הישרדות VIP. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

מובטלת קורונה ומחפשת עבודה? כך תכתירי את עצמך לגורו

חן גיא

6.8.2020 / 9:13

מה המשותף בין דנית לבנת מחתונה ממבט ראשון, אלינה לוי מהישרדות ועדי שילון? כולן המציאו עיסוק חדש לתקופת הקורונה, והפכו לגורו מטעם עצמן. רוצות גם? זה קל. חן גיא מסבירה איך עושים את זה

אלינה לוי מספרת על ילדותה האלימה, הישרדות/רשת 13

בסרטון - אלינה לוי מספרת על הילדות האלימה

הם יפים, גבוהים, כריזמטיים ומלאים בעיקר בעצמם. מטוני רובינס עד אלון גל, גברים עם ביטחון עצמי מופרז ואגו מנופח תיעלו את האהבה האינסופית הזו למקצוע והכתירו את עצמם לגורו שמעולם לא ידענו שאנחנו זקוקים לו. אולי כי אנחנו באמת לא זקוקים להם. אבל הם ועודף הקסם האישי הנוטף מהגוף (הלרוב) שרירי שלהם גרמו לנו להאמין שהם מה שיציל אותנו. במקור, הגורו הוא מורה או מנהיג רוחני הינדואיסטי שהגיע לדרגת רוחנית מסוימת וחווה הארה, והתואר "גורו" ניתן על ידי קולגות, בדרך כלל כאלו שנמצאים מעליו בשושלת הרוחנית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אומנם קצת באיחור, וכנראה בהמשך למשבר הכלכלי שנושף לכולנו בעורף, אבל עכשיו צצות כמו נגיפים בצלחות פטרי גם הנשים שהכתירו את עצמן לגורו. איך עושים את זה? פשוט! הופכים את החיסרון ליתרון. לוקחים מאורע עצוב שקרה לנו והתמודדנו איתו ומיחצנים את הכאב עד מוות. למשל, מת לך הסחלב? וואו זה בחיים לא קרה לאף אחת לפנייך, את ממש מיוחדת! בואי נעזור לחזק ולאחד עוד כמוך, גברים ונשים כאחד. עכשיו נפתח חשבון אינסטגרם עם פילטר שאיזו בלוגרית מפרסמת, נעלה תמונה שלך לא מסתכלת למצלמה ונכתוב כמה קשה לך, איך צמחת מהקושי וכמה קשים הם הקשיים. את לא לבד, ואני היחידה שיכולה לעזור לך. מוסיפים מילה או שתיים באנגלית פלוס שם תואר או מקצוע, למשל "דה אורקיד וויספרר" גורו לגידול סחלבים. אותיות קטנות בתחתית לגבי תשלום, והופ אתן גורו מטעם עצמכן.

דוגמה אישית? בבקשה: אני דיסלקטית, מה שהפך 12 שנים בחיי לאומללות, אבל היום אני יודעת קרוא וכתוב. להלן: אני חן גיא, גורו לפופ ג'ורנליזם. מקבלת תשלום בביט, נעים מאד. קל.

עדי שילון - גורו מטבחים

דנית ליבנת
דנית ליבנת הנשואה/ גרושה/ רווקה (?) הטריה מהעונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון, הגברת הראשונה של צער בעלי חיים, מציעה לנו את שירותיה כשדכנית. כן, כשדכנית זוגית. עורכת הדין שסיימה את אוניברסיטת תל אביב ככל הנראה יודעת לקרוא חוזים דרקונים, אבל לא כל כך הצליחה לקרוא את המנומש שחי לצידה 40 יום. נכון, היא פספסה או התעלמה באלגנטיות מכל סממן התנהגותי שצרח "אני פשוט לא בקטע שלך" ומהעובדה שהוא העדיף ללטף את ג'ינג'ר הכלבה מאשר לישון איתה באותו החדר, אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה לדבר על זוגיות! עכשיו היא מעניקה לנו מהידע הנרחב שלה, משדכת בעצמה בין אנשים ונותנת עצות לזוגיות מוצלחת. לאן זה עוד יכול להידרדר?

שירן קדם
שירן, מהצוות הפוטוגני והלא נחבא אל הכלים בעליל שירנקה ועומר מילר, ילדה זוג תאומים אחרי טיפולי פוריות ארוכים מייאשים. הזוג התל אביבי המושבע הרגיש שהוא עלה על קונספט מטורף וחדשני (שמישהו כבר ימכור את זה לאמריקאים) ועזב את העיר לטובת הכפר. חוץ מלחלק לנו קודי קופון לדברים מקש, שירנה הכתירה את עצמה לגורו להפרייה מלאכותית. היא מלווה זוגות ונשים בתהליך המורכב ומייעצת להם על האימהות. בלי להעליב, אני מרגישה שבת הדודה בת ה-11 שלי מבני ברק יכולה לתת עצות יותר קונקרטיות ואמינות על אימהות. היא כבר גידלה את שמונת אחיה וזה עוד לפני הבת מצווה.

דנית ליבנת - שדכנית וגורו לזוגיות

גל גולן קאופמן - גורו לשפתיים

עדי שילון
הבת ירשה את יכולות ההנחיה שלה מאביה דן שילון, ובמשך תקופת הקורונה (לא די בצרה הזו?), נדבקה בטרנד הלייבים שתקף את כולנו כל יום בסביבות השעה חמש אחר הצהריים. עדי החלה לשדר תוכנית בישולים בשם "בואו לבשל איתי", גילוי נאות, אני לא רציתי לבוא, אבל לא יודעת איך לכבות את הנוטיפיקשיון באינסטגרם. המחוברת בדימוס, אשת הדו קיום העכשווית (מנישואיה לשחקן יוסף סוויד) והאמא הטרייה, שיתפה בעברה בהפרעות אכילה מהן סבלה כנערה וגם קיבלה כמה קמפיינים בעקבות הווידוי, ולא פעם נופפה בחוסר הכישורים הקולינרים או היעדר כל זיקה למטבח. ועכשיו, לעת בידוד וממרום האזרחות האירופאית ומגוריה בברלין, היא מלמדת אותנו לבשל, ועל זה נאמר, ויקומו המלפפונים ויכו את הגנן מכות רצח.

גל גולן קאופמן
מי? בדיוק. אחת מפליטות הראליטי "כמה רחוק תלכו בשביל אהבה". מודה שצפיתי באדיקות בעברי ומסיבות אישיות אני מעדיפה להדחיק. היא אמנם נשארה ללא הבחור שעבורו הלכה כה רחוק, אבל נישאה לתוך משפחה של משווקי קוסמטיקה ואיפור. כיאה לדקיקת שפתיים בעברה היא ניתבה את הקושי והבינה שכל המרבה הרי זה מנופח (שלא תהיה טעות, אני בעד), וממרום שלוש שנות ניסיון, תוך כדי שהיא כובשת את נתניה בסערה, פתחה בית ספר להחדרת פימגט שפתיים. היום היא מוכרת לנו את השילוש הקדוש למוזרקת המתחילה שאולי מחפשת גם היא יורש אימפריית קוסמטיקה: גבות- שפתיים- עצמות לחיים. המון מוצרים מקוריים שמזכירים לי מוצרים של איזשהי ביליונרית , לא יודעת למה...

אלינה לוי - גורו להעצמה נשית ואהבה עצמית

אלינה לוי
האמזונה הסובייטית יוצאת האח הגדול שיתפה אותנו בהישרדות VIP בסיפור הילדות שלה בצל אב אלים, מעונים לנשים מוכות, מערכות יחסים הרסניות, התקרבות ואז התרחקות מבורא עולם והסטיה שלה לחורי תחת של שוורים, השורדת לוי ששרדה לא פעם בפריים טיים חרמות, התעללות, התעלמות, ביטול מוחלט מחברי השבט שלה והחליטה לרכז את כל האני הפנימי הפמיניזם והרוחניות הקצת מטרחנת ומאוד מתישה שלה לפסטיבל הרצאות ושלל מעגלי נשים אינטימיים שהכניסה אליהם מותנית במכנסי מפשתן בהם היא מדברת איך להיות נאמנה לעצמך, למה לא כדאי לבחור בגד ים צהוב כשאת נוסעת לגור בזוהמה ועוד כל מיני דברים שקורים כמקשיבים בשקיקה, בנאמנות, תוך כדי נישוקים על הפה לציפור הנפש שתהיה מלווה לחתונה שלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully