דובי לא נותנת יד. Giphy
Giphy

זו הסיבה שחצי מהנשים לא ירצו לצאת עם גבר שלא מצביע

בשיתוף OkCupid

1.3.2020 / 8:25

מנתונים שהגיעו אלינו מסתבר שחצי מהנשים שתפגשו באפליקציות לא היו רוצות לצאת לדייט עם גבר שמצהיר כי הוא לא הולך להצביע, כי זה מעיד על אישיות בעייתית

סקרים שערכו המומחים של Okcupid מראים כי כחצי מהנשים לא היו יוצאות עם גבר שלא מצביע בבחירות, ויש לזה סיבות הגיוניות. אקט ההצבעה עצמו מוכיח את הרצון והיכולת של אדם לקחת אחריות רחבה יותר מאשר רק על עצמו, ומצביע על רצון לעשות מעשים שישנו את המציאות שלו לטובה, ועל הנכונות שלו להתאמץ בשביל זה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

במיוחד באקלים הפוליטי של השנים האחרונות, החשיבות של ההצבעה הפכה להיות גדולה יותר, וגבר שמצהיר כי הוא לא הולך להצביע, או יותר גרוע - לא ממש מתעניין בפוליטיקה, מציג את עצמו כאדם שהסביבה שלו לא חשובה לו, וכאחד שלא מחזיק במספיק ערכים חברתיים ומוסריים שהופכים אותו לאדם שאפשר לסמוך עליו כחבר, בעל או אב לילדים.

גבר מחבק אישה בהריון. ShutterStock
אם הוא לא יכול להתחייב למפלגה, איך הוא יכול להתחייב למשפחה?/ShutterStock

קשה לו לקחת אחריות
הצבעה בבחירות היא האחריות של כל אחד מאיתנו, וגם, בואו נודה, סוג של מחויבות, כי כשאנחנו לא נוקטים עמדה, כל אחד באופן אישי - הקול שלנו לא באמת מתבזבז, ואפילו מחמש את הצד שאנחנו לא בהכרח רוצים שינצח. אם הפעולה הפשוטה הזאת של ההליכה לקלפי והכנסת פתק למעטפה קשה לו מדי, והוא מעדיף ללכת לשיעור קרוס-פיט ואחר כך לים עם חברים ושישיית בירות, אנחנו לא רוצות לדמיין מה הוא יעשה כשהוא באמת יצטרך להחליט החלטות קשות, לקחת אחריות עליהן, או חלילה לוותר על הנאות כדי לבצע משימה שחשובה למשפחה המורחבת שלו, למשל.

קשה לו לעמוד מאחורי החלטות
אף אחד לא ממש אוהב להיות בקרבת אנשים שלא מסוגלים לעשות החלטה ולעמוד מאחוריה כי בין אם מדובר בבחירת מסעדה או מעבר דירה - החים מלאים בהחלטות קטנות וגדולות שצריך לבחור ולהתחייב אליהן. בנוסף, החלטות כאלה לא נעשות בחלל הריק - הן דורשות אכפתיות מהנושא, אחרת באמת שאין סיבה להתאמץ בשבילו. אם לא אכפת לך מספיק מהמצב של המדינה שלך, בטח לא יהיה לך אכפת מדברים קטנים יותר שיקרו בזוגיות שלך. וגברים אדישים הם פשוט לא סקסיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

שלא תתבלבלו: ככה אתם צריכים להתלבש בדייט הראשון

בשיתוף OkCupid
זוג מחובק בסלון. ShutterStock
אם לא מספיק אכפת לו בשביל ללכת להצביע אולי לא אכפת לו מדברים אחרים/ShutterStock

הוא לא שחקן קבוצתי
כל מי שפתח טלוויזיה או גלל את הפיד שלו בפייסבוק בשנה האחרונה מבין שאין ממש אמצע בבחירות הקרובות, ושאי אפשר לשבת על הגדר בכל הנוגע לדעות הפוליטיות שלנו. אדם שלא הולך להצביע, כנראה שמבדל את עצמו מהחברה כי הוא מרגיש שאין לקול שלו השפעה על המציאות שהוא חי בה, או שאיבד אמון לחלוטין במערכת, ויתר על הזכות שלו לקחת חלק בתהליכים שקורים, והוא נמצא בדרך לחיים ביער, בגפו. אדם שהגיע למצב הזה הוא כנראה לא שחקן קבוצתי, וסביר להניח שהוא לא מישהו שאת יכולה לבנות איתו חיים משותפים וולהקים איתו משפחה.

הוא לא רציני
גבר שלא מצביע בבחירות כנראה לא מוכן להביע דעה. אם הוא לא מוכן להביע דעה הוא כנראה יתקשה גם לעשות מעשה, או לדבוק בכיוון אחד לאורך זמן. כלומר - מדובר בגבר שלא מוכן למחויבות כרגע, או אפילו בכלל. להתחייב למערכת יחסים מונוגמית ארוכת טווח זה לא פשוט - אז גבר שלא יכול להתחייב לדעה פוליטית והליכה של חמש דקות להצביע הוא לא מועמד אידאלי לשארית חייך.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully