שחקנית פורנו מחפשת חבר לבידוד. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

חבר לבידוד: כוכבת פלייבוי ש"נתקעה" בלונדון מחפשת יזיז

30.3.2020 / 10:00

כולנו נמצאים בתקופה מוזרה מאוד בחיינו מאז התפרצות נגיף הקורונה, אז כל מי שעובר את הבידוד החברתי הזה לבדו יכול אולי להבין את הצעד של דוגמנית העירום ומגישת הטלוויזיה הרוסיה שמצאה את עצמה לבד באמצע ההסגר בלונדון והחליטה לנסות משהו נועז

סיפור בדקה/מערכת וואלה NEWS

בסרטון: שחקנית פורנו שרוצה לעבוד מהבית

גם בימים כתיקונם העולם שלנו מוזר, אבל נדמה שמאז התפרצות הקורונה המצב רק החמיר - כולנו חווים חוויות שלא טיפוסיות ליום-יום שלנו, ומרגישים משונה רוב היום. גם מריה לימן, כוכבת הפלייבוי המהממת ומגישת הטלוויזיה ברוסיה, לא יוצאת מן הכלל במובן הזה. אמנם היא נראית כמו אלילה, הייתה נערת השנה של פלייבוי והגיעה לעשר הראשונות בתחרות "מיס MAXIM", אבל בסופו של דבר היא עוברת את מה שכולנו עוברים - גם היא מפחדת, גם היא מבוהלת, וגם היא מתה משעמום.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז כל מי שעובר את הבידוד הזה לבד בבית יכול להבין איך היא מרגישה כשהיא תקועה לבדה בעיר הנצורה והזרה לונדון, בלי אפשרות לזוז מהבית, או אפילו לפגוש חברים, עד יעבור זעם - שאלוהים יודע מתי זה יקרה. ב"דיילי סטאר" דווח שמריה שיש לה מעל לחצי מיליון עוקבים באינסטגרם שלה, החליטה לנסות משהו נועז, והכריזה שהיא מחפשת גבר לבלות איתו את הבידוד, ומסתבר שכמו אצל כולנו, גם אצלה הסטנדרטים קצת ירדו:

בפוסט האינסטגרם שלה כתבה לימן שהיא מחפשת מישהו חתיך, סקסי ובריא לעשות איתו כיף בזמן הבידוד הכפוי הזה וגם העידה על עצמה כעל נקיה להפליא: "אני מנקה כל עשר דקות את כל מה שאני יכולה להניח עליו את הידיים".

המעריצים של מריה ישמחו לשמוע שמריה כרגע בלונדון וכנראה תישאר שם לחודשים הקרובים, ולמרות שבעבר הייתה מאד סודית לגבי חייה האישיים, כרגע, בהתאם לנסיבות, היא שחררה חלק מהחוקים והודיעה קבל עם ועדה שהיא פנויה ומעוניינת למצוא בן זוג.

הנשמות הטובות בתגובות מיד התנדבו לסייע לעלמה במצוקה. אחד מהם כתב: "תשאירו את זה לי. לא סתם בבית קוראים לי המושיע" תודה לך. באמת, תודה. מגיב נוסף אמר שברור לו שלא תהיה לה בעיה להשיג בחור שיארח לה חברה, והוסיף "אני רק תוהה - איך זה שהיא עדיין רווקה?"

אז כן, היא עדיין רווקה, ומי אמר שקורונה זה רק רע? הנה, הרווקים של לונדון קיבלו צ'אנס של פעם בחיים לפנות לדוגמנית שבימים רגילים הייתה הרבה הרבה פחות נגישה, ובהחלט אפשר להבין אותה. התנאים שבהם כולנו חיים כרגע עושים את שלהם, וגם הפרופורציות משתנות בהתאם - גם אם הפרטיות שלה הייתה חשובה לה מאד בעבר, כנראה שהצורך בנחמה וחברה גורמים לה להוריד חלק מההגנות שלה, ואולי גם את הסטנדרטים. בזמני משבר סדר העדיפויות משתנה ואולי אפילו הופך לנכון יותר - הרי גם אם זה יהיה בן זוג זמני שאחרי הקורונה ייעלם מחייה, אם אי פעם היה זמן לשנות את החשיבה ולהעדיף כיף על עניינים רציניים כמו מחויבות והתאמה מושלמת - זה הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully