תקוה ליאור האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

כי זה יעלה לה בגמר: למה תקוה לא צריכה להיות עם ליאור

25.2.2020 / 7:23

הרומן המוזר בין תקוה וליאור לא ממש מוציא ממנה את המיטב - מאז שפתחה את עצמה לאופציה של זוגיות בבית היא פחות מצחיקה ופחות מעניינת. אם היא לא תיזהר זה יכול לעלות לה בגמר

בשיחה שיוסי עשה בנסט לליאור ותקוה אמנם נשאלו שאלות חשובות, אבל עצם העובדה שהוא הרגיש שהן צריכות להישאל אומרת דרשני. האם המשפחה של ליאור תקבל בת זוג אתיופית הייתה השאלה הראשונה, ומנסיוני, בתור אישה ממוצא מעורב, זו בהחלט שאלה לעניין. נכון, אנחנו רוצים לחשוב שזה לא חשוב, אבל רצון לחוד ומציאות לחוד. רוב המשפחות, גם הליברליות מבינהן, אלה שיודעות להגיד את כל הדברים הנכונים, יתהו תהיות וישאלו שאלות. ותאמינו לי שה"קבלה" שלהם תהיה מהולה בהתנשאות פריבליגית ובתחושה שהם עושים לה טובה בעצם זה שהם מקבלים את השונה שהיא. תודה רבה, באמת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

השאלה השניה היתה האם מפריע לו המשקל של תקוה. גם זה לא צריך להיות אישיו בעולם נורמלי, אבל מה לעשות - העובדה היא בזמן והמקום שבו שאנחנו חיים, תקוה היא הבחורה שאומרים עליה: "היא כל כך יפה, אם היא רק הייתה מרזה חמישה עשר קילו..." ומן הסתם ליאור תוהה בינו לבין עצמו אם הוא יכול להימשך למישהי עם סגנון גוף שהוא לא רגיל לתפוס כמושך. תקוה נעלבה, ובצדק, ולא דווקא מהשאלות, אלא מהעובדה שהשאלות האלה הופנו רק לליאור. אף אחד לא טורח לברר איתה אם הוא הטעם שלה ואם המשפחה שלה תקבל אותו - "מה אני, פגומה?" היא שאלה בתרעומת בשיחה שניהלה עם ניר, ויותר מאוחר בערב היא הודתה גם בפני ליאור שזה פגע בה. תקוה ממש לא פגומה, להיפך - היא הדיירת הכי שווה בבית, חבל שהיא לא מבינה שהקשר עם ליאור עלול לפגום בסיכויים שלה להגיע לגמר.

גזענות
זה באמת נורא, אבל אם היא מתכננת להיות איתו, כדאי שהיא תתחיל להתרגל. הרוב הגדול של האנשים מתייחסים לקשר ביניהם ככה: גבר שווה, עשיר ומבוקש שיכול להיות עם כל אחת, התעלה על עצמו, ו"לקח" אתיופית שמנמנה וענייה, במקום להיות עם הבלונדינית הרזה שבאה ממשפחה עשירה שמגיעה לו ומתאימה לו. זה נשמע נורא, אבל זה מה שאנשים חושבים כשהם מסתכלים על ליאור ותקוה. אם הם יהיו ביחד תקופה ארוכה (מה שקשה לי מאד להאמין שיקרה) היא תצטרך לסבול מלא מבטים מלאי סימני שאלה של סביבה שלא מבינה מה הם עושים ביחד, והערות מטופשות של אנשים שישבחו אותו על ה"אומץ" ועל ה"פתיחות", כאילו מדובר באיזה פורץ דרך. והמשפחה שלו אולי תקבל אותה, אבל הם ירגישו שמגיע להם על זה פרס ישראל על נאורות. למה? כי רובנו מטומטמים, אין מה לעשות.

משיכה
הוא בעצמו אמר פעם אחת: "אני לא בטוח שאני נמשך אליה", ובשיחה עם יוסי הודה בכנות שהפתיעה אותי לטובה, שהוא לא היה אף פעם עם מישהי במשקל של תקוה, ולא יודע איך זה ירגיש. אבל לא משנה כמה הוא אוהב אותה, מבחינתה פיזית היא לא הטעם שלו ולא הטיפוס שלו. תסתכלו על כל הבחורות שאנחנו יודעים שהוא נמשך אליהן בעבר, כולל ירדן ונועם שנמצאות בבית. אתם מוזמנים לגלול את הכתבה ולראות את התמונות - לא תמצאו דבר משותף בינן לבין תקוה. יש לו טיפוס, והוא לא תקוה.

קים וייס - אקסית לייט

אמינות
הרבה מאד אנשים חושבים שליאור מתחזק קשר עם תקוה כי הוא יודע שזה עשוי להועיל לו, ומאחר ואי אפשר לטעון שליאור דואק הוא אדם שהמשחק זר לו, יש סיכוי שהוא משתמש בתקוה כדי לעזור לו להתחבב על הקהל בבית. בואו נודה על האמת, הבחור שחקן. מרגע שהוא נכנס לבית הוא כבר הספיק לפלרטט עם ירדן וגם לישון איתה כמה לילות. הוא גם הבטיח לה כשישצאו מהבית הם יצאו לדייט. עכשיו הוא עסוק בללטף לתקוה את הפנים בכל שנייה פנויה, ומתעלם לחלוטין ממי שהיתה מושא המשיכה שלו עד לפני שבוע וחצי, וגם מתנהג אליה באכזריות ואומר לה משפטים כמו "מתנצל שלא הייתי בעניין שלך" ליד אנשים. מישהו שמתנהג ככה פעם אחת, יתנהג ככה שוב. אגב, גם לתקוה הוא אומר משהו דומה עכשיו: "לא יודע, נצא מהבית, נראה איך זה זורם". בקיצור, זה לא רעיון מוצלח לסמוך על מישהו שכל מהתהפך - אחרי הכל מדובר באיש שהצהיר שהוא לא רוצה זוגיות בבית, ועכשיו, ראו זה פלא - זוגיות בבית.

הנשיקה
אומרים שכשמישהו רוצה אותך, הוא בא אלייך. זה נכון, ואני רוצה להוסיף - כשמישהו רוצה אותך גם אין לו בעיה לקרוא לך "חברה" שלו, ובל נשכח שאין לו ממש לאן לבוא כי הוא כבר גר איתה באותו בית וישן איתה באותה מיטה. ובכל זאת, הוא לא בא עדיין, ומסרב בתוקף להגדיר. אין ספק שהוא נהנה להיות בקרבתה ואוהב את האישיות שלה ואת החברות שלהם, אבל בואו - אם הוא היה רוצה איתה משהו רומנטי, הוא כבר מזמן היה אמור לעשות איזה מוב. לא מצפה פה למשהו גרנדיוזי במיוחד, אבל אפילו לא נשיקה? נשיקה כבר מזמן הייתה אמורה לקרות. די נו, זאת בדיחה.

בר אביבי - אקסית רצינית

שליטה
מאז שהתעוררו בה רגשות, תקוה קצת איבדה שליטה, ולא ממש מתנהגת כמו עצמה. כשהיא רק נכנסה לבית היא הייתה שונה לגמרי - עוצמתית, עם פאסון, מגניבה, כזו ששום דבר לא ערער אותה או את חוש ההומור שלה. עד לא מזמן לא היה דייר קליל ממנה בבית הזה. קצת אחרי שהסיפור בינה לבין ליאור החל, נגלתה לעיננו תקוה חדשה - כזו שבמקום להתעסק בעצמה מתעסקת בו, קצת חלשה, קצת חסרת ביטחון, וכמו כמו שקורה להרבה בנות מאוהבת - ששכחה מיהי. תקוה שנכנסה לבית בחיים לא הייתה מקבלת התקף קנאה בגלל שהוא הציע לבחורה לגלגל לה סיגריה, או שואלת "תישאר איתי בקשר גם בחוץ?", או נותנת לאמירה כמו "לא הייתי עם מישהי במשקל שלך, אבל את יפה מבפנים" לעבור בשקט.

פאדיחה
אנשים מאוהבים בדרך כלל הופכים להיות קצת עדינים יותר, נבוכים, קצת טפשיים - סימפטומים שהוא לא מפגין והיא סובלת מהם על מלא, וזו הסיבה שאני חושבת שהרגשות של ליאור לא כנים. בניגוד אליה, הוא חתיכת שחקן - אין לו שום בעיה לשחק את המאוהב, ולהצהיר הצהרות כמו "גם אם יכניסו את ביונסה לבית אני לא זז מתקוה", וככה לשכנע אותה שהוא באמת רוצה אותה. ברגע שזה יקרה, הלך עליה - ברגע שהוא יכבוש אותה והיא תתמסר, ירד לו ממנה, והיא תיפגע עד עמקי נשמתה ותובך בפומבי. אני רק מקווה שזה יקרה מהר, לפני שהיא תיקשר לרעיון המופרך של זוגיות ביניהם - ככל שזה יתעכב יותר, גדל הסיכוי שהמקום שלה בגמר יעבור למישהי אחרת.

נעם לוי - אקסית אקטרה לייט

ירדן אדרי - משיכה זמנית

מתגעגעים לתקוה של פעם

אסיף אלקיים מדבר על מעיין אדם ב"האח הגדול" (רשת)
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully