מיטל דוהן, אל פצ'ינו. GettyImages
GettyImages

הפרידה הצפויה בעולם: מה באמת שבר את מיטל דוהן

19.2.2020 / 7:15

הפרידה המתוקשרת של מיטל דוהן מאל פצ'ינו גררה אחריה התייחסות תקשורתית רבה, כולל ראיונות של דוהן עצמה בהם היא מסבירה שנפרדה מהשחקן והאייקון אחרי שנתיים של מערכת יחסים כי הוא "קשיש". האם זה באמת מה ששבר את מיטל דוהן? דיעה

פרידות קורות, ואף אחד לא באמת יודע למה חוץ מבני הזוג עצמם, וזאת עובדה. לא יודעת למה הם לא יכלו להחזיק מעמד, לפחות מתוך התחשבות - לא היה פשוט לעכל את הזוגיות הזאת של מיטל דוהן ואל פצ'ינו, ואם כבר מדברים, גם הזיווג קוונטין ודניאלה טרנטינו, זוג בורגני שגר ברמת השרון, לא ממש יורד לי בגרון. אז עכשיו אני צריכה להתמודד הפרידה המוזרה הזאת עם הראיונות שמלווים אותה, שגם אם מתעלמים מכל השאר - הם לגמרי מצדיקים הרמת גבה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לא ברור לי לגמרי למה הראיונות שדוהן נתנה נשמעים מזלזלים באיש שהיה בן זוגה במשך שנים, וקצת מקרינג' לשמוע אותה אומרת בראיונות משפטים סתומים כגון "אני גאה להיות חלק מהמורשת שלו", או מספרת שהפרידה נבעה בעיקר מכך שהוא, לדבריה "נהיה קשיש", והיא עוד מציינת, כנראה כדי לענות מראש לכל החושדים בטוהר מניעיה (לא אני! חלילה!), שבמסגרת יחסיהם היא "טיפלה" בו באמצעות צמחי מרפא ושהוא קנה לה "רק" פרחים, ברמיזה מאד עבה שהוא קמצן. לא הבנתי את הצורך בסגירת החשבונות המוזרה הזאת, במיוחד מאחר ולדבריה הם בקשר טוב ומדברים, והיא זו שעזבה. לא יודעת, כשאני עוזבת מישהו זה בדרך כלל מכניס למצב רוח נדיב וחומל, לא ל'מוד' ציפורניים שלופות.

מה באמת קרה שם כנראה שלא נדע לעולם, עד כמה שאני יודעת אוי היא התאהבה בדה-נירו, מאיפה לי. אבל דבר אחד ברור - כשהיא פגשה אותו, בגיל 78, היא כבר שמה לב שהוא מבוגר. זה לא שיום אחד היא התעוררה בבוקר וגילתה שהוא קשיש מדי בשבילה, אז קצת קשה לי להאמין שזה מה ששבר אותה, כשיש עוד כל כך הרבה דברים שיכלו להשתבש:

אל פצ'ינו. GettyImages
הנפילה של פצ'ינו בטקס האוסקר/GettyImages

הוא קמצן
התלונה הזאת על המחסור במתנות קצת מוזרה. בנוסף לזה שלא יפה לדבר על מישהו שחיית איתו שנים בצורה כזו פומבית, האם יש לך את זה ביותר גנרי? כאילו - כמה פעמים שמעתם בחורות מדברות על קמצנות של גברים? די, נמאס מזה. שיוויון שמיוויון, אבל אם הוא לא קונה מתנות כל העולם ישמע על זה. נכון שאחרי שכמעט שבר ירך בנפילה שלו באוסקר, בטח יש לו דברים יותר חשובים להתעסק בהם, אבל המשוואה התרבותית הזאת של כסף תמורת סקס (לא משנה אם הכסף מגיע בצורת תכשיטים, בגדים או מסעדות) לא תיעלם מהעולם אם נמשיך להתייחס למתנות יקרות כאל זכות טבעית שנכנסת לתוקף יחד עם סקס. גם כי זה מעוות, וגם - תעבדי ותקני לעצמך מתנות, נשמה. מצד שני, כל אחד שמח לקבל מחוות תודה ולדעת שמעריכים את מאמציו. לא יודעת מה זה אומר שהיא טיפלה בו בצמחי מרפא, למרות שבהחלט הגיוני שהיא הכינה לו תה קמומיל, חתכה סלט או גלגלה ג'וינט מפעם לפעם. אבל אם כל מה שהיא עשתה היה לתת לו צמחים, היא לא צריכה להתפלא שהוא קנה לה רק פרחים. רק אומרת.

הוא קשיש
אז כן, יש הפרש גילאים. קטן כזה, חמוד. היא בת 40 והוא בן כמעט 80, וסליחה, אבל עם כל הכבוד לאהבת אמת ושאר כימיקלים, ממש לא מפליא שהדבר הראשון שעולה לרוב האנשים בראש כשהם רואים זוג כזה הוא גיחוך ציני, כי הם מניחים מיידית שהיא איתו בשביל כסף ומעמד והוא איתה כי היא צעירה ומושכת, ומאצילה עליו סוג של פרסטיז'. ברור מאד לכולנו, לא משנה כמה ננסה להתייפייף, שלפחות עבורה מדובר בפשרה לא קטנה. תחשבו על כמה דברים צריך לוותר כשיוצאים עם גבר שכשנפגשו היה בן 77. מדובר בגיל די מופלג להתחלה של מערכת יחסים עם מלא סקס ופרפרים בבטן. אני מעזה להניח שכשמישהי מתחילה לצאת עם איש שגילו 40 שנה מעל שלה, היא מוותרת מראש על כל הדברים האלה, ולכן מה שמושך אותה יכול להיות רק אהבה, או, ואני לא שופטת - גם אהבה לסגנון החיים שהוא יכול לאפשר. יש בהחלט מגוון של דברים שיכולים לנחם אישה שנמצאת עם מישהו שבשביל סקס צריך ויאגרה, ובשביל להתאושש ממנו צריך ביקור בית מרופא קרדיולוג.

עוד בוואלה!

עוד פעם? כמה באמת כדאי ללירן שטראובר וטל טלמון להתחתן

לכתבה המלאה
מיטל דוהן. ניר פקין
רווקה, מאושרת, ובהשקה בארץ הקודש. מיטל דוהן/ניר פקין

אולי בכלל הוא עזב אותה
אמנם דוהן טוענת שהיא זו שעזבה, ופשוט לא הלכה עם זה לתקשורת. אצילי מצידה. יכול להיות שזה נכון, למרות שלא ברור למה דחוף לה להדגיש את זה. בכל מקרה, למעריצים קצת קשה לחשוב עליו כעל קשיש שמאכסן את תותבותיו בכוס שליד המיטה, ננטש ואז נופל על הפרצוף בטקס האוסקר. אולי בגלל זה אנחנו מעדיפים לחשוב שהוא נפרד ממנה. בכל זאת, האיש אייקון. חוץ מזה, מה הביג דיל? מכולנו נפרדו. לפחות במקרה שלה זה אל פצ'ינו, ולא איזה טמבל מרעננה.

בגלל ארץ נהדרת
הבה נודה שדמות בתוכנית הזאת יכולה מאד להעליב, אבל באותו זמן גם להיות חוויה די מחמיאה. דמות בארץ נהדרת זה כבוד גדול, חברים. הבדיחה לא הייתה מתוחכמת מאד - היא התבססה על העובדה שכשפצ'ינו נפל בטקס האוסקר אף אחד לא ידע מי האישה שעזרה לו לקום ותמכה בו (לא דוהן, מסתבר) - במשך כל המערכון פצ'ינו שואל מי זו, והיא עונה 'מיטל'. עכשיו, יכול להיות שהיא נעלבה. מצד שני, היא חיית תעשייה ותיקה, ויש מצב שהיא גם הוחמאה מזה, לכו תדעו, אולי בגלל זה היא דאגה לספק חומרים נוספים, ואני לא יודעת מה אתכם, אבל אני מחכה למערכון ההמשך שבטח מתוכנן לתוכנית הבאה.

כי הוא לא היה מוכן למחויבות
קודם כל כי זה מצחיק להגיד את זה על גבר בן 80. דבר שני, כשחושבים על זה רגע ברצינות, זה מאד הגיוני. זה פאקינג אל פצ'ינו, יש לגמרי מצב שהוא גבר ילדותי שלא מוכן למחויבות - אם עד היום הוא לא ממש התחייב, למה לו לעשות את זה עכשיו? תכל'ס, כמה שנים עוד יש לו לחיות? איש במעמדו עוד יכול לבלות עם נשים צעירות רבות, שישמחו לתפקד כהליכון שלו, ולעשות זאת בשמחה, בלי להתלונן - כשחושבים על זה, אין שום סיבה שהוא יסגור לעצמו אופציות. שום סיבה.

אל פצ'ינו בטקס האוסקר

אל פצ'ינו/גטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully