אופיר הרשקוביץ. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

הוא עצלן במיטה? זה מה שזה אומר על בן הזוג שהוא יהיה

אופיר הרשקוביץ

30.7.2020 / 12:25

נכנסת למיטה עם בחור חדש, והוא, איך לומר, לא הרשים אותך במיוחד. אל תעשי את הטעות ותתני לו עוד צ'אנס כי "אולי זה ישתנה". אופיר הרשקוביץ מבטיחה לך שאם ככה הוא במיטה, הוא גם ככה בחיים. אלה הטיפוסים שאת חייבת להתרחק מהם

טוקי סטייל: ראיון עם שולטת כלכלית/מערכת SHEEE

כולנו היינו שם, גם אם ממש ניסינו שלא. סקס גרוע עם פרטנר לא מתחשב זה ה-סיוט שלנו והחשש הגדול ביותר לפני שאנחנו נכנסות עם מישהו למיטה. לפעמים אפשר לגלות את זה מראש ולהימנע אבל לצערנו במקרים רבים אנחנו פשוט לא יכולות לחזות את זה וזה מגיע בבום בסיטואציה שאנחנו הכי מצפות להתפוצץ מעונג... ומתאכזבות קשות. אבל לא התכנסנו כאן היום כדי לנסות להימנע מהטעות הראשונה, אלא מהטעות שאצל רובנו באה אחרי - אנחנו בולעות את האכזבה ואומרות "אולי בפעם הבאה זה יהיה אחרת" וממשיכות לתת הזדמנות נוספת. אני כאן לתת לכן סטירה וירטואלית מצלצלת ולומר -עצרו!! ממש, אבל ממש לא מגיעה לו הזדמנות נוספת! למה? כי התפקוד המאכזב שלו בסקס אומר בדיוק איזה פרטנר הוא יהיה לחיים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כשזה מגיע לתפקוד באקט כל כך מרכזי וחשוב בחיינו, צריך לשים לב, כי כשזה רע שם - זה רע בכל מקום אחר. תפקוד הפרטנר שלך בסקס אומר עליו הכל, ואם את רוצה פרטנר טוב - חפשי חיבור מיני מושלם. ובנתיים, אלה הטיפוסים שכדאי לכן לחסום מהטלפון, מהרשתות, ומהחיים שלכן שניה אחרי הסקס:

גבר עצלן. ShutterStock
אין לו כוח להשקיע/ShutterStock

העצלן והזריז

העצלן
בסקס: הטיפוס העצלן בגדול לא אוהב להשקיע. ואם כן, הוא מצפה להמון תודה ותמורה, כאילו הוא מינימום זכה בשבילך במקום ראשון בטריאתלון. לעצלן לא אכפת שהבחורה תהנה או חלילה תגמור, אכפת לו רק שהוא יגמור. בד"כ הסטיגמות נכונות והבחור נראה טוב, לכן הוא מרשה לעצמו להיות עצלן. למה? כי הוא מאמין שהוא עושה טובה לאנושות שהסכים להיכנס למיטה, וכאן סיים את ההשקעה שלו. העצלן לא חובב גדול של מאמץ, גיוון בתנוחות ובטח שלא של מין אוראלי. כשהוא ירד לך את תדעי שזה צ'ופר מארץ החלומות והוא במוד פירגון קיצוני. הבחור העצל מאמין באגדה האורבנית שהבחורה מתחממת רק מזה שהוא קורץ אליה, וחושב שפור-פליי זה בזבוז זמן ואנרגיה.

בחיים האמתיים: אם תתני לבחור כזה הזדמנות, תגלי שהוא לרוב לא יזום מעשה שלא יועיל לו באופן ישיר ובטח שלא יעשה באהבה שום דבר שתבקשי ממנו, במיוחד אם מדובר בפעולה שמישהו אחר יכול לעשות במקומו (למשל את). העצלן יפיל עליך את כל מטלות הבית כמו סידורים, ניקיונות, בישולים, וילדים, ואת כל הארגונים, כי הוא בעצם מחפש מנהלת אישית ומפיקה לחייו. גם כשתצליחי להפעיל אותו במניפולציה הוא יעשה פרצוף מיוסר לכל אורך הדרך ועד מותו יקפיד להזכיר לך כמה מדהים ותותח היה כשעזר לך בפעם ההיא, ולמרות שלעולם לא ישים לב לכל הדברים שאת עושה למענכם או למענו בלי שהוא מרגיש. זוכרת שסידרת לו את התור אצל הרופא א.א.ג בזמן שג'ינגלת בין קמפיינים לחוצים במשרד? כי הוא לא.

הזריז
בסקס: לא תספיקי לגנוח פעמיים מתוך נימוס והוא את שלו כבר עשה, ועכשיו הוא חייב לנוח. הזריז לא מצליח להחזיק את עצמו ולהתאפק, ולפעמים מספיק לו רק עירום ו"פווו" כדי להשפריץ. הזריז מאופיין גם בפמפום מהיר ולא כל כך מתחשב. אישית הייתי בטוחה שאת החוויה הזו השארתי אי שם בצה"ל כשהתעסקתי עם חיילים שסגרו 28 ורק חלמו על הסופ"ש. בקיצור, בואי נאמר שהוא ממש לא יגרום לך להזיע, וגם לא יזיע בשבילך.

בחיים האמתיים: הזריז מאמין שכל דבר צריך להגיע בקלות ואם קצת קשה אז מוותרים. כי "חבל על הזמן שלי ושלך". זו הסיבה שיהיה מאוד קשה לתפוס את הזריז ברשת. בגלל השריטה הכי קטנה או הטעות הכי מינורית שתעשי, הוא ידפדף אותך וימשיך הלאה. אין לו שום כוח רצון להישאר ולעבוד על הזוגיות, ולכן הזריזים הם בד"כ טיפוסים שיישארו לבד במתכונת סטוצים גם אם לא כיוונו לשם מלכתחילה, עד שיפול האסימון ויבינו שהם חייבים להתפשר והרבה (כי כבר לא נותרו כמעט נשים שיקבלו אותם). לזריז אין סבלנות לחכות שדברים יקרו בזמנם - הוא רוצה את הכל כאן ועכשיו. אז אם יש תהליך שלוקח זמן, כמו להיכנס להריון בעולם של הורמונים - אל תצפי לתמיכה.

גבר ממהר. ShutterStock
רוצה לסיים כמה שיותר מהר/ShutterStock

האימפוטנט, וזה שלא יודע לשאול

האימפוטנט
בסקס: קודם כל הבהרה קטנה - אני לא מדברת על אנשים שיש להם בעיית אימפוטנציה ממשית חמורה אלא על כאלה שלא תמיד מצליחים להזקיף את האיבר במאה אחוז - למשל כשהם מתרגשים וכולי. האימפוטנטים אוהבים להאשים את הסיטואציה במצב שלהם. התירוצים בדרך כלל יהיו יום לחוץ, עייפות, יותר מדי סמים, או שפשוט את לא עושה להם את זה מספיק (חיים בסרט זה אף פעם לא אשמת האישה, אל תפלי ותאמיני לזה). אבל מה שחשוב לזכור הוא שלדידם הם תמיד מאה אחוז, והסביבה היא הבעיה. כאילו זה לא מספיק, כדי לשפר את המצב הם תמיד יגרמו לך לעבוד קשה ולעורר אותם, ובד"כ גם לא יחזיקו מעמד מספיק זמן כדי לספק גם אותך.

בחיים האמתיים: כמו בסקס, האימפוטנט יאשים את הסביבה בכל מה שקורה לו. זה לא שהוא לא למד מספיק למצגת, הקהל שאל יותר מדי שאלות והוציא אותו מריכוז. זה לא שהוא לא שם מספיק שמן במחבת, זה שהמחבת ישנה והביצה נדבקת אליה. זה לא שהוא שכח, זה שאת לא הזכרת לו. הוא בסדר, ואת פשוט צריכה להשתנות כדי להסתדר איתו. בהצלחה עם זה.

ההוא שלא יודע לשאול
בסקס: אין לו מושג מה את אוהבת ומה גורם לך ליהנות כי זו הפעם הראשונה שלכם יחד וזה הגיוני, אבל הוא ממש לא מתכוון לשאול אותך, כי זה פוגע לו בגבריות. האגו שלו מנופח והוא רוצה שתחשבי שהוא יודע הכל. כשהוא קולט שאת לא מתענגת הוא ינסה לשנות זווית ויעשה מאמץ, אבל לא יוודא שהוא בנקודה הנכונה, כי הוא רב החובל של הספינה הזו וממש לא מתחשק לו להתייעץ עם הסגנית. בסופו של דבר אם לא תגידי לו מיוזמתך מה את אוהבת ותכפי עליו מידע, הוא לא ישאל, ואגב, הוא גם לא רוצה לשמוע כי הוא לא צריך שיעזרו לו. בקיצור, עם השחצן הזה את בחיים לא תגמרי.

בחיים האמתיים: הבחור שלא אוהב לשאול לא יידע עלייך כלום אף פעם. הוא יביא לך פרחים סגולים אפילו שהצבע האהוב עליך הוא צהוב, הוא יזמין עוגת גבינה כשאת מעריצה של סופלה שוקולד וילבש את החולצה שאת הכי שונאת לארוחה אצל ההורים שלך. לאו דווקא בקטע רע, אלא רק בגלל שהוא פשוט לא מקשיב. הוא מסוג הגברים שלא פוחדים להתאמץ, אבל לא ממקדים את המאמץ במקום הנכון. גם בעבודה הוא לא ישאל את הבוס שאלות, אלא יעבוד לשווא ויחזור עצבני הביתה כשיקבל נזיפה. כשתתווכחו הוא לא יבין למה את כועסת, לא ישאל, ולא ידע מה לשפר לפעם הבאה. הבחור לא לומד מטעויות, כי לדעתו אין כאלה.

גבר תוהה. ShutterStock
לא יודע ולא מעניין אותו לגלות/ShutterStock

המתייאש והמסתכן

המתייאש
בסקס: הטיפוס שמתייאש מהר ינסה לגרום לך לגמור ויקשיב לך, אבל יש לו גבול. הוא ייתן מעצמו 90 אחוז, אבל לעולם לא את האחוזים הדרושים כדי להעיף אותך לשמיים. לצערך המתייאש יתייאש עוד לפני שהגעת ל-70 אחוז מהדרך לפסגה. כשהוא מתייאש הוא תמיד יתנשף, יחייך, ישכב לידך וילטף אותך וילחש "בפעם הבאה". הוא מתכוון לזה, אבל רק אם בפעם הבאה הדרך תהיה פחות קשה, שזה באחריותך. הסיכוי שתגיעי לאורגזמה עם המתייאש קטן עד קטן מאוד, אלא אם תלמדי לעשות את זה בעצמך עם סיוע מינימלי מצדו.

בחיים האמתיים: הגבר הזה ינסה לרצות אותך ולעשות את מה שתגידי לו, אבל אם זה קשה מדי הוא יפסיק באמצע ויגיד לך להשלים את החסר. אם הוא צריך לאסוף אותך וזה לא בדרך הוא יבקש ממך להגיע לאמצע (מה זה משנה שאין לך רכב?). אם הוא חזר עייף מהעבודה אין מצב שהוא יוריד את הפח או ישטוף את הכלים אחרי ארוחת הערב המהממת שבישלת לו, כשיהיה לכם ילד הוא יחליף לו חיתול, אבל אם ההפתעה בפנים תהיה חמורה מדי לטעמו הוא יבקש ממך לעשות את זה. בגדול המתייאש יגרום לך לעבוד הרבה יותר קשה בקשר, ולך אין כוח לזה.

המסתכן
בסקס: הבחור הזה אוהב לקחת סיכונים - הוא יציע לך לעשות סקס במקומות ציבוריים, לנסות תנוחות אקסטרימיות או לצלם את עצמכם תוך כדי. בהתחלה זה מגניב אותך ומסקרן, הרי מי לא אוהבת קצת אקשן, אבל בשלב מסוים הסיכון עלול להיגמר בנזק. אם זה נזק פיזי ממשחקים (ניסית פעם לטפטף על עצמך שעווה חמה?), או שמא תגיע הצעה שתעליב אותך כמו לעשות שלישיה עם החברה הכי טובה שלו. עם המסתכן את יכולה ליהנות בהתחלה, אבל מתישהו זה יימאס עליך.

בחיים האמתיים: הטיפוס המסתכן אוהב לקחת דברים לקצה. הוא לא עושה את זה בגלל האגו שלו, אלא פשוט בגלל האדרנלין שבסיכון. הוא יבחן אותך בריבים ולא ישחרר עד שכמעט תתפקעי (או עד שתתפקעי). הוא יגרום לכם לאחר לחתונה של החברה הכי טובה ובמזל תגיעו בול לחופה, ואת תזכי לעקיצות ממנה כל החיים, והוא יפלרטט עם בנות אחרות עד שתעירי לו שזה מפריע לך, ותריבו, ואת תתפקעי. הוא אוהב סיכונים, והוא תמיד יחפש את הריגוש שבלהסתבך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully