אמא חורגת מפריעה לטקס החתונה. TikTok @SRAGS13), צילום מסך
צילום מסך/TikTok @SRAGS13)

צפו בתיעוד: מה גרם לכלה לגרש בצעקות את חמותה מהחתונה?

28.8.2020 / 0:14

אנה לאראבי מקליפורניה נשאה נאום מרגש לבעלה הטרי בטקס החתונה כשלפתע האם התפרצה וצעקה: "את לא תגידי שלבן שלי יש פגמים". הכלה לא נותרה חייבת ובמקום נוצרה מהומה. צפו בתיעוד המשעשע

אמא חורגת מפריעה לטקס החתונה ומגורשת מהמקום/TikTok @SRAGS13)

זו לא תופעה חריגה במשפחות שהכלה וחמותה לא מסתדרות, אבל מה שקרה בחתונה של אנה לאראבי בת ה-29 מקליפורניה היה פשוט פיצוץ מהרגע הראשון. שרה ראגסדייל, אחותה של אנה, פרסמה בטיקטוק את מה שקרה בטקס החתונה - כשלפתע ג'ודי האמא של החתן קטעה את הכלה במהלך נאומה וצעקה לעברה "את לא תגידי שלבן שלי יש פגמים".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צפו בתיעוד המלא של החתונה

הכלה ממש לא אהבה את הסצינה הזו וביקשה מחמותה לעזוב את המקום. האורחים המועטים שהיו במקום ניסו להרגיע את הרוחות וסיננו "אנחנו לא צריכים את זה", אבל האמא הנחושה צעקה "אני לא מתכוונת לעזוב. אנחנו שילמנו על השמלה שאת לובשת". אנה לא נשארה חייבת וצעקה לעברה: "את יכולה לעזוב, את לא תהרסי את היום שלי. לכולם יש פגמים וזו הסיבה שאני אוהבת אותו. את יכולה לעזוב, ג'ודי".

אבל האמא עמדה על שלה וצעקה: "אני לא יוצאת החוצה. תנסו להוציא אותי ואני אגרום לכם להיעצר. תוציאו אותה מפה, זה לא נכון". החתן כמובן היה המום מהסיטואציה והביט על הרצפה מרוב מבוכה. לאחר מכן הוא סינן: "את לא יודעת להתנהג כמו מבוגר". הסרטון מסתיים בכך שהזוג הטרי מחזיק ידיים בזמן שהאם של החתן יושבת בחזרה בכיסא שלה.

חתונה. צילום מסך, צילום מסך
הזוג בזמן השבועה/צילום מסך, צילום מסך

בכיתוב של הסרטון הזה אנה אחות של הכלה כתבה: "זו החתונה של אחותי מלפני מספר שנים. חמותה תמיד שנאה אותה. היא אחת מהחמות האלו שמרגישה שאחותי לקחה ממנה את הבן שלה".

בסרטון נוסף היא כתבה: "האמא ישבה שם כשהם סיימו את הטקס. היא יצאה לאחר מכן החוצה וחיכתה עד שהם יסיימו להצטלם כדי להתחיל לצעוק שוב".

חתונה. צילום מסך, צילום מסך
וכאן האמא נכנסה לתמונה/צילום מסך, צילום מסך

זה העדכון האחרון מהאחות על מצב העניינים בין האמא לזוג הנשוי

@srags13

Update on the wedding video

♬ original sound - srags13
@srags13

Rest of the update. The video was too overwhelming for my BIL so I took it down out of respect for him.

♬ original sound - srags13
  • עוד באותו נושא:
  • חמה
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully