הופעה מוזיקלית במסגרת פסטיבל נון סטופ פיטנס, אילת. MOTION,
MOTION

הגיעה עונת הביקיני: קבלי 5 תרגילים שירימו לך את הבוטי

בשיתוף ישרוטל

11.3.2020 / 8:46

הקיץ הגיע, ואיתו הבגדים הקצריך. אז צריך להתחיל להיכנס חזרה לכושר, והדרך הכי טובה להתחיל היא בעזרת כמה תרגילים פשוטים בבית. קבלו 5 תרגילים לפתוח איתם את עונת הביקיני

תרגילים לחיטוב הישבן/צילום: דניאל לנצוז, עריכה: דפי מקל

הקיץ בפתח, ולא יודעות מה איתך, אבל אנחנו התכרבלנו על הספה עם פחמימות כל החורף האחרון.

מה?? היה נורא גשום, נו!

אז בסדר, התעצלנו. קורה, אבל כל שנת חורף נגמרת בסוף, וגם אנחנו הגענו להחלטה אמיצה לחזור להתאמן ולהחזיר את הגוף למוד-חוף-ים, וכבר הזמנו כרטיסים לפסטיבל נון סטופ פיטנס באילת. אבל הפסטיבל מתקרב וגם לשם אנחנו רוצות להגיע קצת בכושר אם אפשר.

אבל מה, היום התעוררנו בשבע, הגענו באיחור לעבודה, ישבנו על המחשב במשך חמש שעות, עשינו הפסקה קטנה וחזרנו לעוד שעתיים. פתאום הסתכלנו בשעון וכבר חמש וחצי. שיט. בשש מתחיל שיעור TRX ובחיים לא נספיק להגיע בזמן לקצה השני של העיר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

עכשיו, נשים פחות נחושות היו אומרות לעצמן "אוקיי, לא נורא, יום אחד לא נתאמן". אבל לא אנחנו, כי אנחו יודעות שהתירוצים האלה בסוף לא מזיקים לאף אחד חוץ למטרה שלנו. אז אנחנו נגיע הביתה, ונעשה אימון קצר ואפקטיבי לחיטוב הישבן. כי בכושר וספורט זה ממש לא הכל או כלום - להיפך - גם שתי דקות של תזוזה טובות יותר משתי דקות של ישיבה על הספה. אז קדימה

הזדמנות אחרונה להצטרף לפסטיבל nonstop fitness&fun - שלושה ימים של אימונים מסביב לשעון, הופעות חיות ומסיבות. מהרו להזמין לפני שיגמר.

אימון במסגרת פסטיבל נון סטופ פיטנס, אילת. MOTION,
אימון במסגרת פסטיבל נון סטופ פיטנס, אילת/MOTION

מתחילים בחימום
לפני התחלת האימון, למשך 5 דקות: ריצה, חבל, או סתם ריקוד אינטינסיבי בבית - לא לוותר על החימום שמאפשר להגביר את זרימת הדם אל השרירים ומקטין את הסיכוי להיפצע במהלך האימון.

סקוואט עם מוט במשקל בינוני
4 סטים, 12 חזרות בכל סט
עמדי בפישוק, עקבים ברוחב הכתפיים או מעט יותר, כשהאצבעות מופנות בין 30 ל-45 מעלות כלפי חוץ, החזיקי את המוט משני הצדדים ומאחורי הכתפיים, ככה שהמוט ישען על הגב העליון.
הסתכלי קדימה וישר והתחילי לרדת כשהישבן בולט החוצה, כאילו את מתנסה להתיישב על כסא בלתי נראה. חשוב מאוד להימנע מנעילת הברכיים במהלך העלייה, ולהיזהר שהעקבים לא יתרוממו מהרצפה, כך שהמשקל ניצב על כף הרגל כולה.

מכרעים (לאנג'ים) לאחור עם משקולות יד
4 סטים, 10 - 12 חזרות לכל רגל
עמדי ברגליים מקבילות ברוחב הכתפיים והחזיקי שתי משקולות יד. צעדי לאחור עם רגל אחת. וצרי זווית של 90 מעלות בין הירך לשוק הקדמית, בין הירך לשוק האחורית, ובין הגב לירך הקדמית. יש לוודא שהברך של הרגל הקדמית לא עוברת את קו הקרסול. רדי לאט, והיזהרי לא לרדת עם הרגל האחורית עד הרצפה

פסטיבל נון סטופ פיטנס שבאילת. MOTION,
אימון בפסטיבל נון סטופ פיטנס, אילת/MOTION

גשר עם מוט
4 סטים של 10-12 חזרות
התחילי בישיבה וגלגלי את המוט כך שיהיה מקביל לירכיים, ואז שכבי על הרצפה וכופפי את הברכיים עד שתגיעי לתנוחת גשר. דחפי מהעקבים לתוך הרצפה והרימי את האגן מהקרקע. השתדלי להאריך את הפשיטה ככל האפשר והחזיקי ב"נקודת השיא" למשך 2 שניות. יש לרדת באיטיות בחזרה למצב ההתחלתי של התרגיל. טיפ: תמיכת המשקל צריכה להיות על הגב העליון והעקבים.

דד-ליפט
4 סטים, 10-12 חזרות עם משקל בינוני.
עמדו לפני המוט כאשר הרגליים ברוחב הכתפיים וכפות הרגליים ממוקמות מתחת לאמצע המוט. התכופפי והרימי את המוט כך שהמרחק בין הידיים יהיה קצת יותר מרוחב הכתפיים, והורידי את הירכיים עד שהשוקיים יגעו במוט. הירכיים צריכות להיות בעמדה רגילה ונינוחה. הסתכלי קדימה כדי לשמור על גב זקוף ולמנוע פציעות. התחילי בהרמת המוט מהרצפה. שימי לב בעת העליה לשמור על גו ישר ומוט סמוך לשוק. כשהמוט מגיע מעל הברכיים, הזיזי את המותן מעט קדימה וכווצי את הגב התחתון על ידי תנועה עם הכתפיים אחורה. עצרי ב"נקודת השיא" לשנייה, ואז בצעי את התנועה ההפוכה על ידי כיפוף הברכיים והורדת המוט בהדרגה ובשליטה מלאה.

פשיטות ירך לאחור בשכיבה על מזרן
4 סטים, 10-12 חזרות לכל רגל
התחילי בעמידת שש כאשר משקל הגוף לפנים והידיים מסייעות בתמיכה, חברי רצועת משקל מסביב לקרסול וכפפי את ברך בתנועה לפנים ופשיטה הדרגתית בתנועה לאחור תוך כדי הוצאת אוויר. חזרי למצב ההתחלתי תוך כדי שאיפת אוויר ולאחר סיום המערכה החליפי בין הרגליים.

אימון במסגרת פסטיבל נון סטופ פיטנס, מלון ספורט, אילת. MOTION,
מסיבה בפסטיבל נון סטופ פיטנס, אילת/MOTION

פסטיבל Nonstop Fitness&Fun תחת חסות רשת ישרוטל והולמס פלייס הוא המקום המושלם לתת בראש ולחזור לכושר. 48 שעות של אימוני כושר והופעות חיות עונות על כל הפרמטרים האלה - מוקי, אברהם טל ושירי מימון יגיעו להופיע, ליטל שוורץ תגיע להופעת סטנד-אפ, ואם זה לא מספיק, אלפי גברים ונשים יבלו יחד במתחמים המשותפים ובאימונים מגוונים. בין המתחמים שבפסטיבל יהיו מתחם מתחם body&soul שיספק אימוני גמישות ומתיחות, מתחם Shape & Spirit, מתחם Functional Hiit לאוהבי האימונים פונקציונאליים, מתחם אתגרי עם מתקנים ותחרות בפורמט של אתגר הנינג'ה, מתחם Cycling, מתחם Mini Outdoor GYM, מתחם אימונים עם אירה דולפין, ומתחם LES MILLS שהוא בעצם אימון שמרגיש כמו מסיבה אחת ענקית. אז אם חיפשתם את המקום המושלם להיכנס בו לכושר - מצאתם!

להזמנת חבילת סופ"ש לפסטיבל Non Stop Fitness&FUN ברשת מלונות ישרוטל

לאתר פיטנס למידע נוסף

מערכת Sheee, בשיתוף ישרוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully