זוג מבולבל במיטה. ShutterStock
ShutterStock

זוג נשוי ניסה להביא ילדים ו"לא הבין שהם צריכים לעשות סקס"

3.7.2020 / 10:23

רייצ'ל הירסון, אחות מיילדת כבר מעל 40 שנה, חשפה מקרה הזוי שקרה לה: "הייתי צריכה ללמד אותם לעשות סקס". וגם: הגבר שאונן לידה בספה

נכנסה להריון עם שני זוגות תאומים בזמן שלקחה אמצעי מניעה/סיפור בדקה

בסרטון - האמא שילדה שני זוגות תאומים למרות שהשתמשה באמצעי מניעה

רייצ'ל הירסון בת ה- 59, משמשת כאחות כבר מעל 40 שנה וחוותה כבר בקריירה הארוכה שלה אירועים מרגשים, טראגיים, דרמתיים ונוגעים ללב. כבר ב-1979 היא עברה ללונדון כדי ללמוד להיות אחות, אבל שום דבר לא הכין אותה להתנסות הדי משעשעת עם זוג שהיא נאלצה לסייע לו בתחילת הקריירה שלה, עוד לפני שהאינטרנט בכלל היה קיים.

רייצ'ל הירסון. צילום, צילום מסך
עברה כבר הכול בקריירה שלה. רייצ'ל הירסון/צילום מסך, צילום

"היה לי זוג נשוי במשך כמה שנים שלא הבין שילדים 'לא באים לבד'", אמרה רייצ'ל ל"דיילי מירור" "הרופא המטפל הסיק שהם בכלל לא יודעים איך להביא תינוקות לעולם, והעבודה שלי היתה להבטיח שהם יידעו", צחקה רייצ'ל.

"באופן גאוני הם חשבו שתינוקות מגיעים כתוצאה מכך שהם יתחתנו ולא היה להם מושג איך זה קורה באמת. זו אחריות גדולה ללמד מישהו על סקס", הוסיפה, "אבל אחרי כמה ביקורים אצלי, בני הזוג לא הצליחו להוריד את הידיים אחד מהשנייה".

רייצ'ל מספרת שחוותה עוד הרבה תרחישים אבסורדים והזויים במהלך הקריירה שלה. היתה סיפרה גם שהיא הייתה עדת ראייה לגבר בשנות ה-20 לחייו מאונן על הספה בזמן שהיא שוחחה עם החברה שלו על עברייני מין. "החבר שלה היה אדם מאוד פוגעני ואני שוחחתי עם בת הזוג שלו. היה להם תינוק חדש שצריך לבדוק אותו", אמרה רייצ'ל, "ואז הבחנתי בתנועה מוזרה בקצה העין שלי. לא היה אפשר לטעות לגבי מה שהוא עשה, אז סובבתי אליו את הגב. החברה שלו לא היתה מודעת לסיטואציה. הוא המשיך לעשות את זה כאילו אנחנו לא שם".

"מקצוע הסיעוד תמיד הרגיש לי נכון. היתה לי נטייה וזה וזה סיפק משכורת שלילדה עובדת כמוני ממשפחה ענייה הייתה קריטית", אמרה רייצ'ל, שהתמקדה בתחום היילודה ולמדה על רעלת היריון וכל מה שקשור לתחום של מיילדות. "אהבתי את האושר שכרוך בליילד תינוקות. ברגע שאתה מתרגל לזה, זה מאוד מספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully