ילדים מפריעים להורים לעשות סקס. ShutterStock
ShutterStock

אימהות משתפות בטיפים: ככה תעשו סקס כשהילדים כל הזמן בבית

29.4.2020 / 9:50

לזוגות עם ילדים קשה מאוד לשמור על חיי מין פעילים בזמן הסגר של הקורונה, אבל מספר אמהות החליטו לשתף את הטיפים הקצת נוקשים שלהן לגניבת רגעי אינטימיות מינית, כולל הזוג שפשוט עושה את זה בזמן שהתינוקת ישנה איתם במיטה

Mel and Nolan

בסרטון - זעם ברשת על האמא שסיפרה על קוויקי עם בעלה והרסה את הילדות של בנה

לפעמים זה נראה מאוד נחמד להיות בבית כל הזמן עם המשפחה, אבל זה יכול לסכן את חיי המין של זוגות רבים. הלחץ ממגפת הקורונה גורמת לעלייה ברצון למין, ולכאורה זה הזמן הטוב ביותר להמשיך בחיי מין פעילים. המטפלת הזוגית אייזיאה מקימי אפילו טוענת שאנחנו חיים בתקופה בה זוגות רבים יחליטו האם "להמשיך או להפרד", כך שאינטימיות בכלל ואינטימיות מינית בפרט היא חשובה מאוד.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל זה מאוד קשה לזוגות להחיות את הלהט בחדר השינה - במיוחד כשיש להם ילדים שרצים כל הזמן בין הרגליים. מספר אמהות התגייסו לעזרה ושיתפו את הטיפים הנהדרים שלהן בפוסט באתר Whimn - כך שעכשיו אין לכם את התירוץ לא לעשות סקס רק כי הילדים בבית.

ילדים מפריעים להורים לעשות סקס. ShutterStock
רק שזה לא יקרה!/ShutterStock

אז מה עושים?

פשוט לעשות את זה: ליסה, בת 27, מספרת על טריק קצת מלוכלך שעובד לה בינתיים: "התינוקת שלנו ישנה לפעמים איתנו במיטה, ולפעמים אנחנו עושים את זה כשהיא עדיין ישנה. בזמנים קשים, עושים דברים שנראים נואשים. באופן מדהים, היא עדיין לא התעוררה, אז נמשיך לעשות את זה, עד שזה יהיה מוזר מדי".

תכניסו אותם מוקדם יותר לישון: אם אתם לא שורדים אחרי 10 בערב, למה שלא תכניסו את הילדים מוקדם יותר למיטה? אנג'לה, בת 37, מספרת שהיא ובו זוגה מכניסים את הילדים למיטה שעה מוקדם יותר, ב-7 בערב, "הם לא שמים לב להבדל, ולנו יש עוד אנרגיה במיכל. עד כה זה עובד".

לא לשכוח את השעון מעורר: אם אתם טיפוסים של בוקר, למה לא לעשות פעילות מוקדמת. אמירה, בת 32, מציעה לכוון את השעון לעורר אתכם מוקדם בבוקר לפעילות מוקדמת, רגע לפני שהילדים קמים.

פשוט שימו אותם בלול: טיפני, בת 29, מספרת שהיא והפרטנר שלה, משתמשים בלול של התינוק ברגע זה: "אנחנו במצב שהילד שלנו הוא קטן מדי מכדי לברוח מהלול, אז יש זמן שהוא פשוט מחכה שם עד שנסיים. אי אפשר לקיים יחסי מין במהלך היום, למרות שאפשר לנצל את השינה שלו בצהריים - אם לא נהיה עייפים מדי".

אל תשכחו לנצל את הטלוויזיה: להעסיק את הילדים עם התוכנית האהובה שלהם זה קל, וזה עובד עבור ג'מה, בת 33: "שמים את הילדים מול סרט ויש לנו זמן שקט במהלך היום, אנחנו רצים למיטה, עד שהזמן שהם צריכים תשומת לב חולף".

וממש תשתדלו לא לגרום לילדים שלכם טראומה

גיף  ילד תופס את ההורים בזמן סקס. Giphy
גיף ילד תופס את ההורים בזמן סקס/Giphy
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • הורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully