מיילדת מתעדת את הרגע בו היולדת מגלה שבחדר לידה נמצאת המאהבת של בעלה. Reddit, צילום מסך
צילום מסך/Reddit

זה הרגע הנורא בו יולדת מגלה שהמאהבת של בעלה בחדר הלידה הסמוך

4.9.2020 / 0:01

מיילדת מארה"ב תיעדה את התגובה שלה להישמע הצרחות של היולדת המסכנה שגילתה שבעלה נמצא בחדר הסמוך עם המאהבת שלו שגם יולדת את בנם המשותף

מיילדת מתעדת את הרגע בו היולדת מגלה שבחדר לידה נמצאת המאהבת של בעלה/REDDIT

לא מספיק שלידה זה הדבר הכי קשה שאישה צריכה לעבור בחייה, המסכנה שקולה נשמע בסרטון הבא התבשרה תוך כדי צירים חזקים שבעלה נמצא בבית החולים - אבל הוא מעבר לקיר עם המאהבת שלו שגם במקרה הגיעה לבית החולים כדי ללדת.

התיעוד של הרגע הזה מגיע ממיילדת שפרסמה את התגובה שלה לצרחות של היולדת המסכנה על בעלה, מיד אחרי שגילתה על המאהבת שלו. המיילדת האמריקנית התיישבה בסמוך לזוג וצילמה את פרצופה המופתע. היא פרסמה מאוחר יותר את הסרטון ברדיט תחת הכותרת: "כשהאם היולדת מגלה שהמאהבת של הגבר שלה נמצאת גם כאן בלידה".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

מיילדת תיעדה יולדת שגילתה שבעלה בוגד בה. Reddit, צילום מסך
הפנים שלה אומרות הכל: מיילדת תיעדה את הרגע הנורא בו יולדת גילתה שבעלה בוגד בה/צילום מסך, Reddit

בסרטון הקצר ניתן לראות מבעד למסיכה את המיילדת המומה לגמרי ואמנם לא ניתן בדיוק להבין מה האישה אומרת לבעלה, אולם שומעים היטב את הצרחות ופרצופה של המיילדת די אומרות הכל.

הפוסט עשרות אלפי לייקים ומעל ל-4 אלף תגובות, כשהקונצנזוס היה רחמים על היולדת. אחת כתבה: "אני לא יודעת מה הייתי עושה כאחות במקרה כזה" ואחות אחרת הגיבה לה: "כאחות, אם לא היינו מצליחות לעצור את ההיסטריה בשיחה, היינו מתקשרות לאבטחה".

מיילדת תיעדה יולדת שגילתה שבעלה בוגד בה. Reddit, צילום מסך
ברשת ניחמו את המסכנה שגילתה שבעלה בוגד בה עם אישה שבמקרה נמצאת בחדר הסמוך/צילום מסך, Reddit

אדם נוסף כתב: "אוף .. זה הזמן הכי נורא לגלות דבר כזה. האישה המסכנה כבר לחוצה מספיק". שלישי הסכים: "אני מרגיש כל כך רע בשבילה. אתה מגלה שהבן זוג שלך הוא אדם נוראי תוך כדי הלידה של הבן שלו. זה מזעזע". אישה נוספת כתבה: "כל מה שאני מצליחה להבין זה שהיא צועקת לו 'אתה פאקינג לוזר' ואם נהיה כנים - אני מסכימה עם כל מילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully