חתן עצוב ביום החתונה. ShutterStock
ShutterStock

החתן כמעט ברח אחרי שנחשף למנהג הסוטה של משפחת הכלה

16.6.2020 / 0:02

צעיר בריטי התרגש ושמח לקראת חתונתו, עד ששמע מה נדרש ממנו בליל הכלולות, כחלק ממסורת משפחתית של הצד של הכלה: סקס בנוכחות המשפחה הגרעינית, עם סדין ייעודי שעובר מדור לדור. זה כמעט הסתיים בביטול החתונה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - עובדות שלא ידעתם על חתונות

כבר שמענו על מסורות משפחתיות שגורמות למתחים וכעסים אצל זוגות מאורסים, אבל על כזה עוד לא שמענו: צעיר בריטי כמעט ביטל את החתונה עם ארוסתו, אחרי שנחשף למנהג ביזארי וסוטה במיוחד שעובר מדור לדור אצל משפחתה בליל הכלולות.

זה התחיל עם בקשה תמימה, לכאורה: הכלה המיועדת פנתה לחתן שבועות ספורים לפני החתונה, וביקשה ממנו לבלות את ליל הכלולות בבית הוריה. קצת מוזר, אבל עדיין לא דרישה מהסוג ששוברים בגללה את הכלים. אבל החתן הרגיש שמסתתר מאחורי הבקשה הזו דבר נוסף. אחרי שלחץ על ארוסתו לא לשמור את הסוד בבטן, הוא קיבל את כל האמת בפרצוף: מסתבר שכחלק מהמנהג המשפחתי, הוא יידרש לקיים יחסי מין עם אשתו הטרייה במיטה של הוריה, עם מצעים ייעודיים ששימשו גם את סבתה וגם את אמה בליל הכלולות שלהן - והכול בנוכחות המשפחה הגרעינית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

חתן וכלה ביום החתונה. ShutterStock
החתן כמעט חטף רגליים קרות, ואפשר להבין אותו/ShutterStock

וכך החתן המסכן סיפר ל"מירור" הבריטי: "הסתבר שזו מסורת רבת שנים שעוברת במשפחה. זה לא מנהג דתי, אלא סתם מסורת שהם התחילו ביוזמתם. כחלק מהמסורת הזו, אנחנו נידרש להתייחד בחדר ההורים ולהביא למימוש ברית הנישואין שלנו בפעם הראשונה, בזמן ששאר בני המשפחה מחכים מחוץ לדלת כדי להריע לנו כשנצא. אחר כך הם גוזרים חלק מהמצעים ורוקמים אותם על שטיח קיר שנמצא בסלון. מסתבר שהשטיח הזה עשוי בין היתר מחתיכות מצעים ששימשו בני משפחה אחרים בליל הכלולות שלהם, ולא היה לי מושג מזה".

החתן סיפר שהתנגד תחילה בצורה נחרצת להשתתף בטקס הקינקי, אולם שוכנע על ידי אם הכלה לקחת בו חלק בו בסופו של דבר. "בהתחלה אמרתי, 'אין שום סיכוי שאני לוקח חלק בדבר המטופש הזה. מתתי מפחד, והמשפחה שלה הגיעה אלי בכעס. אמא שלה פנתה אליי ואמרה לי ש'אני לא מבין את החשיבות של המסורת הזו במשפחה שלהם' וש'המנהג הזה קיים הרבה לפני שנולדתי'. בסוף נאלצתי להסכים - ולמדתי כבר ביומי הראשון כאדם נשוי שבנישואים צריך ללמוד לוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully