מי ומה דייטים. AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, אולפן וואלה! NEWS
אולפן וואלה! NEWS/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

קורונה? פחחח: יש כמה רווקות שעדיין יוצאות לדייטים

27.3.2020 / 19:00

כאילו עולם הדייטים לא קשה מספיק, עכשיו גם נחתה עליו מכת הקורונה. כל יומיים איסור חדש ומחמיר יותר, אבל למרות העוצר, רווקות ארצנו לא עוצרות. דיברנו עם כמה רווקות יצירתיות ונחושות במיוחד, שממשיכות בדייטים גם עכשיו

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

עם כל הכבוד לבידוד - יש כאלה שהבדידות מפחידה אותם יותר מהמציאות שמצאמנו את עצמנו בה, עד כדי כך שיש רווקות שכל זה לא גרם להן לקחת הפסקה מדייטים. הן ממשיכות לצאת ולחפש, רק עם כמה שינויי הרגלים קלים:

תכירו את ענבר, 28 תל-אביב ,חוקרת מוח ופאשניסטה, כן, יש שילוב כזה. עוד לפני הקורונה רוב הדייטים שלה הגיעו מאוקיי קיופיד, וגם עכשיו היא שם. משדרת עסקים כרגיל, רק שאין עסקים לצאת אליהם.

איך יוצאים לדייט בקורונה?
האמת שיצאתי לדייט טלפוני לפני יומיים. זה היה ביום שביבי הכריז על על איסור התקהלויות, והוא אמר שאין מקומות בילוי אז הצעתי לו לדבר במקום, לא רציתי לצאת מהבית. בהתחלה הצעתי לו שיחת וידאו, אבל הוא אמר שהוא חייב צ'ייסר לפני כזה דבר, ואז פשוט התקשר רגיל, כנראה שזה הביך אותו. דיברנו איזה שעה וחצי ושאלתי אותו אם הוא שותה הרבה. בסוף חתכתי את זה, לא הרגשתי שזה מתקדם לאנשהו."

את האינסטגרם ואת הפייסבוק שלנו כבר ראית?

ודייט בחוץ זאת אופציה?
כרגע אין לאן לצאת אז אני מציעה לדייט להתנדנד באיזה פארק על נדנדה או לטייל בשדרה. האמת שזה משהו שעשיתי עוד לפני הקורונה. אם מישהו שבא לי עליו היה מציע לי לצאת הייתי מסתובבת אתו איפשהו ליד הבית או במקום שאני יכולה להגיע אליו עם אוטו ויש לי חניה ליד. לא הייתי שומרת על שני מטר כי לא צריך להגזים. אנחנו ישראלים, לא יכולים לשמור מרחק, זה מוזר. אני אפילו לא יודעת מה זה שני מטר, שיתנו לי משהו מוחשי לעבוד איתו. נגיד פיצה של טוני וספה, משהו שאפשר למדוד."

ומתנשקים?
"אם בעבר נשיקות היו בדייט שני עכשיו זה יהיה בדייט חמישי, לוודא שהוא לא פיתח סימפטומים,שהוא נקי. אני לא מפחדת שיהיה לי קורונה, אבל להיות בבידוד בגלל איזה בחור שיצאתי איתו פעמיים - וואלה לא מתאים. אני לא מביאה אותם הביתה, גם אם יש קורונה, גם כדי שזה לא יראה כמו בוטי -קול וגם כדי לא להכריח אותו לשטוף ידיים 40 שניות.

רינת, 28, היא שחקנית ירושלמית שלא רוצה לעזוב את הבירה למרות שהיא קצת אה-מינית.

איך מכירים אנשים עם כל הקורונה מסביב?
אני באפליקציות, בעיקר בטינדר. גם באוקיי קיופיד, אבל לא באמת מתחזקת שם את הפרופיל. האמת, באופן כללי לא יצאתי לדייט כבר המון זמן כי היה לי דייט אחד שהיה חתול בשק ומאז קצת יצא לי החשק. דיברתי עם מישהו בטינדר והייתה אחלה שיחה - מוזיקאי מגניב, אמנים עושים לי את זה. דיברנו איזה שלושה ימים כל היום וקבענו להיפגש. קודם כל, התמונה שלו ממש לא מייצגת אותו, דבר שני - היה משעמם ובזמן הדייט הגענו לשביל חשוך והוא והוא הציע לחפש דורבנים. כמובן שויתרתי על התענוג, ומאז אני בהפסקה

אז לאן כן יוצאים לדייטים?
"באידיאל הייתי הולכת ומשוטטת עם הדייט ברחובות העיר, אפילו ביום, לא בלילה. קרוב לבית שלי יש שבילי הליכה, פורח שם ויפה. פשוט לילה משוייך לי עם פאב, דייטים ראשונים זה מביך ועם מישהו שאני לא מכירה הייתי מעדיפה לשתות אלכוהול כי זה עוזר. בגלל שאין אופציה כרגע אז הייתי מעדיפה לשוטט ברחוב ושיהיה ממש יפה. "

מה לגבי להיפגש בבית?
"שאלה טובה. בטח לא הייתי עושה את זה בבית שלי, כי לא הייתי רוצה לשכב איתו בדייט ראשון ולא הייתי יודעת לצאת מזה בלי שזה יהיה מוזר. אולי לבית שלו הייתי הולכת כי היה לי יותר קל לחתוך אם בא לי. אני לא כל כך מפחדת מהקורונה, כי יש לי אמונה שרוב האנשים עומדים במה שביקשו מהם ואני לא בקבוצת סיכון, מקסימום אדבק ואני לא אלך להורים שלי. אני אהיה בסדר. "

שני, בת 29 מראשון לציון היא היפוכונדרית עוד לפני שזה הפך לטרנד עולמי. יש לה או.סי.די מאובחן, היא ג'רמופובית, ובעלת חיבה עזה לחתולים.

איפה את מוצאת דייטים בעידן הקורונה?
"האמת שעכשיו כל עולם הדייטים לא בראש מעייני בכלל, לא רק בגלל הקורונה, אבל בואי נגיד שהיא לא עוזרת. אם כן היה מעניין אותי אז הייתי חוזרת לכל האתרים של השידוכים, כי זה נוח עכשיו שיש לך זמן פנוי להכנס לזה.

ואיפה יהיה הדייט?
"לפני עידן הקורונה דייט ראשון או שני היה בדרך כלל בבר או מסעדה, בהעדפה לפורט סעיד או הרצל 16, עכשיו זה תלוי בבן אדם. באופן כללי לא הייתי רוצה לפגוש מישהו שלא פגשתי אף פעם, ואם זה לא מישהו חדש אז הייתי מנסה לחשוב על משהו יצירתי, נגיד לקחת אוכל ממסעדה ולשבת בחוץ ברחוב, כי זה נחמד עכשיו כשאין אנשים ברחוב. גם בבית זה זורם, אפשר לראות סרטים, נטפליקס, לעשות פאזלים יחד, הכל זורם, תלוי בבן אדם."

ודייט אצלו?
"שוב, תלוי בבן אדם. אם הוא נקי מספיק בסטנדרטים שלי. אם הוא בן אדם נקי ואנחנו כבר יוצאים, זה לא משנה אם הוא בא אלי או לא. דבר ראשון שאני אשאל אותו זה אם הוא מרגיש טוב. זה לפני הכל, אני לא מתקרבת אליו אם הוא לא מרגיש טוב. גם ביום רגיל, אבל עכשיו אפילו עוד יותר."

מה לגבי דייט במקום ציבורי?
לא הייתי מסכימה לצאת למסעדה או בר שעוד עובדים. בתור אנשים צעירים אנחנו צריכים לשמור יותר על זה שלא נדביק אחרים. יש לי אבא מעל גיל 60 וסבא וסבתא שאני לא מתקרבת אליהם. אני מהמחמירים, אז גם בר או מסעדה עם ישיבה בחוץ לא הייתי הולכת. בעצם, תלוי מי הדייט, אם זה מישהו שממש בא לי עליו אולי הייתי מתפשרת, אבל גם אז בודקת מרחק משולחנות, כמה הרחוב סואן וכאלה…"

ניצן, יפו, 32, מטפלת בעיסוי, אחת שהקורונה הוציאה לה את החשק מדייטים, וגם מעיסוי, אם כבר מדברים, והיא כבר שוקלת את צעדיה בתחום המקצועי

איך מכירים אנשים בעידן הקורונה?
"כרגע זה רק מהיכרות אישית או מחברים. אני גם בתקופה שפחות שמה דגש על זה. אני פשוט כל כך יודעת מה אני רוצה שאני לא אצא לדייט סתם בשביל לבדוק, רק אם משהו משמעותי יכנס לחיים שלי אני מוכנה לתת לו צ'אנס. אני רשומה באפליקציות, מדי פעם מציצה שם אבל נדיר שאני מחליקה על אנשים או שיש לי מאץ'. די מיציתי את הפרק הזה של אפליקציות בחיי, לפחות עכשיו. בגלל הקורונה גם ככה יש לי פחות חשק לאינטימיות. זה לא מרתיע או מגעיל אותי, פשוט אין לי צורך באינטימיות, פחות בא לי להשקיע בזה. "

ואם כבר יצא ויש דייט, לאן הולכים?
"יש לי חששות בימים האלה לצאת לדייטים, גם מבחינת הקירבה הפיזית וגם אין יותר מדי מקומות בילוי. זה או להיפגש במקום פתוח - פארק ים או משהו כזה, או להיפגש בבית. לא צריך לשבור את הראש לאן יוצאים, אם זה בן אדם שמעניין אותי לא משנה לאן. בכל מקרה לא הייתי מזמינה אותו אלי הביתה, אבל לא אכפת לי ללכת אליו."

ומה לגבי מגע ונשיקות?
"האמת, קצת לפני הקורונה התחלתי לצאת עכשיו עם מישהו אבל בלי קשר לא היה בא לי כל כך בא לי לבוא איתו במגע. אז בטח שלא עכשיו. נעבור את הקורונה ונראה. לא לחוץ לי כרגע להכיר מישהו בדחיפות, זה לא עניין של חיים או מוות. גם לא חייבים להיפגש פיזית, אפשר גם טלפון. אם זה לא בן אדם שאת גם ככה במערכת יחסים איתו אפשר תקשורת רחוקה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully