אשה מאוננת בכסא. ShutterStock
ShutterStock

זו התנוחה המושלמת לעינוג עצמי והפגת מתחים בזמן סגר קורונה

14.4.2020 / 9:00

יצרנית צעצועי מין מציגה את התנוחה המושלמת לאוננות עבור נשים במהירות ויעילות בזמן ימי הסגר ומבטיחה - זה יהפוך אותך גם ליותר אפקטיבית בעבודה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

SAT.1

משבר הקורונה אולי משאיר אותנו מסוגרים בבתים, אבל עבור חלקנו הוא ממש לא מפחית את הלחץ בעבודה. אז מה אפשר לעשות כדי להישאר יעילים גם כשעובדים מהמשרד המאולתר והמבולגן בבית?

יצרנית צעצועי המין הבריטית "אן סאמרס" טוענת שלפחות עבור נשים התשובה היא, ובכן - אוננות. "זה עוזר להפיג מתחים, הופך אותנו למרוכזות יותר ומסייע לנו להגיע לאפקטיביות מלאה", טוענת לורה וויטאקר, אחת המנהלות של החברה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

היא אף מציעה תנוחה ספציפית, שלטענתה מהווה את תנוחת האוננות המושלמת לימי הקורונה הלחוצים. היא מכנה אותה "הפסקת 15 הדקות", שבמהלכן תוכלי להתרווח בכל פינה בבית - אפילו בכסא המשרדי תוך כדי עבודה - ולענג את עצמך מהדגדגן כלפי מעלה.

תנוחת "הפסקת 15 הדקות". מתוך "דיילי סטאר", צילום מסך
"התנוחה המושלמת לימי הקורונה"/צילום מסך, מתוך "דיילי סטאר"

ב"אן סאמרס" טוענים שהטכניקה הזו היא תנוחת האוננות המושלמת ושתוכלו לעשות אותה בכל מקום בבית. אל תהססי להשתמש גם בחומר סיכה ועיברי בקצב הנוח לך עם האצבעות משפתי הנרתיק אל הדגדגן. ניתן להשתמש ביד השנייה כדי לשחק קצת עם הפטמות - וככה בהחלט תפיקי את המירב מהפסקת הצהריים שלך."התנוחה הזו מהירה ויעילה, ואפשר לעשות אותה בכל מקום בבית . אפשר להשתמש בחומר סיכה כדי להכפיל את תחושת העונג ולהגיע לכמה אורגזמות ברצף. זה כלי מושלם להורדת המתח, ויסייע לכן להיות יעילות יותר גם בעבודה וגם במטלות הבית".

במאמר שפורסם בקוסמופוליטן כבר הוכרז שהאוננות היא המנצחת הגדולה של ימי הקורונה ויש להם אפילו מחקרים מדעיים שמגבים את הקביעה הזו: "תענוג הוא משכך מתח מעולה", אומרת מדריכת המין אשלי מנטה, "רבים מאיתנו חשים דאגה עזה מוצדקת בעיצומה של המגיפה, ואוננות היא יותר מאשר רק דרך להשיג הנאה פיזית בבידוד - זה יכול לעזור לך להירגע בדרכים שאפילו הצפייה בסדרה האהובה עלייך בנטפליקס או חיסול בקבוק יין לא יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully