חזייה במושב רכב. ShutterStock
ShutterStock

אשמת הקורונה? בת 4 שאלה את אמה מדוע יש לאבא חזייה ברכב - ומשם העניינים הסתבכו

24.6.2020 / 0:02

ילדה תמימה בת 4 מצאה חזייה במושב האחורי של הרכב ושאלה את אמה - מול אביה - "למה יש גביע עם רצועות במכונית של אבא?". כשהאם דרשה לעשות חיפוש במכונית - היא לא האמינה מה גילתה שם

Cosmopolitan.com

בסרטון - מה קורה כשגברים מנסים לפתוח חזיות?

שאלה תמימה של ילדה בת 4 כמעט הובילה לגירושים של הוריה, אחרי ששאלה אותם למה אמא השאירה את החזייה שלה ברכב של אבא. בדיילי סטאר הבריטי דוחח שמשתמש הטוויטר AngryManTV סיפר כיצד החוויר פנים כששמע את בתו שואלת את אשתו ואז מתעקשת שראתה "גביע עם רצועות במכונית של אבא". אשתו, שמיד הייתה בטוחה שהגביע והרצועות הם חזייה, מיהרה להאשים אותו בבגידה. היא ידעה היטב שלא שהתה ברכב כבר כמה שבועות, קל וחומר הורידה את החזייה שלה שם - והגיעה למסקנה המתבקשת. הגבר דבק בחפותו וטען שאין שום חזייה ברכב. השלושה החליטו לפתור את התעלומה ולגשת לרכב כדי לבדוק - שם ציפתה להם הפתעה ברוח התקופה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גבר מנסה להוריד חזייה. Giphy
זה מה שקרה ברכב?!?/Giphy

אז לא, זו לא הייתה חזייה אבל בהחלט היה שם משהו שנראה כמו גביע עם רצועות - מסיכת פנים מסוג 3M. אבל אל תאשימו את הילדה: מסתבר שהעיצוב של מסיכת הפנים אכן מזכיר את זה של החזייה ואפילו יש לכך גם הסבר. על פי ספרו של ארנסט גונדלינג, "The 3M Way to Innovation: Balancing People & Profit", העיצוב המקורי של מסכת הפנים 3M הגיע מעיצוב לא ממומש של חזייה. האגדה מספרת כי בשנות השישים, מכיוון שהתנועה הפמיניסטית המתפתחת הובילה לירידה במכירות החזיות, החליטו מנהלי 3M למצוא מטרה אחרת לעיצוב החדש שתכננו עבור החזיות שלהם והשתמשו בו להכנת מסיכות פנים.

"החזייה" שנמצאה ברכב של אבא. AngryManTV/Twitter, צילום מסך
"החזייה" שנמצאה ברכב של אבא/צילום מסך, AngryManTV/Twitter

הסיפור הקורע של "החזייה במכונית" אירע בכלל בקיץ 2018, הרבה לפני ימי הקורונה, אך שכיחותה של המסיכה בימינו הפכה את הסיפור לרלוונטי מתמיד. הפוסט זכה ליותר מ-160 אלף ליקים ו-60 אלף שיתופים בטוויטר. עשרות שיתפו סיפורים דומים, כולל אחד שסיפר כי עמיתו לעבודה הגיע יום אחד כשהוא עונד עגילים. כשעמיתיו שאלו אותו מתי התחיל לענוד עגילים, הוא ענה: "מאז שאשתי מצאה אותם במושב של הרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully