אנסטסיה ברת'ייר. אינסטגרם, artdikaya_, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם, artdikaya_

החזה של הדוגמנית הזאת טבעי לגמרי - וזה מה שהיא נאלצת לעבור בגללו

15.4.2020 / 0:01

אנסטסיה ברת'ייר הפכה לכוכבת רשת בזכות החזה הטבעי המאוד גדול שלה. עד לפני שנתיים עמוד האינסטגרם שלה כלל רק ציורים, אך כשהחלה לדגמן בהלבשה תחתונה - העמוד זינק בעוקבים, אך סיבך אותה עם משפחתה וגם רכש לה לא מעט מטרידים: "אחד איים שיחתוך ורידים אם לא אענה לו"

אנסטסיה ברת'ייר/artdikaya_

אנסטסיה ברת'ייר, כוכבת רשת ממוסקבה, ניחנה בחזה טבעי גדול במיוחד (מידת 34KK) והיא נשבעת שמעולם לא עברה ניתוח להגדלתו. עד 2018 היא עסקה בציור ופרסמה את היצירות שלה בעמוד אינסטגרם, אך על אף המחמאות - קריירת האמנות שלה לא הניבה לה הצלחה או כסף ומספר העוקבים שלה באינסטגרם נותר על כמה מאות. רק כשעשתה הסבת מקצוע והחליטה לנצל את מה שקיבלה מ"אמא טבע" כדי לדגמן בהלבשה תחתונה - היא הפכה במהרה לכוכבת רשת עם מיליון עוקבים לשני עמודי האינסטגרם שלה ואפילו רכשה לעצמה כמה מטרידנים מקוונים שנקטו בצעדים נואשים במיוחד במטרה ליצור איתה קשר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

היא גם תורמת את חלקה לחינוך להיגיינה נכונה בימי הקורונה

בצעירותה, ברת'ייר לא אהבה את גודל החזה שלה. היא סיפרה ל"סאן" הבריטי: "לא עשיתי שום ניתוח. אמא טבע הייתה די נדיבה איתי. כנערה הייתי נבוכה מגודל השדיים שלי. בגיל 15 כבר הייתי במידה D. רק כשהתבגרתי למדתי לקבל את עצמי ואת הגוף שלי ואפילו להרוויח מזה. בסופו של יום, אני מיוחדת. אין הרבה נשים בעולם שיש להן גודל חזה טבעי כמו שלי, גוף רזה ופנים חמודות, אז למה בעצם שאני לא אהיה מאושרת?".

"אחד איים שיחתוך לעצמו את הוורידים אם לא אענה לו"

על אף שברת'ייר חיה בשלום עם נתוניה הטבעיים (לכאורה, סורי על הספקנות), היא מודה שיש בכך גם חסרונות. "קשה למצוא הלבשה תחתונה במידות שלי", היא סיפרה, "יש חנויות מסוימות שאפשר למצוא בהן חזיות במידה שלי, אבל גם שם זו המידה הכי גדולה בחנות. אני צריכה לקנות בגדים במידות גדולות מאוד ואז ללכת למתפרה שיתאימו לי אותם למבנה הגוף שלי, כי יש לי מותניים צרים בהשוואה לשדיים שלי. חוץ מזה, אני סובלת מכאבי גב אם אני עומדת או יושבת באותה תנוחה לאורך זמן. בזמן פעילות אני בסדר. זה לא מפריע לי לעשות ספורט עם חזיית הספורט הנכונה. וכן, לשאלתכם, אני יכולה לישון על הבטן".

בנוסף, ברת'ייר נתקלה בכמה עוקבים מטרידים שעשו מעל ומעבר כדי לפגוש או לדבר איתה. אחד מהם מטריד אותה במשך שנים והשני איים לחתוך ורידים אם לא תענה לו. "בחור מטורף אחד עוקב אחריי במשך שנים, מטריד את המשפחה, החברים והצלמים שאיתם אני עובדת. בחור אחר ניסה לאיים עליי שהוא ילך למטבח ויחתוך לעצמו את הוורידים אם לא אענה לו. יש הרבה אנשים מטורפים שם בחוץ וזה יכול להיות מאוד מסוכן כשהם אובססיביים אליך".

עם זאת, ברת'ייר מסתכלת על חצי הכוס המלאה ומודה שהיא מאוד אוהבת את המעריצים המפרגנים שלה. "יש לי הרבה מעריצים ואני מאוד אוהבת אותם. הם מהווים השראה בשבילי! הם נותנים לי המון תמיכה ורעיונות! התגובות האהובות עלי הן מנשים. כשאישה נותנת לך מחמאה זה תמיד תענוג גדול, אבל זה נדיר מאוד. כמו כן, אני אוהבת כשהעוקבים שלי מעריכים את הפילוסופיה שלי או את העצות שאני חולקת איתם".

"הייתי יוצאת לדייטים רק כדי שישלמו לי על הארוחה"

לא כולם היו מרוצים מהחשיפה המוגזמת ברשת. ברת'ייר מספרת שהפסיקה לדבר עם כמה מבני משפחתה לאחר שהפיצו שמועות עליה מאחורי גבה. היא הוסיפה: "הפסקתי לדבר עם כמה מבני משפחתי כי הם הפיצו שמועות ואמרו דברים רעים מאחורי גבי. החברים שלי דווקא מפרגנים. הם סופר תומכים ותמיד לצידי. חוץ מזה, אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי".

כיום ברת'ייר עובדת כדוגמנית, אך בעברה היא הייתה ציירת, מעצבת גרפית וכותבת תוכן למגזין מקוון. עבודותיה לא השתלמו לה כלכלית ולעיתים קרובות היא לא הייתה מסוגלת לסגור את החודש. "הייתי יוצאת לדייטים רק כדי שישלמו לי על הארוחה", היא סיפרה. ב-2018 היא פתחה חשבון אינסטגרם מקצועי ליצירות האמנות שלה, אך מהר מאוד החלה לפרסם בו גם תמונות שלה מדגמנת. תוך פחות משנתיים היא צברה יותר מ-510 אלף עוקבים בעמוד האינסטגרם המעודכן שלה, כשבישן (שנחסם לחצי שנה ולכן היא פתחה חדשה) יש לה עוד חצי מיליון.

היא ניסתה להסביר את גודל ההצלחה: "לא באמת עשיתי משהו מיוחד. פשוט התחלתי להבין איזה סוג של תוכן מעניין יותר ויהפוך לויראלי יותר. כשקבוצות אינסטגרם גדולות החלו לקדם את תמונות הדוגמנית שלי, העמוד התחיל לצמוח מהר. אינסטגרם חסמה את החשבון הראשי שלי במשך שישה חודשים בשנה שעברה, אז יצרתי אחד חדש והוא עקף את חצי המיליון. בינתיים אינסטגרם ביטלה את החסימה על העמוד הקודם שלי ויש לו גם חצי מיליון עוקבים עכשיו".

כשנשאלה אם יש לה טיפים לתת לכוכבי רשת בפוטנציה, היא אמרה: "תהיו עצמכם ותמשיכו לעשות את מה שאתם טובים בו. אל תקשיבו לשונאים. נסו להיות יצירתיים ולשמור על סטנדרטים של איכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully