איזי. תומר אסייג, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/תומר אסייג

אני טרנס, שמן ופריק, אבל בגיל 29 גם אני רוצה אהבה

2.6.2020 / 9:17

הוא כבר לא אישה ועדיין לא גבר, עד גיל 19 לא ידע שהוא טראנס ועדיין מתלבט לגבי שינוי מין. אז כן, זה בהחלט מסובך, אבל דבר אחד נשאר פשוט - גם הוא רוצה אהבה - וכן, ניחשתם נכון - היא צריכה להיות בחורה מאד מיוחדת

באדיבות המצולמים

איזי לא נולד בשם הזה. הוא נולד נקבה, לא באמת היה מחובר לעניין השמלות שנכפו עליו, ורק קרוב לגיל עשרים הוא הבין שכנראה שהוא טראנס, וגם זה קרה רק כי אנשים גם ככה פנו אליו כזכר ולו נמאס לתקן אותם:

"הכל עוד היה מודחק, כל העניין הזה של הטראנסיות, בגיל 18 ו-19", הוא מספר "הלכתי לקורס ברמנים, אמרתי שקוראים לי איזי, הם התייחסו אלי כאל זכר ופשוט לא תיקנתי אותם, ואז אמרתי בואנה, זה מרגיש לי נעים, ונוח וטוב. ממש בדיעבד רק קלטתי שנפתחה לי הפנדורה הזאת של הטראנסיות. אני מרגיש הרבה יותר שלם עם עצמי ועם הגוף שלי מאז."

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל הגבריות היא כרגע יותר עניין של הגדרה, כי איזי לא לקח מעולם הורמונים ומאמין שהוא הצליח לגדל זקן בכוח הרצון "נולדתי שעיר, אבל אני ממש חושב שזה כוח רצון, אין לי איך להסביר את זה. אני מאד רוצה לקחת הורמונים, אני גם בעצמי לא ממש יודע למה זה כזה מפחיד אותי."

מה הכי מפחיד בהורמונים?

"יש שני דברים שממש מלחיצים אותי בקטע של ההורמונים, וזה יישמע ממש שטחי - אחד שאני אקריח והשני שיהיו לי שערות בכתפיים. מצד שני אנשים עם טסטוסטרון גבוה היכולת שלהם לבנות שרירים היא הרבה יותר גבוהה, שזה מגניב."

אז יש זקן, גוף נשי, והרבה בלבלות - מה קורה עם משיכה מינית?

"אני נמשך בעיקרון לנשמות, אבל זה לרוב נשים. וזה גם לא קל כי אני תמיד מרגיש כאילו אני מגיע לזה בעמדת נחיתות - אין לי את הציוד הנדרש למשחק, ובחורות שמגדירות את עצמן סטרייטיות זה מפלפ אותן - אני לא בחורה ולא גבר, והעולם שלהן קורס"

אז איזו בחורה אתה מחפש?
"חזקה" הוא צוחק "היא צריכה להיות חזקה".

רוצה להכיר את איזי? דברי איתו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully