ירין שחף בידוד. טלי אלחדד,
טלי אלחדד

שחררי וזהו: ירין שחף מסביר למה לא צריך להתאפר בבידוד

ירין שחף

3.4.2020 / 10:50

אם אתן יושבות מבודדות ותוהות מה הגבול בין טיפוח מוגזם לשמירה על צלם אנוש, האם כדאי להמשיך להתייפייף או שזה בדיוק הזמן לתת לנקבוביות קצת חופש, למאפר ירין שחף יש כמה דברים להגיד לכן

איפור/מערכת Sheee

כוכבות האינסטגרם ממשיכות להתאפר גם בבידוד והן עושות זאת מתוקף ההרגשה שהן שאריות הגלאם אחרונות על פני האדמה. הפחד העיקרי שלהן הוא שתפסיקו לעקוב, ומכאן כל הדרכים מאופרות. אבל מצד שני, יש אלה שממש לא מרגישות הכרח להתייפייף בין ארבע קירות. מבחינתן, להתהדר בזמן מגיפה - זה לא לעניין. ובכלל, למי יש מצב רוח לעמוד מול המראה ולהצטבע? אז להתאפר או לא להתאפר? זאת השאלה. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות עוזר לך לקבל החלטה.

למה כן?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

1. כי בימים טרופים אלה - חייבים להחזיר את הצבע לפנים.
2. כי אף נגיף לא יעיף לך (את הסומק).
3. כי פנים קורנות זה לתת פייט לקורונה.
4. כי שיחות וידאו בפון זה הכי עכשווי.
5. כי קיימת סבירות שהשליח של 'וולט' הוא הגבר לו חיכית כל חייך.
6. כי להתהלך חיוורת עם הפיג'מות - זה הכי בידוד של הנגלה הראשונה.
7. כי תמיד כדאי להיות בהיכון להודעת ווטצאפ: " צאו למרפסות מאופרות".

האיפור שלך לא אוהב לחצות גבולות. הוא מעדיף בידוד. איפור שזלג ממקומו, גבשוש מסקרה שנחת לו אי שם על שקיות העיניים, או ליפסטיק שמצא דרכו אל השיניים - יכולים להרוס כל לוק גם אם התלבשת מיליון דולר. עכשיו, כשאת לא ממהרת לכלום, הגיע הזמן למתוח גבולות. כן, כן, למתוח על קו הריסים פס אחד ישר של אייליינר. אבל ישר - כן? קחי את הזמן לניסיונות. אל תגזימי עם הכמות והצבעים. הא, כן, היפרדי מהמראה עד שהאיפור זהה בשתי העיניים.

ירין שחף בידוד. ירין שחף,
לכי על נטורל/ירין שחף

אבל, האם היית מתאפרת גם אם היית לבדך על אי בודד? - קרוב לוודאי שלא. אז את מי בדיוק את מנסה להרשים? בא לך להישאר בפיג'מה לאוורר את הפנים? - שימי פס! לא פס שחור בעיניים, כי זה לא הזמן להתייפייף. פסח בפתח, וכולם מתעסקים בניקיון וסטריליזציה - הכי יפה לך פנים נקיות, כי סוף סוף רואים לך את הנמשים על הסקין.

אז למה לא?

1. כי את לא סניף של טמבורייה
2. כי הזכר יחשוב שהתאפרת במיוחד בשבילו.
3. כי זה הזמן לאוורר נקבוביות.
4. כי זה הכי סטייל להיות 'נטורל'.
5. כי מה הסיכוי שהשליח של וולט שווה את כל המאמץ?
6. כי אימצת את סלוגן המגיפה: 'נא להתבודד בהתאם'.

לסיכום, אם את מורגלת באיפור יום יומי, המשיכי את שגרת האיפור גם בבית. מגפות עבר וימי מלחמה מלמדים, שנשים חיפשו כל דרך כדי לשמור על צלם אנוש. להתהלך במראה ניוד-חיוור, יכול להוביל להרגשת דכדוך. מחקרים מוכיחים בבירור, שהאיפור מעניק הרגשה טובה למתאפרת.

עוד סיבות? הנה: מכוני לק הג'ל, הקוסמטיקה והמספרות - סגורים, והדרך היחידה למקום בנגיף היא להוסיף צבע לפנים. עדיף לעמוד מול המראה מאשר לעמוד מול המקרר. גם אם הרצון להתאפר לא מגיע בטבעיות, הזיוף ישפר את הרגשת הבאסה.

חוץ מזה, מכיוון שבימים ויראליים אלה יש הקפדה מיוחדת על היגיינה, זו הזדמנות לזרום עם המגמה ולבדוק מה מצב הניקיון של מברשות האיפור שלך. הידעת שאלה צוברות אבק ושלכלוך הופך למדגרת חיידקים שעלולים לגרום לגירויי עיניים, דלקות, אדמומיות עור וזיהומים? ובכלל, מעבר לכך, דעי לך שמברשות מלוכלכות לעולם לא ימלאו את תפקידן, וגם לא יעניקו לך מראה אחיד וחלק. רק מברשת נקייה תדאג לכך שהמייק-אפ לא יסגיר נוכחותו למרחקים והצלליות לא יראו כמו שכבות צבע נטולות חן. הדרך הנכונה לנקות מברשות היא לחפוף אותן במים פושרים עם שמפו או סבון נוזלי עדין, ולהניח לייבוש בשכיבה מעבר לשפת המשטח כשראש המברשת מהודק בזמן החפיפה כדי שהשיער לא ייפתח ויתבלה.

ירין שחף בידוד. ירין שחף,
שחררי, ממילא אף אחד לא רואה אותך/ירין שחף

אז נכון שנראה כאילו לתחזיות מזג האויר אין כרגע שום ערך, אבל דווקא מוצרי האיפור שלך מתעניינים בה. בדיוק כמו הנגיף, גם הם לא אוהבים חום. טמפרטורות גבוהות מפרקות את חומרי השימור, ובעלות עור רגיש עלולות לסבול מגירויי עור ופצעונים. בנוסף, איפור ששוכב בשידה עם חשיפה לשמש, או נח בארון האמבטיה ומתעטף בעובש, מאבד מיעילותו ואיכותו, ובמהירות. את מוצרי האיפור יש לאפסן במקום קריר ויבש, רחוק משמש ולחות. מוצרים רגישים כמו קרם לחות, צלליות קרם, ועפרונות עיניים על בסיס שעווה, ניתן אפילו לאפסן בתא ההקפאה של המקרר.

זהו, עכשיו גם מגירת האיפור שלך סטרילית, והגיע הזמן להתאפר, אז בלי שאף אחד ישמע: הבידוד הוא זמן נפלא לבחון גוונים וסגנונות חדשים, שלא העזת קודם או שמא חששת לדגמן אותם בפני הציבור הרחב. ואם חשוב לך לבדוק את תגובת הקהל - בשביל זה בדיוק יש לך זום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully