אלה וישראל מפלרטטים. מתוך הישרדות VIP רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/מתוך הישרדות VIP רשת 13

אותנו מעניין איך המקלחת הזאת השפיעה על בני הזוג שלהם

20.7.2020 / 10:26

המקלחת האירוטית של ישראל אוגלבו ואלה איילון תפסה את כולנו לא מוכנות - אמנם שניהם יפים ונכונים, אבל לשניהם גם יש בני זוג שצופים בתוכנית, וג'ני דנסון תוהה אם הם לא טיפ-טיפה הגזימו

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

תוך כמה חודשים אלה איילון הפכה לאחת הנשים הכי שנויות במחלוקת, שלא לומר השנואות בישראל, אבל עד היום כל מה שהיא עשתה היה בעיקר קומי על גבול ה'לא מחונך'. ההסברים הרציניים מדי על היופי שלה, הדיבור הגועלי לכל מי שלא מתאים לסטטוס מלכת הכיתה שניכסה לעצמה, ושחרור הסכינים לעבר כל גב נשי באשר הוא היו אחלה טלוויזיה, ואני האחרונה שאתלונן על אחלה טלוויזיה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד שני, המרדף אחר תשומת הלב הגברית, יחד עם הסברים למה וכמה אין לה חברות (כי כולן מקנאות בה) גרמו לי לסלוד ממנה מההתחלה - לא כי אכפת לי עם מי היא מעדיפה להסתובב, אלא כי אישה שאומרת שאין לה חברות כי "כולן מאוימות ממנה" פשוט משקרת, אולי לא לנו, אבל בטוח לעצמה.

נתחיל בזה שנשים חזקות ויפות לא מאוימות מנשים חזקות ויפות אחרות. אני יכולה להגיד בביטחון שיש לי ה-מ-ו-ן חברות שוות. מאוד יפות. ומאוד מוצלחות. חלקן גם צעירות וגבוהות ורזות ממני, אחרות מוצלחות ממני בקריירה ומרוויחות יותר ממני - זה לרגע לא גורם לי להרגיש מאוימת. להיפך, זה גורם לי לשמוח שאני חולקת את חיי האישיים עם נשים ברמה גבוהה, ולהבין שאני תמיד יכולה להמשיך ולהשתפר.

אלה וישראל בבוץ. מתוך הישרדות VIP רשת 13, צילום מסך
חיבוק בביקיני ופישוק (צילום מסך מתוך הישרדות VIP רשת 13)/צילום מסך, מתוך הישרדות VIP רשת 13

בכלל, כל מה שאישה צריכה לעשות זה למצוא נשים ברמה שלה ומעלה, והופ - קסם: אף אחת מהן לא תהיה מאוימת. אבל זו אלה, ובאטמוספרה שלה אין נשים יפות או מוצלחות ממנה, וכנראה שזה מכוון. אולי בגלל זה היא נצמדת כמו מדוזה אך ורק לגברים - כי זה קל יותר ובטח שלא לא דורש לבחון תכונות אחרות שאולי בגללן נשים לא רוצות להיות בחברתה, אבל מה אני מבינה.

אבל עזבו את כל זה, כי מה שהפריע לי באמת היה מופע הקרינג' שנקרא "אלה איילון רוצה צומי מישראל" במקלחת. אני אתחיל בדיסקליימר. למרות שאני מחבבת בדיחות על איברים גבריים ונהנית לדבר על יחסים בין גברים לנשים, אני טיפוס די מתחסד. אמנם אני יכולה ליהנות ממחמאה של גבר, אבל שומרת על הגבולות האישיים שלי בקנאות, ולא רק בגלל שאני נשואה, אלא כי מאז ומתמיד לא אהבתי את התחושה הקצת מלוכלכת שנשארת בפה ובגוף אחרי שגבר מפשיט אותך עם המבט שלו.

יש עוד נשים כמוני, אבל יש גם המון נשים שאוהבות תשומת לב גברית, שמחבקות ונוגעות ונהנות מהתחושה של זרועות גבריות שעוטפות אותן, וזה לחלוטין בסדר כל עוד זה מתאים לשני הצדדים. אני לא אומרת שאלה צריכה לשמור על מרחק שני מטר מישראל או מאסי, שקשה לפספס שאת שניהם היא מחבבת, אני פשוט חושבת שמה שהיא עושה עבר מזמן את מה שנקרא "גבול הטעם הטוב" ונמצא אי שם במחוזות ה"היא באמת עשתה את זה עכשיו?!"

אלה וישראל מפלרטטים. מתוך הישרדות VIP רשת 13, צילום מסך
המקלחת האירוטית (צילום מסך מתוך הישרדות VIP רשת 13)/צילום מסך, מתוך הישרדות VIP רשת 13

זה התחיל בקטן. ליקוקי שפתיים מקריפים כשהיא היתה צריכה לנצח את ישראל במשחק אחד על אחד, מחמאות וליטופים לאסי ופה ושם הערות שוביניסטיות ומיזוגיניות כלפי כל אישה שהיא לא אלה איילון. בסדר, אז היא אישה שחושבת שתשומת לב גברית נותנת תוקף לכך שהיא יפה. לא נורא. למרות שבעיני זה תמיד מצטייר קצת חלש, אבל זו רק אני.

אבל השבוע נחצה גבול. והגבול הזה בעיני מגיע כשאדם מפסיק לתת כבוד מינימאלי לבן או בת זוג שלא נמצאים במקום, גם שלהם, וגם של הצד השני. בזמן הצילומים גם לאלה וגם לישראל היו בני זוג בבית. אני מבינה שהאי מטשטש קצת את המוח, אבל לו הייתי בן הזוג של איילון, לא הייתי שמחה לראות את החברה שלי, שרק לפני כמה פרקים דיברה על הטבעת שהיא הביאה איתה לאי כי כדי שתזכיר לה את הזוגיות, תרוץ לעבר ישראל בזרועות פתוחות, תקפוץ עליו ותלפף סביבו את שתי הרגליים הארוכות-מתנת-האלוהים שלה.

גם לו הייתי בת הזוג של ישראל, אגב, לא הייתי רוצה לראות מישהי מסבנת לחבר שלי את הגב בחושניות, מספרת שהיא אוהבת "להתיז על עצמה את הסבונים" ומתרפקת בקול מתנגן על כך ש"אני וישראל מסתבנים, מתקלחים, לוקחים את הזמן... בסלואו מושן..." תוך צילומים של שניהם מלטפים אחד לשניה את הכתפיים, הגב והחזה וקאטים למבטים נוגים/ מפלרטטים/ סוחטי תשומת לב מצידה.

השיא הגיע כשהיא השוותה בגיחוך בין המקלחת ההו-כה-נעימה שלה ושל ישראל לזו של ירדן וקוז'י שהם, במילותיה, "שני בולדוזרים שבאים להתחרע". האמת, ממש חיבבתי את קוז'י ברגע של ביישנות מקסימה, כשירדן ביקשה שהוא יסבן לה את הגב והוא מצידו עשה "אאוט אאוט אאוט, אין אין אין". לא כי זה לא בסדר שהוא יסבן לה את הגב - אלא כי הוא מבין את הניואנסים העדינים והדינמיקה הבעייתית שעלולה להיווצר בין גבר לאישה במקלחת, אפילו אם הם לא נמשכים אחד לשניה.

אלה וישראל מפלרטטים. מתוך הישרדות VIP רשת 13, צילום מסך
מעניין מה מרגישים בני הזוג בבית (צילום מסך מתוך הישרדות VIP רשת 13)/צילום מסך, מתוך הישרדות VIP רשת 13

אולי אני טועה, או באמת מתחסדת או מה שזה לא יהיה, אבל בעיני מגע בין גבר לאישה יותר מדי פעמים יכול להתפרש, גם אם בטעות, כיותר מסתם מגע. כי בזמן שאני ממש מבינה שיש נשים וגברים שמבחינתם חיבוק הוא לגמרי סתם חיבוק, יש בערך את אותה כמות אנשים שכן מכניסים קונוטציה מינית למגע עם המין השני - וזה משהו שתמיד שווה לחשוב עליו לפני שנוגעים במישהו חדש. ואני לא אומרת שכל חיבוק הוא הזמנה למין, כי הוא לא, אבל אני כן חושבת שצריך לשים לב לגבולות ולראות שהצד השני מבין היטב את הסאבטקסט של כל נגיעה, בטח אם יש עוד המון אנשים שצופים בדינמיקה שלכם.

בנוסף, אני באמת לא מבינה איך שניהם יושבים ורואים את הפרק הזה עם בני הזוג שלהם. נכון להיום, (ולפי שמועות בלבד) איילון נמצאת בסטטוס "איטס קומפליקייטד" בזוגיות שלה. מילא בני הזוג שכל אחד מהם השאיר בבית ובזמן הפרק מנסים להיקבר בחיים בין הכריות של הספה, אבל מה עם כבוד לכך שמולם עומד אדם תפוס? כבר הבנו שלאלה לא אכפת מאף אחד חוץ מאלה, אבל ראבאק - זה גבר של מישהי אחרת. שחררי. לכי לחפש צומי אצל מישהו פנוי. אם לא בגלל כבוד של אישה לאישה - אז סתם בגלל שזו חרא של קארמה. וישראל, מה עם קצת כבוד בין גברים?

מילא אם זה היה סיפור אהבה בלתי נשלט ועד כלות נשמתם - את זה אני עוד יכולה להבין. זה כואב, אבל זה קורה וראינו לא פעם בריאליטי אנשים שמתאהבים ולא יכולים להתאפק. עם כל הסבל שזה גורם לאלו שנשארו מאחור - אני לגמרי בעד לרדוף אחרי האושר. אבל הם לא. הם סתם אוהבים להרגיש מושכים ויפים ונחשקים, והם עושים את זה בשביל עצמם, בלי לחשוב על אף אחד ושום דבר אחר, חוץ מאולי על הרייטינג. ולמרות שזו טלוויזיה מעולה, אם תשאלו אותי - זה לא הופך את זה לבסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully