פטרישה קיי. itspatikayy, אתר רשמי
אתר רשמי/itspatikayy

דוגמנית ממליצה על נישואים פתוחים וחילופי זוגות: פוגשים מלא סלבס

6.3.2020 / 8:16

פטרישיה קיי, דוגמנית ממיאמי שטוענת כי הזוגיות הפתוחה הצילה לה את הנישואים, חושפת מה הבקשה ההזויה ביותר שקיבלה מסטוץ פוטנציאלי וכיצד היא מרוויחה אלפי דולרים מפרסום תמונות "נועזות" למעריצים

מערכת "אסור לפספס"

דוגמנית האינסטגרם הפופולרית, פטרישיה קיי, חושפת כיצד הנישואים הפתוחים עם בעלה תרמו להם, מה הן הבקשות המטורפות ביותר שקיבלה מסטוצים פוטנציאלים וכיצד היא מתפרנסת מפרסום תמונות פרובוקטיביות שלה למעריצים בלבד. נתחיל מהסוף: בת ה-23 ממיאמי מתפרנסת מאתר המנויים למבוגרים בלבד, OnlyFans, שם היא מפרסמת תמונות חושפניות וסרטונים נועזים שלה למנויים וגובה עד 20 דולר לתמונת עירום. היא מכנה את עצמה באתר כ"הילדה הטובה מהדלת ממול": "אני בלונדינית, קטנה ועם גוף טבעי. אנשים אוהבים שאני נראית חמודה ותמימה, אבל אני עדיין מקרינה סקס-אפיל, במיוחד כשאני מגלה להם שאני סווינגרית (משתתפת בחילופי זוגות)".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הדוגמנית, לה יש יותר מ-340 אלף עוקבים באינסטגרם, מספרת שהיא ובעלה פתחו את מערכת היחסים שלהם לאחר הנישואים ומאז חיים טוב יותר. "שנינו מאוד מוחצנים, אז אני מניחה שאנחנו שידוך משמים. הוא היה למעשה הראשון שהכיר לי את סגנון החיים הזה וזה מאוד משחרר. פשוט לחוות את ההרפתקאות האלה עם בעלי, לעשות כיף ולסייע לנו להיות זוג טוב יותר. זו הפעם הראשונה בחיים שלי שאני לא מרגישה חסרת ביטחון". מאז שפתחו את היחסים, יש להם, בדרך כלל, מפגש מיני אחד או שניים קבועים בחודש - לפעמים יותר אם יוצא. פטרישיה הוסיפה שהשניים גם נתקלנו בפרצופים מפורסמים בקהילת חילופי הזוגות, אם כי היא לא מתכוונת לחשוף שמות: "לא תיארתי לעצמי שאפגוש כל כך הרבה ידוענים וספורטאים. זה מטורף. לעולם לא תנחשו שהם בקטע של חילופי זוגות".

בעמוד ה-OnlyFans שלה היא מקבלת בדרך כלל פניות לסטוצים. רוב הפניות מגיעות מבחורים "חמודים", אך היא קיבלה גם כמה בקשות משונות למדי - כמו גבר שביקש להגיע אליו עם נעליים מטונפות. "הבקשה הכי מטורפת שקיבלתי ממעריץ הייתה לבעוט בו בשביל הכיף ואז ללכת עליו עם הנעליים המלוכלכות שלי. בכנות, מעולם לא הסכמתי לעשות משהו מטורף מדי כי חששתי לביטחוני. עם זאת, מילאתי כמה בקשות לחשוף את עצמי בפומבי, אז אני מניחה שאפשר להגיד שאני קצת משוגעת".

בעלה של פטרישיה

לכל מי שתוהה כיצד הקנאה הבלתי נמנעת בין זוג נשוי עובדת בסצנת חילופי הזוגות, פטרישיה אמרה שהכול מתחיל ונגמר בתקשורת ובכבוד בין בני הזוג. היא הוסיפה, "ברגע שיש לך את שני הדברים האלה, זה הופך 'הכל לקל יותר', כיוון שאתה יכול להיות פתוח לחלוטין עם הפרטנר שלך. מערכות יחסים פתוחות אינן מיועדות לכולם, זה ברור, אבל כל מקרה לגופו. בשבילנו זה עובד מצוין".

פטרישיה קיי מדגמנת על החוף:

פטרישיה קיי. אינסטגרם, צילום מסך
פטרישיה קיי פתחה את מערכת היחסים עם בעלה וטוענת שמאז מצבם השתפר/צילום מסך, אינסטגרם
פטרישיה קיי. אינסטגרם, צילום מסך
היא מרוויחה אלפי דולרים מפרסום תמונות נועזות שלה. יש יותר בוטות מאלו/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully