חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

בלי עזרת המומחים: מה יקרה עם הזוגיות בין דנית ואריק

21.5.2020 / 10:16

הם היו יחד בצפון, הצטלמו לסלפי מחוייך להפליא ונראים קרובים יותר מחצי מהזוגות שמככבים בתוכנית עצמה. ג'ני דנסון תוהה מה קורה עם אריק ודנית, ומסבירה למה בעצם זה הגיוני שהם יהיו ביחד

-

זה לא מפתיע לראות אנשים שעברו תוכנית ריאליטי (ביחד או לחוד) ואחריה החליטו לנסות להיות ביחד. קברניטי "הרווק" בארה"ב הבינו מזמן את הפוטניאל של פליטי ריאליטי יפים, חובבי מצלמה ורודפי פרסום ויצרו שלל סדרות ספין אוף שכל המטרה בהן היא לייצר הכלאות חדשות בין המשתתפים. אבל אני מודה שלשמועות החדשות שנלחשות בביצת הריאליטי המקומית לא ציפיתי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם צפיתם בפרקים האחרונים של חתונה ממבט ראשון יש סיכוי ששמתם לב לחיבה חביבה בין מור לאמיר וגם לחברות מקסימה בין הגר ורוני, אבל אתם יודעים למה אף אחד לא ציפה? לחיבור רומנטי בין דנית ואריק. למי שלא מעודכן בהתרחשויות הצהובות, מסתבר שממש לפני כמה ימים התפרסמו תמונות של השניים מגיעים לאירוע מצומצם שערכה מור-כועסת-על-מאור לרמן, ובתמונות הם נראים כאילו הם אוחזים ידיים (הם לא, מדובר בזווית צילום, אבל הם כן נראים מאוד-מאוד קרובים, ברמה מחשידה, בטח ביחס לימי פוסט קורונה). אבל התמונות האלו לא היו תופסות כל כך הרבה תשומת לב לולא היו גפרור נוסף במדורה שהתחילה להתלקח כבל לפני כמה שבועות.

מסתבר שמאז התוכנית אריק ודנית התחברו, נתפסו מבלים יחד ברחבי תל אביב, הספיקו להעלות סלפי חמוד ומחויך בו הם קרובים יותר מבכל תמונה אחרת שהם העלו עם בני הזוג שלהם מהתוכנית, ואפילו נסעו לטייל יחד בצפון. לי זה נשמע כמו התחלה של משהו, אבל מה אני יודעת? אולי זה לא מחשיד, אולי לאריק יש שם דירה להשכרה ודנית פשוט רוצה לברוח כמה שיותר רחוק מאמיר.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
הרי זה ממילא לא עובד/צילום מסך, קשת 12

כמובן שבינתיים דנית הספיקה להכחיש את השמועות ולהסביר שלא כל אדם שהיא מסתובבת איתו הוא בן זוג חדש, שזה נשמע אמין וגם מה שהיא בכל מקרה היתה אומרת בהתחשב בעובדה שהתוכנית עוד לא הסתיימה ואנחנו אמורים להיות במתח ולראות אם בסוף התהליך אמיר יבין סוף סוף שהוא מאוהב ויבקש משמורת משותפת על ג'ינג'ר. אבל ביננו, רגע אחרי שמפסיקים להגיד "מה הקשר?!" או לצרוח שהוא יכול להיות אבא שלה, כשחושבים על זה רגע באמת, יש המון סיבות שזה דווקא יכול לעבוד.

נתחיל בסיבה הפשוטה ביותר - למה לא? אם שני אנשים אוהבים להיות ביחד ויש ביניהם משיכה (או, כפי שאריק אוהב לומר "כימיה"), למי אכפת אם כלפי חוץ זה לא נראה אידיאלי בשניה הראשונה? אם יש משהו שלמדנו מהתוכנית זה שברוב המקרים זוגות שנראים כאילו הם נועדו להיות יחד עלולים לגמור כמו, ובכן, דובי ואריק או דנית ואמיר. אריק הוא לא איזה זקן טרחן ועצבני, אם כבר הוא הרבה יותר זורם מאמיר הנרגן, ודנית היא עורכת דין אינטליגנטית ואיכותית שלא מאוימת מאנשים מבוגרים או מצליחים ממנה. תסלחו לי בזמן שאתם מתפלצים לכם, אבל אם אריק היה בן 45 אף אחד לא היה מניד עפעף, להיפך - כולם היו מהללים את הזוג החדש והמקסים שמצא אהבה כנגד כל הסיכויים בתוכנית שהמומחיות שלה היא לשדך בין אנשים שאין להם שום סיכוי.

השניים האלו לגמרי יכולים לספק אחד לשניה את מה שלא היה להם בזוגיות הטלוויזיונית: אריק רוצה אישה שתעריץ אותו ותסתכל עליו עם קצת כוכבים בעיניים, ואם אפשר שגם תיראה טוב כשהוא יביא אותה לחבר'ה (ושגם תטרח להגיע), ודנית מחפשת מישהו שייתן לה ביטחון, שקט ותחושה של בית, ובדרך ידאג לה ויאפשר לה לשחרר לרגע את הרגל מהגז. הדבר היחיד שהופך את הקשר הזה לבעייתי הוא השעונים הביולוגיים של שניהם. אריק כרגע הוא לגמרי גבר שמור במצב סביר, אבל זה עכשיו. בעוד עשור או שניים יש מצב שהוא כבר לא יוכל לרכב בכיף על טוסטוס בברצלונה, אולי רק באחת הכרכרות האלו עם הסוסים ליד הסנטרל פארק, עם שמיכת פיקה שתכסה לו את הברכיים כדי שהירך לא תצא מהמקום. אבל זה אחר כך, השעון הרועש יותר כרגע הוא ללא ספק זה של דנית.

חתונה ממבט ראשון אמיר ודנית דנית. קשת 12, צילום מסך
תכל'ס, יותר כיף עם אריק/צילום מסך, קשת 12

דנית הצהירה לא פעם שהיא רוצה חתונה וילדים, אתמול אם אפשר, ואני לא חושבת שאלו של אריק יעשו עבורה את העבודה במקרה הזה. ושוב, אני לא יודעת אם הם ביחד או לא, אני רק יכולה להגיד שלפעמים תוכניות משתנות. כולנו חולמים משהו בגיל 7 או 12 או 20, ולצערנו ולשמחתנו, לא אני ולא אף אחד אחר שאני מכירה חיי את החיים שהוא תכנן לעצמו. אין מה לעשות, במקרה של החיים כל הקלישאות נכונות - אנחנו מתכננים תוכניות ואז באה קורונה, או חוסר מזל בעבודה או עם בני זוג או עם ילדים. אני יודעת שכשאני תכננתי את מסלול חיי לא יכולתי לתכנן את העליות או לצפות את ההפתעות ממש כמו שלא הספקתי לשים מגנים לפני הנפילות. וכך גם כל האנשים שסביבי - מתעוררים בשלבים שונים של החיים ומבינים שהם במקום אחר לגמרי מזה שהם תכננו להיות בו, וזה לא תמיד דבר רע.

החלום הממוצע הזה, של צבא-טיול-לימודים-חתונה-קריירה-ילדים-דירת גן הוא מקסים, אבל זה כל מה שהוא, אני לא חושבת שיותר מדי אנשים יכולים להגיד שהחיים שלהם התגלגלו בדיוק לפי מה שהם רצו מגיל צעיר. לטוב ולרע, אנחנו תמיד נשארים קצת מופתעים וקצת בהלם ממה שהחיים זורקים עלינו. אם אכן יש אמת מאחורי השמועות, אני מקווה שהיא תצליח למצוא דרך לאזן בין אהבה לחלומות. הרי היא כבר הבינה שלפעמים גם כשאת מקבלת הייטקיסט בלונדיני עם חיבה לכלבים שזוכר לקחת את כיסוי העיניים שלך לנסיעות, את עדיין עלולה להעדיף ציפור אחת עייפה ואולי קצת מרוטה ביד מלהקה של יונים עצבניות שרק מחרבנות עלייך. אמנם עם כבוד והתחשבות, אבל בכל זאת.

והאמת, קצת בא לי לראות אותם יחד. האנרגיה ביניהם לגמרי עובדת, ונראה לי שיהיה להם כיף, ואם מישהו חושב שאכפת לה מדעתם של כמה אנשים שירימו גבה בגלל הפרש גילאים תנו לי להזכיר לכם שהיא כבר הוכיחה שהיא מוכנה לקפוץ ראש אל תוך הרפתקאות שנראות לאנשים אחרים מטורפות לחלוטין, ובדרך לשים ז*** על כל מה שיגידו או יכתבו עליה, אז אני בטוחה שכמה נשמות טובות ומצקצקות ממש לא יעצרו אותה בדרך למה שהיא רוצה, בעיקר אם מה שהיא רוצה הולך קצת לאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully