הישרדות VIP אלה. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

איפה כל החברות שלך? הבנו מה הבעיה של אלה עם נשים

9.8.2020 / 12:00

כבר עונה שלמה אנחנו שומעים את אלה איילון מסבירה שנשים שונאות אותה בגלל שהיא יפה מדי. ג'ני דנסון חושבת שזה בכלל בגלל סיבות אחרות לגמרי, ויש לה כמה הצעות ייעול שאולי אפילו יעזרו

פרומו הישרדות VIP, המהלך של עידן ואסי/רשת 13

בסרטון: הברית של אסי בוזגלו ועידן חביב

קצת מצחיק לראות את הדינמיקה החדשה בשבט: אסי רוצה להעניש את בני אז הוא מבזבז לעצמו את כל הכסף ומקבל בסוף בקבוק מים, ישראל אוכל ארוחות של סטודנטים עניים, וג'רבי, כרגיל, ווינרית. רק רגב הוד יוצא עם מזרק, קיסם וגפרור - אני מרגישה שמסתתרת פה בדיחה אבל אני אתן לכם לעשות את החיבורים. והכי חשוב, ואלה מקבלת טיפול יופי ושוב בוכה שאין לה חברות בגלל שהיא יפה. סליחה, אני חושבת שהמונח המדויק שלה היה "מתנה מאלוהים שמקשה עליך חברתית", וואלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

באמת שאין לי כוח לעבור שוב על הרשימה שגורמת לי להתכווץ בכל פעם שאלה מדברת, אבל בשני הפרקים האחרונים היא עלתה על קטע חדש, אולי בזכות כל השעות שהיא מעבירה לצד בני, ואנחנו נחשפים לאלה חדשה ובוכייה. זו שלא מספרת בגאווה על כמה היא יפה, אלא בוכה בגלל זה. כאילו, אחרי שהיא טחנה עד דק את החשיבות של פנים סימטריות, היא יכולה סוף סוף להתפנות להראות לכולם נשמה שבורה ועדינה של ציפור. ואם אפשר, עם דמעות.

מצד אחד היא צודקת, פגיעות זה אחלה של דבר בריאליטי. העניין עם הפגיעות של אלה הוא שגם ב-50 פזו אני לא קונה את זה, גם לא אם זה מגיע בדיל עם מחליק שיער. כאילו, אני לגמרי מאמינה שהיא היתה ילדה דחויה ונטולת חברות, ואני בטוחה שזה כאב לה, אבל עם כל הכבוד לכך שהיא חושבת שהיא האדם היפה ביותר שהתהלך אי פעם על הפלנטה הזאת, היחידה שמאמינה שלאלה לא היו חברות בגלל שהיא יפה - זו אלה עצמה. ואולי גם אסי בוזגלו, שטרח והסביר למה קנאים זה חרא (כנראה It takes one to know one, מר "אח של").

כי למרות שאלה חושבת שהיא היחידה, יש ה-מ-ו-ן בנות יפות שמסתובבות בקרבנו. ונחשו מה - יש להן מלא חברות. חלקן יפות, חלקן לא, אבל כולן מצליחות להתגבר על הדבר הזה שנראה לאלה כל כך בלתי אפשרי, ולהסתכל על האישיות שנמצאת מעבר למבנה עצמות מושלם. למה? כי נשים הן לא מטומטמות, וגם כי אנחנו לא נבהלות כל כך מהר - לא מגברים חזקים, לא מג'וקים (אולי קצת מג'וקים), וגם לא מבחורות יפות. להיפך - נשים יפות שיודעות שהן יפות בדרך כלל מחפשות לעצמן עוד חברות יפות. כי אולי החיים פשוטים יותר כשאת יפה, אבל וואו, כמה שהם פשוטים כשאת נכנסת למקום עם עוד שלוש בחורות שכולם מריירים עליהן.

וזו לא רק העובדה שקבוצה של בנות ממש יפות היא כוח שאף אחד לא יכול לעמוד בפניו, וללא ספק מקום שכיף להיות בו - כשאת מחוברת לדוגמנית מצליחה, אז גם להיות החברה הפחות שווה מזכה אותך בבונוסים דוגמת הזמנות לאירועים ואפילו טיסות לחו"ל וכיסאות בתצוגות אופנה (כנסו לאינסטגרם של בר רפאלי ותגללו לתקופת טרום הקורונה), אז באמת, עם כל הכבוד לקנאה, סטטיסטית היא היתה אמורה למצוא לפחות מישהי אחת שתרצה לנצל אותה.

וזה מה שאלה לא מבינה. שלהיות יפה זה ממש לא אות קין שאמור לשלוח אותך לגלות אצל המין הגברי, אלא כוח על, שמאפשר לך להתנהל בעולם הזה, קצת, אבל באמת קצת, יותר בקלות. יופי הוא בסך הכל כרטיס ביקור נחמד - הוא מביא לך עוד קילו עגבניות בשוק, גורם לחנון של הכיתה לרעוד מאושר ולתת לך להעתיק, מספק שתייה חינם, מכניס אותך לאירועים, מסדר לך עוקבים באינסטגרם ואולי איזה קמפיין, אבל ברגע שאת מתחילה לחשוב שזה מה שמגדיר אותך - זה הרגע שבו את מתחילה ליפול.

ברגע שאנחנו נותנים לתכונה אחת להגדיר אותנו, בין אם היא טובה או רעה - התכונה הזאת מתחילה לשלוט בנו ומבטלת את כל היתר. אם היא רק יפה אז היא לא מצחיקה ולא אינטיליגנטית ולא חכמה, ולא משנה כמה היא תדקלם מול המצלמה שהיא כן, נראה שהיא עצמה לא מספיק מאמינה בזה. ואולי בגלל זה אף אחת לא באמת התחברה אליה אף פעם - לא כי היא כל כך יפה, אלא כי היא רק יפה.

להגיד "כולן מקנאות בי" זו הדרך הקלה. נכון - יכול להיות שהכוניפות של הכיתה באמת קינאו בה, אבל אני יכולה להבטיח לה שהאלפיון העליון של הבנות בשכבה לא ישבו בחדר סודי ואמרו "היא יותר יפה מאיתנו, בואו נשפוך עליה חומצה ואז נקבור אותה ביער". עד כמה שזה מצטלם טוב בסרטי נעורים, לא ככה זה עובד. הן כנראה לא אהבו אותה בגלל מגוון הרבה יותר גדול של סיבות - אולי העובדה שהיא מדברת על עצמה ורק על עצמה, חושבת שהיא הכי חשובה, או, אולי כי היא מחפשת באופן נואש תשומת לב מהמין הגברי - מה שיעצבן כל אישה, בטח כזו עם ביטחון - לא בגלל שהיא יפה, אלא בגלל שמדובר בהתנהגות פאתטית שעושה את ההיפך מהעצמת נשים.

אם תתנו לי להיות לרגע רוחניקית (תנו לי, אני רק ממש טיפה מטרחנת), אף אחד לא מערער על כמה היא יפה, אבל יחד עם זאת כל מה שהיא מקבלת מהרגע שהתוכנית משודרת הוא מכות. היא עוברת שיעור. הבחורה חטפה קורונה, נפרדה מהחבר, נאלצה לראות את אותו חבר מסתובב עם האקסית, וכדי לחתום הכל טוב טוב, השמועות מדברות על כך שתמנון (הבינלאומיים) נפרדו ממנה בגלל התדמית שיצאה לה בתוכנית, ובאופן כללי היא לא מקבלת יותר מדי קמפיינים מהסיבה הזאת. בטח לא בכמויות שהייתה סוגרת לו היתה יוצאת מהאי אהובה וחביבה. אני חושבת שהכל מנסה לדחוף אותה להפנים סוף סוף שיש בה הרבה יותר מגוף שנראה טוב בבגד ים והאפשרות לחייך עם העיניים. וברגע שהיא תבין את זה ובאמת תאמין בזה, אז, ורק אז, היא תהפוך להיות אדם שאנשים יוכלו להתחבר אליו. כולם, כולל בנות יפות ומכוערות, כולל גברים שמחפשים הרבה יותר מיופי, ובעיקר היא עצמה. כי עם כל הכבוד לתיאוריה שלה, אם לבר רפאלי יש חבורת חברות שמתות עליה ונמצאות איתה מהיסודי, אז אני בטוחה שגם היא יכולה.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully