. אבל מסתבר שמראה זה לא מספיק, כי נראה שליאור קולט שלהיכנס למערכת יחסים עם מישהי כמו ירדן ישאב אותו אל תוך חור שחור של התחרמנויות מתחת לשמיכה מחד, וצרחות בלתי נשלטות שלה על כל מי שתציע להכין לו קפה, מאידך.

ביננו, למי יש כוח לזה?

הבעיה האמיתית פה היא שירדן לא מסוגלת להכיל את מה שקורה לה. מצד אחד הוא דוחה אותה במעשים, וממש מתרחק ממנה פיזית (אלא אם כן היא נשכבת עליו ומחבקת אותו), ובאופן כללי מתעלם מכל מה שמעצבן אותה ואומר לה שהוא ימשיך להיות חבר של מי שבא לו ולעשות מה שהוא רוצה. מצד שני הוא מחמיא לה כל הזמן, אומר לה שהוא רוצה איתה משהו בחוץ ובאופן כללי נותן לה תחושה שיש ביניהם משהו, מספיק כדי לשמור אותה מעוניינת.

אבל ליאור הוא גבר, וגברים נמדדים במעשים, לא במילים. והמעשים שלו אומרים "לא מספיק בא לי עלייך". ירדן נאחזת במילים שלו ומתעלמת מהמעשים, מאמינה לו, והזעם והבלבול הופכים אותה למפלצת נטולת רסן שמארגנת חרם, מסתובבת בבית כמו פבלו אסקובר ומודיעה לכולם ש"זה הבית שלי", נגיעה מלדרוש מהדיירים לשלם פרוטקשן, וכל זה רק גורם לה להיראות פחות סקסית מרגע לרגע, כי מה לעשות שהאגרסיות מורידות לליאור, שכנראה מתפלל שההפקה כבר תביא לו איזה צפונית בלונדינית חמודה ועדינה מרמת אביב שתיכנס לבית ותפוצץ לירדן את המוח.

ובכל אותו הזמן מתפתחת זוגיות נוספת, משמימה אמנם, אבל כזו שנראית חמודה למדי, ובעיקר אמיתית - בין רות לניר (למרות שהיא נתנה יד בלילה לאסיף או שרק היה נדמה לנו?). בניגוד לרעש ולצלצולים של ריקודי החיזור של ליאור וירדן, רות וניר בונים משהו מקסים. הוא תומך בה כשהיא מרגישה אבודה, הם משחקים יחד את משחק ה"עם מי היית יושב לבירה" ואז מחליטים שהם בעצם "עילאיים ומתנשאים". שזה מקסים ובריא, אבל מעניין בערך כמו לצפות בגדי נרדם בפעם השלישית בשעה. אפילו האח הגדול השתעמם משיחות הנפש וההתלהבות ומעודנת אחד מהשנייה, וסידר להם סוויטה עם סושי ויין, כי ראבק, כמה אפשר לדבר על פוליטיקה. די.

ההימור שלי הוא שדווקא הזוגיות של ניר ורות תלך ותתעצם, וזו של ליאור וירדן תמשיך לשרוף גלגלים בניוטרל. יש סיכוי קלוש שאחרי שירדן הבינה שהסמסים כמעט הביאו אותה להדחה ושמה שעשתה עד עכשיו לא עובד עם הקהל בחוץ, היא תנסה להירגע ולהתנהג קצת יותר יפה, ואולי זה יגרום לליאור לחבב אותה קצת יותר. למרות שאני בספק. כאילו, אני מאמינה שאכן יש סיכוי שיהיה ביניהם משהו מחוץ לבית האח, ואולי אפילו בתוך בית האח, אבל למשהו הזה קוראים סקס, לא מערכת יחסים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully