ירדן האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

מבחן הגמר: זה מה שיקרה לתקוה בבית בלי המשולש הרומנטי

29.3.2020 / 10:05

בהדחה הכי מפתיעה של העונה הלך אתמול אחד מדיירי הבית הדומיננטיים ביותר, והשאיר אחריו שבעה דיירים המומים לפחות כמונו. אבל השאלה הגדולה היא מה יהיה עכשיו עם תקוה, והאם היא תצליח להחזיק מסך גם בלי המשולש הרומנטי. ג'ני דנסון לא בטוחה בכלל

תקוה וליאור, האח הגדול/רשת 13

אז ליאור הלך הביתה, להתבודד בוילה של אבא דואק במקום בוילה של האח הגדול. מוזר, אודליה ואסיף היו שם ממש לידו, וגם אדם, שלפי הצרחה כשהאח אמר את השם שלו נראה שלא היה מישהו מופתע יותר ממנו מכל העניין הזה שיש לו עוד כמה ימים בבית. נו, לא נורא, נותרו שבעה, נסתדר איתם בשבוע הקרוב, לא שיש לנו יותר מדי ברירה או מה לעשות. אני מתה לדעת איך ייראה עכשיו הבית, וכמה זמן מסך תקוה הולכת לקבל בלי ליאור, ורגע לפני שתסקלו אותי בטוקבקים על איזו מדהימה היא, תנו לי להסביר:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אני לא עיוורת, אני מבינה שלכאורה תקוה היא הדיירת המושלמת לקחת את המיליון - היא מצחיקה, היא יכולה לדבר על עצמה בתור הפיל שבחדר ממש כמו שהיא יכולה להחביא את הכוס של אדם בגרביים המסריחים של פול ולהגיד לו את זה ממש בזמן שהוא לוקח שלוק, היא אינטיליגנטית יותר מכל בני הבית, היא חדה והיא חזקה. מצד שני היא לא מאיימת, יש לה היסטוריה אישית לא קלה שנחשפת פעם בכמה פרקים כשהיא מדברת על האבא שעזב או על גזענות שחוותה, ועם כל העוצמות שלה, לפעמים בא לכולנו לחבק אותה כשלרגע היא חושפת את הצד הפגיע שלה. לכאורה אפשר כבר לתת לה את המיליון וללכת שוב למקרר לנשנש עוד משהו.

רק שאני לא בטוחה שזה מספיק.

שלא תטעו, תקוה היא אולי אחד הליהוקים שהצילו את העונה הזאת מלהיות העונה המשעממת בהיסטוריה, אבל ביננו, אני לא יודעת כמה היא שווה בלי ליאור. אני בטוחה שהיא עדיין תהיה מצחיקה ותדע לחמם את יוסי על אודליה, אבל אני מקווה בשבילה שהאש שבערה בה לא היתה תלויה בזה שליאור כל פעם מעלה ומוריד את הלהבה, כי בואו נודה בזה, לא רק אנחנו - כל הבית התעסק במערכת היחסים המקרטעת הזאת ובלתרגם להם אחד את השניה, אז אני לא באמת יודעת מה אנחנו הולכים לראות ביום רביעי הבא.

לגדי לא יהיה את מי לראיין, אולי רק את אודליה על כל העניין הזה שהיא גרושה בכלל, כי משום מה העורכים כרגיל אוהבים לזרוק עלינו פצצות בלי שום הכנה או הסבר, לאסיף לא יהיה את מי לחמם, לירדן לא יהיה על מי לכעוס בזמן שהיא מסבירה שהיא הכי גירל פאוור והעצמה נשית ו"הו ראן דה וורלד", ולאדם לא יהיה... לא יודעת, מה שזה לא יהיה שאדם עושה שם שגורם לאנשים להצביע בשבילו.

עם מה נשארנו? עם מילון עברית אנגלית לאודליה שיעזור לה להבדיל בין חזיר לציפור ואולי לא לשחוט לחלוטין שירים של ביונסה או את עור התוף של יוסי. מצד שני, עם העריכה הזו אי אפשר לדעת, אולי בכלל לאסיף יש רומן עם אדם ואף אחד פשוט לא טרח להראות לנו את זה. מה שבטוח, עכשיו כשאין ליאור, לא יהיו יותר ריבים על ליאור. יש מצב שירדן תירגע ואפילו תשחרר לרגע את הקוקו והעצבים, הפחד שלי הוא שאם אם היא באמת תירגע אז לתקוה הולכות עוד 20 דקות של זמן מסך שבהן ירדן מסבירה שהיא זו שהביאה לה את הפופולאריות, את הגבר ואולי גם את המיליון. כי כזו היא ירדן, יש בה את מידת הנתינה.

בואו נודה - אם יש משהו שמצטלם טוב יותר מהתאהבות, זה זיג-זג וחוסר החלטיות. תקוה קולעת לליאור צמות, ליאור אומר שכשהוא ימצא את אהבת חייו הוא יעשה ילדים, תקוה מתעצבנת, אסיף עושה רעשים של הפגזות כי עברו כבר שעתיים והוא לא חרחר אף ריב, ליאור רודף אחרי תקוה, היא נובחת שהיא עייפה, ניר מתערב, ליאור מאשים את ניר שבגלל שהוא התערב תקוה כועסת, ליאור מסביר בפעם הטריליון שיש לו יצר הרס עצמי, תקוה מגלגלת סיגריה ומתאהבת בו שוב. סורי, אבל זו פשוט אחלה טלוויזיה, טובה יותר מכל ריב על תקציב והרבה יותר מעניינת מכל זוג מאוהב ששוכב מתחת לשמיכה, עושה קיצי ומצחקק בהתלהבות, תשאלו את שירלי.

אני חושבת שהזוגיות הזאת, שלה ושל ליאור, תחזיק מעמד מדהים אחרי שהיא תצא מבית האח - ליאור יהיה בבית שלו, היא בבית שלה, הוא יגיד שהיא מהממת בזום, היא תנשנש שוקולד ותמלמל שהיא מתגעגעת, והכל יהיה טוב עד שהקורונה תעבור והם יוכלו סוף סוף להיפגש, ואז ליאור שוב יתחיל להסביר לה שהוא סחורה פגומה ולכן הוא לא יכול להיות איתה.

העניין הוא שזוגיות השניצל הזאת, שמתהפכת מצד לצד, היא הדבר הכי טוב שקרה לתקוה בבית האח. אולי לא ברמה הרומנטית, אבל בהחלט ברמת הרייטינג. לולא הזוגיות הזו כנראה שהיא לא היתה מקבלת כל כך הרבה זמן מסך, כי סקס, גם אם הוא רק בדמיון של הצופים (או של תקוה) וגם אם ליאור מקבל צמרמורת מלחשוב עליו - מה לעשות - עדיין מוכר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully