איפור מסכה. ShutterStock
ShutterStock

אסטרטגיית יציאה (מהבית): ככה מתאפרים עם מסכת פנים

17.4.2020 / 11:09

עכשיו, כשברור שהמסכה הולכת להישאר על הפנים שלנו עוד הרבה זמן, הגיע הזמן להשלים עם המצב, ללמוד להסתגל אליו, ואולי אפילו להוציא ממנו את המיטב. קבלי מדריך לאיפור יומיומי שישפר לך את מצב הרוח ולא ילכלך לך את המסכה

איפור מסכה/מערכת Sheee

תראו, גם אני לא מתה על זה, אבל המסכות הולכות להישאר על הפנים שלנו עוד כמה חודשים לפחות. אין לנו ברירה אלא להשלים עם המצב ואולי אפילו ללמוד להסתגל אליו. לא יודעת מה אתכן, אבל אחד הדברים שהכי חסרים לי בסיטואציה הזאת הוא פשוט - להתלבש, להתאפר ולצאת מהבית. אבל אין לאן, וגם ככה לא משנה מה תעשי, רואים רק חלק קטן מהפנים שלך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד אחד זה פשוט מזעזע ומוציא את החשק לחיות, ומצד שני, חוסך זמן הכנה. בעיקרון, בגלל שלא רואים אותך את יכולה לשים מסכה ומשקפי שמש ולצאת מהבית ושום הבדל לא ייראה בין הבחורה הכי מטופחת ומושקעת לבין המוזנחת ביותר בעולם. מצד שני - למה להגיע לשם? לא חבל? אני אישית אוהבת להתאפר, לפעמים אפילו סתם בבית, כי זה צבעוני ואומנותי ועושה מצב רוח טוב, ואם כבר אני יוצאת מהבית ביום מסוים, למה לא להשקיע בחלק שרואים מבעד למסכה? אם כבר זו הולכת להיות תקופה שבה העיניים מדברות, אין שום סיבה לא להשקיע בחלק העליון של הפנים.

קבלו את המדריך לאיפור מתחת למסכה, וגם את הדרך הנכונה להניח מייק-אפ בלי ללכלך אותה:

גבות מור ממן. קית גלסמן,
גבות הקסם, מור ממן/קית גלסמן

מייק אפ
מתחילים בהנחה של הבסיס, כמובן אחרי שמוצרי הטיפוח נספגים - מברשת, מייק-אפ נוזלי שאת אוהבת, ושכבה דקיקה מאד מפוזרת היטב על הפנים, בעיקר על המצח, מתחת לעיניים ובאיזור הרקות. את השאריות "גוררים" למטה, כדי שלא יישאר סימן ברור מדי בין האיזור המאופר לזה שלא. במדריך הזה השתמשתי במייק-אפ מצוין של קליניק מסדרת Even Better - גרסת המאט העמידה יותר. הוא עולה 150 שקלים בערך, יש בו הגנה מהשמש, הוא ללא חומרים מזיקים וחומרי ריח, ויש ממנו 44 גוונים. שזה מלא. הוא לא לגמרי מאט, כי העור שלי יבש, אבל את לגמרי יכולה להשתמש במייק-אפ המאט האהוב עלייך. כעיקרון מתחת למסכה עדיף להשתמש בגימור יבש יותר, גם כי הוא פחות יורד, ובעיקר כי חיידקים אוהבים לחות, ואנחנו לא אוהבות חיידקים.

גבות
לסידור הגבות השתמשתי במוצר חדש שהוציאה מור ממן- מאג'יק סורסיל (בצרפתית: גבת הקסם) שהוא מעין שעווה לגבות שמגיעה בערכה שיש בה גם ספריי. הנוסחה מועשרת בשמנים שמעודדים צמיחת שיער ומחזקים את סיב השערה, אז זה גם מוצר טיפוח. המחיר שלו די משתלם מאחר ומדובר בשני מוצרים - 138 שקלים. מתיזים מעט ספריי לתוך החומר, מגרדים אותו עם מברשת ומעצבים את הגבות. הגבות מסתדרות טוב עם החומר הזה, ונשארות במקום. אחרי שהחומר מתייבש, מלאי את הגבות עם האבקה שמתאימה לגוון שלך, (אני השתמשתי בפלטה הזאת של ofra) וזהו.

סלפי ג'ייד. יוסי סאליס,
פלטת סלפי, ג'ייד/יוסי סאליס

2 צלליות בלבד
הדבר הבא שעשיתי זה לשים שתי צלליות מהפלטה החדשה של ג'ייד (סלפי המהממת והזולה - רק 85 שקלים עכשיו באתר) - צללית אחת חומה בשקע ובצדדים, כדי להגדיר את העין ו"להעיר" את האיזור העליון של הפנים, ואחת זוהרת שהנחתי עם האצבע במרכז העפעף. מדובר בטריק פשוט שמקפיץ את העיניים ומחמיא לכל אחת. שימו לב למיקום של הצללית הזוהרת - שמים אותה רק במרכז העפעף, וקרוב לקו הריסים - אל תעלו איתה יותר מדי גבוה, גם אם יש לכן מקום על העין. מעט זה יותר במקרה הזה.

אייליינר
אם הייתה אי פעם תקופה שבה האייליינר עושה עבודת קודש, התקופה הזאת היא עכשיו. כל אייליינר כהה, החל משחור, כמובן, המשך בחום כהה, וכלה בזה שאני השתמשתי בו בסרטון שהוא בצבע חום בורגונדי מיוחד, עובד כדי להדגיש את העין. בסרטון קראתי לו "מאט אינק" בטעות, אבל השם שלו הוא Matte Signature של לוריאל פריז הוא נוח לשימוש מבחינת המכחול שלו, עמיד להפליא, ומגיע בגוונים יפיפיים ופרקטיים, בלי סגול וכחול, ש.. בואו. עולה 60 שקלים. קצת הרבה לטעמי. חכו למבצע או השתמשו במה שיש בבית - כולל צללית שחורה, כי הדגשה זו הדגשה.

היילייטר ניקי טוטוריאלז. חו"ל,
ניקי עשתה עבודה טובה - היילייטר לאמיצות/חו"ל

ברונזר
גם כששמים מסכה, ברונזר והצללות עוזרים לעצב את קווי המתאר של הפנים, הברונזר שאני הכי אוהבת לגוון העור שלי הוא מספר 4 של בובי בראון. שמים קצת על המצח (במיוחד אם הוא גבוה) וקצת בצידי הרקות ובחלק החיצוני של עצמות הלחיים. אפשר גם להצליל מתחת לסנטר, כדי לשוות לפנים מראה חטוב יותר.

סומק
גם הסומק חשוב כי הוא נותן לפנים מראה חיוני. אני אוהבת את הסומק הזה של בי קוסמיק, כי הוא טחון דק, בגימור מאט, וגוון אוניברסלי שמתאים כמעט לכל אחת. שמים אותו במיקום הרגיל - רק שני סנטימטר יותר גבוה, על תפוחי הלחיים. כשסיימת עם הלחיים, הברישי גם את המצח ואת גשר האף - זה נותן גוון רענן לפנים ועוזר להאחיד את החלקים השונים

היילייטר
ל-OFRA יש את היילייטרים הכי חזקים שנתקלתי בהם, וזה בדיוק מה שאני צריכה כרגע. משהו שיחזיר לי תחושה של גלאם ויעשה לי מצב רוח טוב. ואם רואים חלק כל כך קטן מהפנים - שכבר יראו אותו כמו שצריך. הגוון Cloud 9, וורדרד דואו-כרומי חצוף, נעשה בשיתוף פעולה עם היוטיוברית ניקי טוטוריאלז - זוהר, עוצמתי, לנשים שלא מתביישות להיראות. עולה 155 שקלים, אבל צריך כל כך מעט ממנו שהוא יישאר לנצח.

ריסים
חייבים כמובן לסיים עם ריסים כהים, ארוכים ועשירים, ולשם כך השתמשתי בפריימר אסנשיאל הוורוד של ג'ייד (55 שקלים, באתר) ובמסקרה המעולה False Lash Architect של לוריאל, שעובדים מעולה ביחד.

והכי חשוב - פודרה
לסיום חייבים לפדר את הפנים, וגם את הליפסטיק, כדי שכלום לא ירד על המסכה. בחרו פודרה שקופה בגימור מאט, ופדרו את הפנים פעמיים - אחרי הנחת המייק-אפ, וגם בסיום. ועכשיו, כל מה שנשאר לעשות זה לשים מסכה ולצאת. לסופר...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully