גבר נתפס בבגידה. ShutterStock
ShutterStock

בלי בושה: הגברים האלה שברו שיא והמשיכו לבגוד גם בזמן הסגר

8.5.2020 / 12:00

חשבתם שהגברים יעצרו את עצמם בגלל המצב הרגיש? מסתבר שיש מספר גברים שסגר ועוצר לא ימנעו מהם מלבגוד בבת זוגם. אחד ביקש מאשתו שרק ילדה לפתוח את מערכת היחסים תוך כדי הסגר, השני הפר את כללי העוצר - רק כדי לפגוש את המאהבת

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - הגבר שתפס את חברתו בוגדת בו על חם

זה די ברור שתקופת הקורונה היא תקופה לא פשוטה ללא מעט מערכות יחסים, אבל נראה שהגברים הבאים הצליחו לשבור את שיאי האטימות, בדיוק בזמן הלא נכון. שני הסיפורים הבאים שפורסמו לאחרונה בתקשורת הבריטית השאירו נשים המומות לחלוטין.

בסוף השבוע שעבר פנתה אמא לרשת החברתית Mumsnet וסיפרה שבעלה פנה אליה בבקשה/הצעה לעבור למערכת יחסים פתוחה. היא הייתה בהלם שהוא פנה אליה באמצע הסגר עם הרעיון וחשבה שאולי זה סתם "שיחה משוגעת של אמצע הסגר", אלא שהדיילי סטאר דיווח כי לאחר בירור היא גילתה שהוא רוצה לעשות את זה כבר כמה חודשים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גבר נתפס בבגידה. ShutterStock
"עשינו סקס בפייסטיים עד עכשיו, ואנחנו נעשה את הדבר האמיתי כשנשתחרר"./ShutterStock

הרעיון של הבעל היה לשכור דירה שנייה, בה הוא יוכל לפגוש את החברות שלו במהלך השבוע, ולחזור הביתה למשפחתו בסוף השבוע. האישה סיפרה ברשת החברתית כי אין לה ברירה כעת חוץ מלהמשיך לגור איתו והיא לא יודעת מה לעשות. הוא אף הבטיח שהוא "לא יקשר רגשית" לחברות החדשות שלו, ושהמשפחה שלו תישאר בראש סדר העדיפויות. אה, וכמובן, יש לה גם רשות לצאת עם גברים אחרים, אך לא לשכב איתם.

"הייתי בהלם", היא סיפרה, "קיבלתי אגרוף בבטן. חשבתי שהוא השתגע באמצע הסגר, אבל הוא אמר שכבר כמה חודשים הוא רוצה לספר לי על זה". מסתבר אגב, שהבעל חיכה שאשתו תלד את הילד השני שלהם לפני שיספר לה: "לא יכולתי להאמין לזה. לא ידעתי אם לבכות או לשקול זאת ברצינות. אני כל כך מבולבלת".

המשתמשות ברשת הציעו תמיכה וקבעו שעליה להפרד ממנו: "הרגע ילדת, והוא מנצל את הרגע כדי להפיל את זה עלייך?", כתבה אחת: "הוא חתיכת חרא. הוא כבר סיים את הנישואין, אני לא רואה דרך חזרה מזה. תעיפי אותו מהבית". אחרת הוסיפה: "נראה כאילו הוא רוצה להפרד, מבלי לצאת הגבר הרע. הוא לא מכבד אותך".

גבר בוגד. ShutterStock
גבר בוגד/ShutterStock

הסיפור השני הוא על גבר שחי את החיים שהראשון חולם עליהם. רוברט, בנקאי נשוי ואב לשלושה בני נוער גר בפרברי לונדון, אבל מנהל חיים נפרדים כשהוא עובד בעיר. הסגר לא מנע ממנו להכיר שתי נשים חדשות ברשת, והוא מתכנן לפגוש אותן כשהסגר יגמר: "אני פוגש את הנשים רק בדירה בלונדון, אני מנהל חיי משפחה נפרדים", הוא סיפר לדיילי סטאר, "אני עדיין נשאר בלונדון שלושה ימים בשבוע, וחוזר הביתה לסופי שבוע ארוכים".

רוברט ממשיך: "הפרתי את הסגר פעם אחת, נפגשתי עם אישה נשואה בלונדון. אני מאמין בריחוק חברתי והרגשתי רע עם עצמי מאז". כאמור, הוא הספיק כבר להכיר שתי נשים חדשות ברשת: "אנחנו מתכננים לנהל רומן כשכל הבלאגן יגמר. לא רואה את זה ממשיך מעבר לעוד שלושה שבועות. עשינו סקס בפייסטיים עד עכשיו, ואנחנו נעשה את הדבר האמיתי כשנשתחרר".

רוברט מנהל רומנים כבר חמש שנים, ולא בטוח אם אשתו יודעת והוא מתרץ: "עשיתי טעות כשהתחתנתי עם אהובתי הראשונה, הראשונה ששכבתי איתה. יצאנו מגיל 15 ונשארנו ביחד גם באוניברסיטה למרות שלא למדנו באותו מקום. אחרי הלימודים היא התחילה לעבוד כעורכת דין בלונדון, וגם אני עבדתי בעיר. קנינו בית ביחד והתחתנו בשנות ה-20 המאוחרות שלנו כי רצינו ילדים. הנישואים שלנו עדיין חזקים ויש לנו שלושה ילדים".

הוא התחיל לבגוד בה כשהזוג יצא מהעיר. לרוברט לקח שעתיים וחצי לנסוע לעבודה, וזה היה יותר מדי בשבילו אז הוא קנה דירה נוספת בעיר, שהפכה לבסיס לרומנים שלו. "זה התחיל רק אז. אני נמצא במועדון גברים פרטי, ומשתמש במכון הכושר אחרי העבודה ושוחה בבריכה. פגשתי אישה לילה אחדף שכבנו ושמרנו על דיסקרטיות בגלל שהיא הייתה גם נשואה ולא רצינו לפרק את הנישואים. יצאנו, שתינו והמשכנו לדירה שלי מעבר לפינה כדי לעשות סקס. זה היה ממש מרגש. זאת הייתה האישה השנייה אי פעם ששכבתי איתה. הרגשתי קצת אשם בגלל בעלה, אבל ידעתי שאני לא יכול לחזור למונוגומיה".

הוא נרשם לאתר הכרויות לאנשים נשואים אחרי המלצה מחבר ומהר מאוד מצא מאהבת חדשה. "שנינו היינו מתאמנים ביחד ונסענו על הרכבת ללונדון, נוסעים להתאמן ביחד והולכים לעשות סקס בדירה. זה המשיך שנה, והיה לי עוד שני רומנים נוספים באותו הזמן".

לגבי אשתו הוסיף רוברט: "היא כנראה חושדת, אבל שומרת את זה לעצמה. היא יודעת שאני רואה הרבה פורנו. אם היא בוגדת גם? אני לא חושב כי החיים בבית מאוד עמוסים. אני מאמין שיש לה הצעות. האם אני מרגיש אשם? ברור. התחתנתי מוקדם מדי, בלי לספק את היצר המיני שלי. אני חושב שאם לא הייתי עושה את זה, הייתי מתנהל אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully