אישה מופתעת בטלפון. ShutterStock
ShutterStock

המדריך המלא לזורמת: כל הסימנים שהיא באמת בעניין שלך

אופיר הרשקוביץ

5.8.2020 / 11:05

נשים, אי אפשר בלעדיהן אבל אי אפשר להבין מה הן רוצות, נכון? טעות! אפשר להבין, וזה אפילו לא מסובך במיוחד. כל מה שצריך זה לשים לב לסימנים הקטנים האלה. לכבוד ט"ו באב, קבלו את המדריך המלא שאומר מתי היא באמת בעניין ולא סתם מנומסת

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בסרטון: מי ומה דייטים

אז נכון שנשים הן יצורים לא פשוטים ונורא קשה לקרוא אותן, אבל לא כל כך מסובך לגלות מתי היא בעניין שלך. בזמן שהיא אומרת כן ומתכוונת לא, טוענת שהכל בסדר כשהמצב קטטוני ואומרת שברור שאתה יכול ללכת לראות כדורגל במקום לבוא איתה לבר עם חברות, יש דברים שהיא בכל זאת לא יכולה לזייף.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לא נורא, גם אני תכננתי לאחר
ברור שגם היא תכננה לאחר, וגם אם לא תכננה היא כנראה תאחר, אבל אם היא לא הייתה בקטע שלך אין מצב שאיחור מצידך היה מתקבל בהבנה. זה לא אומר שמעכשיו אתה צריך לבחון את הבחורה ולאחר לכל דייט, כי אם זו תופעה חוזרת סביר להניח שזה יימאס עליה. פשוט תדע שאם היא מחליקה לך את הטעות בקלות, היא כנראה מעוניינת ואפילו תקבל אותך בחיוך, ושאם היא לא הייתה מתרגשת מהדייט, אופציית הביטול שפתחת בפניה הייתה אחלה פתרון מבחינתה.

שפת גוף פתוחה
אם יש משהו שקשה להסתיר זו שפת גוף. כשאישה לא נמשכת לגבר היא תסתכל סביב, ותפנה את הגוף לכיוון אחר כדי לא להרגיש חשופה מולך, וחלילה כדי שלא תשדר לך "אור ירוק". לעומת זאת, כשמישהי בעניין היא תרגיש מאוד נינוחה בסיטואציית הדייט הראשון שבדרך כלל קצת מלחיצה ומגושמת. שפת הגוף שלה תהיה פתוחה, היא תזיז ותדבר עם הידיים במקום לשלב אותן, וכל הגוף יפנה לכיוונך, כולל הראש, שיישען לכיוונך.

תפצה אותי בפעם הבאה
אחת הקלאסיקות הגדולות והצ'יזיות ביותר שמראות שבא לה לראות אותך שוב. היא תחפש פאשלות קטנות שתעשה במהלך הדייט כדי לומר את המשפט הזה ותקווה שתבין את הרמז. לא הבעת בקיאות בנושא אקטואלי שדיברה עליו? "לא נורא, תקרא על זה לפעם הבאה ותגיע מוכן". אין במסעדה את המנה שהיללת בפניה? "לא נורא, נאכל את זה בפעם אחרת" וכן הלאה לעוד מיליון אדפטציות. רק תעשה טובה - אם אתה לא רוצה אותה, אל תגיד בהתלהבות "בטח!". עדיף שתגחך ותחליק את ההערה הזו בלי תגובה ברורה. היא כבר תבין.

היא שוקעת בעיניים שלך
כשאישה לא רוצה מישהו היא לא תרבה להסתכל לו בעיניים, כי זו סיטואציה מביכה. אבל כשהיא כן, היא תעשה את זה, ואפילו קצת תגזים. אם היא מסתכלת לך עמוק עמוק לתוך העיניים לאורך כל הדייט, זה אומר שבא לה עליך. היא מתעניינת בך ורוצה לסמן לך שלא מפחיד אותה ליצור איתך קשר עין מתמשך. ואגב, בסוף הדייט - זו לגמרי הזמנה לנשיקה.

מי שלח לי הודעה עכשיו?
בדור שלנו קשה לעזוב את הטלפון אפילו לשעה וחצי. מה לעשות שכולנו מכורים? כשמשעמם וממש לא בא לה, היא תפזול חופשי לטלפון, ואולי אפילו תגזים ותניח את הטלפון על השולחן עם המסך כלפי מעלה. כך תדע שאין תקווה. אבל! כשהיא בעניין, שום דבר אחר לא חשוב, הזמן יידום ולטלפון תאמר שלום. כרגע העבודה לא חשובה, האינסטגרם יחכה והחברות ייאלצו להיגמל מהאובססיה לעדכון מידי - כלום לא מעניין אותה מלבד להקשיב לך ולצחוק מהבדיחות הצולעות שלך. היא רוצות להיות ב-90 אחוז הקשבה לך וב- 10 האחוזים הנותרים לחשוב אם החיוך חינני ולא מתאמץ מדי והמחשוף בזווית הנכונה.

סורי, בדיוק הייתי באימון
כשהיא בעניין, היא לא תייבש אותך יותר מדי זמן ותענה לך יחסית מהר. אמנם היא רוצה לגרום לך להשתוקק להודעה, ולשכנע אותך שזה לא מובן מאליו שהיא בכלל מגיבה, אבל היא לא תמתח את ההמתנה לאורך זמן. אם באמת היא לא הייתה ליד הטלפון או לא יכולה לענות הרבה זמן, היא תוסיף התנצלות קטנה ושאלה שמזמינה תגובה כמו: "ואו אני טובעת בעבודה אין לי זמן לטלפון! מה נשמע?", "בדיוק יוצאת מאימון, מה עשית היום?", "הטלפון היה בטעינה. מה הפסדתי?". אם היא מסננת אותך או עונה אחרי יותר מ-10 שעות תדע שהיא לא או לפחות לא בטוחה שהיא בקטע.

נשיכות שפתיים
יש סוד קטן שתמיד משפיע עליכם: לשחק עם השפתיים. השפתיים, יעד ראשוני במגע מיני ומרכז תשומת הלב בפניה של האישה, הם משהו שיהיה לך קשה להוריד ממנו את העיניים אם יתעסקו בו. נשיכות קטנות, ליקוקי לשון, נגיעות עם האצבע וכמובן חיוך כובש, הם דברים שלא ניתן להתעלם מהם כשאתה מסתכל על בחורה. אין ספק שאם השפתיים שלה עושות לך את זה גם תרצה לנשק אותה בהקדם, והיא יודעת את זה.

היא שוברת את מחסום המגע
כשהיא רוצה אותך היא תחפש הזדמנויות לגעת בך או לגרום לך לגעת בה. "יואו אתה כזה מצחיק!" עם דחיפה קלה של הזרוע, "יואו זה כזה מקסים מצידך" עם נגיעה קטנה בכף היד, "איזה צמיד מיוחד" עם נגיעה בפרק כף היד. הרבה פעמים היא תנסה להתקרב אליך ולהראות שלא אכפת לה שתיגע בה: היא תטה את הברכיים לכיוונך, תישען עלייך או תרצה פתאום לגלות לך סוד, מקרוב. אם היא מנסה לשבור את מחסום המגע - אל תתבייש לשים לה יד על המותן כשאתם יוצאים מהבר, היא תזרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully