בני זוג מתנשקים על רקע הקולוסיאום ברומא. ShutterStock
ShutterStock

גבר נתפס על חם בבגידה לאחר שנדבק בקורונה כשהיה עם המאהבת באיטליה

3.4.2020 / 11:00

גבר שנדבק בקורונה נאלץ להודות בפני הרשויות כי בניגוד למה שאשתו חושבת - הוא לא היה בחודש שעבר בסופ"ש של פגישות עסקיות, אלא באיטליה עם המאהבת שלו

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - התגובה המפתיעה של הזוג שנתפס בוגד

להתפשטות נגיף הקורונה יש גם השפעה חיובית: צמצום מספר הבגידות. כעת, כשכל חולה קורונה מתבקש לחשוף במפורט את הלו"ז שלו, גברים ונשים חוששים לבגוד בפרטנר שלהם שמא ייאלצו לחשוף היכן באמת בילו בזמן ההדבקה. זה מה שקרה לגבר מאנגליה שנאלץ להודות בפני הרשויות כי בניגוד למה שאשתו חושבת, הוא בילה בחודש שעבר באיטליה עם המאהבת שלו - ושם כנראה נדבק בקורונה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הגבר יצא לטיול חשאי באיטליה עם המאהבת, כשלאשתו סיפר שהוא נמצא בנסיעת עסקים ביעד אחר בבריטניה. כעת הוא מודאג שאשתו תגלה על הרומן שלו. הגבר, שפרטיו האישיים לא פורסמו אך נאמר שהוא גבר אמיד בשנות ה-30 לחייו - היה מחוייב לחשוף בפני אנשי מרכז בריאות הציבור בצפון אנגליה (ובפני הציבור) כיצד באמת נדבק בנגיף. לדברי גורמים במרכז הוא הביע יותר דאגה למצבה הבריאותי של המאהבת שלו - מאשר למצבו שלו.

בני זוג מתנשקים על רקע הקולוסיאום ברומא. ShutterStock
נדבק בקורונה לאחר שבגד באשתו בטיול באיטליה/ShutterStock

הגבר סירב לחשוף בפני הרשויות את פרטיה של המאהבת וכיוון שזוהה כנושא נגיף קורונה - אשתו נמצאת כעת בבידוד בביתם המפואר. בשיחה עם ה"סאן" הבריטי, סיפר גורם רשמי שהיה מעורב בחקירת המקרה: "החולה הוא שיחת היום של רשויות בריאות הציבור. אם זה לא היה נושא כזה רגיש, זה ודאי היה מצחיק. על אף הידבקותו, מצבו טוב והוא צפוי להבריא, שלא כמו מערכת היחסית החוץ-זוגית שלו שוודאי תגיע לסופה. הוא חשב שיש לו את האליבי המושלם, אך לא לקח בחשבון את מגיפת הקורונה. הוא הרגיש כזו הקלה כשהצליח לחזור הביתה לפני שבוטלו הטיסות מאיטליה וכעת נמצא בפניקה, בעיקר מדאגה למצבה הבריאותי של המאהבת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully