חתונה ממבט ראשון מור ומאור. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

איי דו (נוט): מאור לא אמיתי, ניר מכחיש, ואמיר סתם ילד

18.3.2020 / 9:00

אחרי שנותחו עד דק הנשים הקשות בתוכנית, הגיע הזמן להודות על האמת - גם הגברים אינם נטולי פגמים. למעט שניים (דניס ונעם), יש לנו מה להגיד על כולם

חתונמי 3/מערכת sheee

טוב, תקשיבו, הקורונה הזאת גמרה אותנו. לא רק שאנחנו יושבים בבית מפוחדים, השבוע אפילו לא נתנו לנו לבוא לאולפן ולצלם את תוכנית הרשת שלנו "חתונמי". אבל אנחנו לא נוותר! אז בתקווה שבשבוע הבא נוכל כבר לצלם שוב, קבלו את פרק 4 של חתונמי בטקסט נטול יכולת הדבקה, היישר מהבידוד הלאומי שנכפה על כולנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם יש דבר אחד שעליו צוקית ואני מסכימות הוא ששני הבעלים היחידים בתוכנית שהם מאה אחוז קסם הם דניס ונעם, שנשואים להדר ורוני. כל שאר הגברים בתוכנית בעייתיים ברמה כזו או אחרת. הדירוג שלנו הוא כזה. הכי בעייתי הוא אמיר, במקום השני מיקמנו את ניר, אחריו את אריק, ובסוף בסוף, בעיקר כי אנחנו עדיין לא מכירות אותו מספיק, נמצא מאור. והנה הסיבות:

עכשיו, כשיש לכם זמן פנוי - צפו בתוכניות הקודמות שלנו!

מאור השחקן

אמנם הם הרגע התחתנו, אבל כבר אפשר לזהות שמאור הוא שחקן. נתחיל מזה שההתנהגות שלו בחופה הייתה יותר מדי קולית - על סף הלא כנה. מול מור זה אולי יעיל לשוות לעצמך הילה של מסתורין, כי אני מנחשת שהיא רגילה לטיפוסים טיפה יותר מכופתרים, מבוגרים, ו"רציניים", או כמו שצוקית מגדירה אותם: "אנשים עם חליפות ועבודות של גדולים". אני מצאתי אותו קצת לא אמין, ולא רק בגלל האדישות המוגזמת בחופה - הסיבה הנוספת בגללה הוא נראה לי לא אמין במיוחד היא כי הוא הצהיר בתעודת הזהות שלו שהוא "הכי לא שואו ביז", וגם קרא לעצמו "ביישן" כמה וכמה פעמים, וסליחה, אבל ביישן הוא ממש לא.

הוא די דברן, הוא מתנהל בהרבה ביטחון, ולא הייתה לו שום בעיה לגשת למור ולחבק אותה בלי שום רמז מעודד מצידה. בואו - ביישן לא היה מגיע לתוכנית כזאת פולשנית בחיים. אולי הוא פשוט אוהב להציג את עצמו כביישן כדי לנטרל תחושת איום אצל אנשים וכי זו הגדרה שעושה את זה לנשים, ויכול להיות שהוא היה ילד ביישן. אבל הוא כבר לא ילד, ובטח שלא ביישן, אלא די שחקן שמודע לכל תנועה שלו ולכל מילה מול המצלמה. למען האמת, הוא הכי שואו ביז מכל הגברים ששם.

עוד בוואלה!

לא אשמת המומחים: הנשים בתוכנית לא באמת רוצות זוגיות

לכתבה המלאה
חתונה ממבט ראשון מור ומאור. קשת 12, צילום מסך
מור ומאור משווים טבעות/צילום מסך, קשת 12

אריק הנקמן

וואי וואי, אריק. לדעתי הבעיה של אריק, מעבר לזה שהוא איש בן 60 עם נפש של ילד בן שלוש, זה שהוא לא סובל את דובי. הוא מחשבן חשבונות כל היום, לא מסוגל לשחרר עלבונות ישנים, ובהזדמנות הראשונה שנקרתה בדרכו הוא דרך עליה בעונג רב: "איפה את עוצמתית בדיוק? אני לא רואה את העוצמה שלך" הוא אומר לה ביובש, מעליב אותה עד עמקי נשמתה. אדם גדול יותר היה מגייס טיפה חמלה כלפי מישהי שתחושת הערך העצמי שלה תלויה בשכנוע העצמי הזה - אם עושה לה טוב לחשוב שהיא אישה אנרגטית ומאד עוצמתית, אז קצת אכזרי לקחת לה את זה.

חוץ מזה, מסכנה, שבוע שלם היא נוסעת לדימונה בחמש וחצי בבוקר, עובדת כמו משוגעת עם ילדים כל היום, מנקה, מתרוצצת, מבשלת, בעוד הוא מדבר בטלפון כל היום ובהפסקה מנגב חומוס עם הפועלים הערבים שלו כדי להראות שהוא סופר נאור ובוס מגניב. ואחרי כל זה, בערב, במקום להתפנק בבית, היא מגיעה אליו לישון על האלונקה הזאת שהוא הקצה לה בפינת החדר. לחתול שלי יש מיטה יותר מפנקת בבית, בחייאת. אין שום דבר שמשותף בין דובי לאריק חוץ משנות הלידה הסמוכות שלהם, וזו לא סיבה מספיק טובה לזווג בין שני אנשים עם אפס חיבור. הדבר היחיד שאפשר לעשות עבור הזוגיות הזאת היא המתת חסד, ויפה שעה אחת קודם.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
אל תחנוק, ניר/צילום מסך, קשת 12

ניר המכחישן

שיהיה לי בריא, הניר הזה, כבר מהרגע הראשון שראיתי אותו הוא עצבן אותי. כלך כך מנסה להיות מושלם, באופן אירוני מזיע מרוב המאמץ להיראות רגוע. שום דבר שהוא אומר או עושה לא נראה טבעי, או כן, או כיפי. נראה שמרוב השתדלות של שנים להפוך לגבר מהאגדות, אחרי למידה מעמיקה של הנושא ממגזיני פסיכולוגיה, כמובן (בטח יש לו בזה תואר ראשון מהאוניברסיטה הפתוחה - למה סתם לקרוא מאמרים אם אפשר לתרגם את זה לנקודות זכות?) הוא הפך לאדם שלא מסוגל להתנהג בצורה טבעית, וחי בהכחשה כמו הרוחנים האלה שמתעקשים לטעון שהם זכו להארה, ואי אפשר לדבר איתם בלי לקבל מחלת עצבים. הגר אמרה בשיחה עם יעל שהוא "רגוע בצורה מעצבנת", והוא הוכיח את זה דקה אחר כך כשבתשובה לשאלה 'מה האתגרים שלכם' ענה שהוא לא מכיר אותה מספיק.

הגר ניסתה להסביר שהשאלה נגעה לאתגרים שכל אחד מביא איתו לזוגיות, והתחננה שיתעסק בעצמו ולא בה. נראה שהוא מעדיף להפיל את כל האחריות על הפרטנרית שלו - כאילו הוא רק יושב ומחכה שהמטורפת שלצידו תתאפס על עצמה ותתחיל להיות זוגית ומושלמת כמוהו. בסוף אפילו יעל הרגועה הבינה למה הוא מעצבן. אני הכי מבינה למה הגר לא מסוגלת לישון איתו במיטה, ועצוב לי לראות שהיא מסתובבת עם רגשות אשם על כך שהיא לא מצליחה לרצות גבר שלכאורה הוא לגמרי בסדר. אז זהו, שזה רק לכאורה. יש משהו מאד לא תקין ברצון הנואש שלו להיות אביר של עלמה במצוקה, במיוחד שהגר היא ההיפך הגמור. לדעתי היא מתנהגת כמו מלאך - אני, רק מלראות אותו הולך אחריה בבית ושואל כל שניה אם אפשר לעזור לה, להדליק לה את המזגן, או לקום איתה בארבע בבוקר כדי להכין לה קפה, כמעט זרקתי נעל על המסך. חבל שהוא לא מבין שכל עוד הוא ממשיך להתנהג ככה, הדבר האחרון שהיא תרצה זה לראות אותו בארבע בבוקר, ליד הקפה.

חתונה ממבט ראשון אמיר. קשת 12, צילום מסך
אמיר לא נמשך/צילום מסך, קשת 12

אמיר החוצפן

טוב, הבחור הזה הוא פאשלה של המומחים. בעונה הקודמת לא הסתדר, וגם בעונה הזאת אמיר לא בשל לשום סוג של זוגיות. בחירת הנשים בחייו (תואר? באמת?) קשורה יותר לאיך הן גורמות לו להיראות בעיני עצמו והעולם, ופחות למי הן ומה שהן מביאות. לדעתי יש לו בעיית ערך עצמי שקשורה לזה שהוא היה ילד שמן - האיש עושה שבע פעמים ביום ספורט בקטע אובססיבי של פוסט טראומה, ודי ברור שהוא מסתתר מאחורי ביקורתיות יתר כי הוא חסר ביטחון בעצמו. הוא לא היה צריך להגיע לתוכנית, כי ברור שבשלב הזה, ה"אהבה" היחידה שהוא יכול לשאת זו אהבה חד צדדית, למישהי שלא רוצה אותו, ורצוי הכוסית הכי גנרית בעולם עם התואר הכי גנרי בעולם. אז למה לשדך את ערימת הבעיות הזאת לבחורה הכי נחמדה בתוכנית, למה?

ועוד הוא לא נמשך אליה??? הו, החוצפה!

דנית פי אלף יותר שווה ממנו. היא פשוט עושה אפס מאמץ להדגיש את הנתונים שלה, כי הביטחון שלה לא תלוי רק באיך שהיא נראית ולכן היא נטולת מניירות פתייניות - היא מתלבשת הכי פשוט, לא מתאפרת - כלום. ביטחון עצמי, קוראים לזה - שזה עוד יתרון שלה - גם עליו, וגם על כמעט כל בחורה אחרת בתוכנית. יש בה כל כך הרבה דברים יפים שאפשר להעריך, שממש מעצבן אותי ששידכו לה מישהו שאין איתו סיכוי לכלום חוץ מעוגמת נפש. רק דבר אחד - המשקפיים שמסתירים לה את כל הפרצוף וגורמים לה להיראות כמו מורה עכברית מהאייטיז, צריך לזרוק לה אותם מול משאית שתיסע עליהם הלוך ושוב, עד שלא יישאר מהן זכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully