בראד פיט. AP
AP

הדבר האחד שמשותף בין בראד פיט, רון שחר וליאונל מסי

8.9.2020 / 11:30

בעוד נשים עושות מאמצי על כדי לשמר את נעוריהן, גברים לא עושים הרבה ומתבגרים כל כך הרבה יותר טוב. הנה עוד כמה שהשנים אפילו שיפרו אותם

צילום מסך

אם יש משהו שעונת האול-סטארס של המירוץ למיליון הזכירה לי, זה כמה העולם לא פייר. אחת הסיבות היא רון שחר, שנראה יותר טוב היום מאשר לפני 20 שנה. והוא לא לבד. בעוד הנשים שאני מכירה (כולל אותי) בדיאטות, מרקחות, קרמים, וגם פרוצדורות הרבה יותר פולשניות כדי לשמר את המראה, גברים מסתובבים להם בעולם גם נטולי לחץ להיראות טוב לא משנה מה, וגם, בואו נודה על האמת, צריכים הרבה פחות השקעה בשביל לשמר את עצמם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גבר ממוצע שוטף פנים בבוקר ויוצא מהבית - הדבר היחיד שהם צריכים להקפיד עליו הוא אימונים קבועים, וגם שם יותר קל להם לבנות שריר כי אחוזי השומן שלהם יותר נמוכים ומסת השריר גדולה יותר. בקיצור - לא פייר. גברים מתבגרים יותר יפה מנשים, ובהרבה פחות מאמץ. הנה כמה גברים כאלה, שנראים אפילו טוב יותר - מצד ימין תראו את הגרסה הצעירה שלהם, ומשמאל את איך שהם נראים היום.

אזהרה: זה יגרום לכן לרצות לצרוח לתוך כרית

דיוויד בקהאם

פעם והיום דייויד בקהאם. GettyImages
דיוויד בקהאם/GettyImages

אולי זה לא קשור, אבל ידוע שאשתו נמנעה מפחמימות במשך 20 שנה. אולי זו לא הסיבה היחידה, אבל אם הייתי נשואה לאחד כזה הייתי גרה בחדר כושר. בכל מקרה, עד כמה שהוא נראה טוב פעם - היום הוא נראה אפילו יותר טוב, יותר סקסי, ויותר גברי.

רוברט דאוני ג'וניור

פעם והיום רוברט דאוני ג'וניור. GettyImages
רוברט דאוני ג'וניור/GettyImages

דאוני ג'וניור הוא דוגמה מצוינת לגבר שלא רק נראה עדיין טוב אלא השתנה לטובה עם השנים (והאיירון-מן). בצעירותו הוא היה חביב, אבל בשום אופן לא מישהו לסובב אחריו את הראש ברחוב. עם הזמן הוא השיל מעליו את מראה הגיק שמתאמץ להיות קול, והפך לגבר שווה וסטייליסטי במיוחד.

ויליאם זבקה

פעם והיום ויליאם זבקה. GettyImages
ויליאם זבקה/GettyImages

הילד הרע מקראטה קיד, למי שלא זוכרת, הוא עוד דוגמה מעולה לגבר שנראה הרבה יותר סקסי בגיל ארבעים ומשהו מאשר בשנות העשרים שלו. נתקלתי בו שוב בסדרת ההמשך של קראטה קיד "קוברה קאי", שמתארת את אותן דמויות שנפגשות אחרי 20 שנה בכיכובם של אותם שחקנים (גם ראלף מאצ'יו משחק שם, ונראה בערך אותו דבר). מעבר לרעיון המגניב ולחוויה הנוסטלגית, שווה לצפות רק כדי לראות איך השיל זבקה מעצמו לחלוטין את מראה האפרוח הדרוס.

רון שחר

פעם והיום רון שחר. אביב חופי
פעם והיום רון שחר/אביב חופי

איי, רון שחר, רון שחר. מדובר באחת הדוגמאות הכי טובות להתבגרות סקסית של גבר. שמור מדהים, בכושר, עם תוספת סקסית של ניסיון וחוכמה בעיניים. כמעט אין הבדל בין שתי התמונות, אבל אם כבר אני צריכה לבחור, אני חד משמעית בוחרת באיך שהוא נראה עכשיו.

יהודה לוי

פעם והיום יהודה לוי. שמאל: צילום מסך איש חשוב מאד, אביב חופי
יהודה לוי/אביב חופי, שמאל: צילום מסך איש חשוב מאד

נו, מה יש להגיד? לא רק שהוא נראה יותר טוב עכשיו מאשר פעם, הוא גם השביח בענק מבחינת כישורי המשחק שלו. לא יודעת מה אתכן, אבל אני מעדיפה פי מאה את יהודה לוי שנשוי לשלומית מלכה עם קצת שיער שיבה בזקן מאשר את הגרסה הצעירה שלו עם הנינט והטלנובלות.

פעם והיום בראד פיט. GettyImages
בראד פיט/GettyImages

בראד פיט תמיד נחשב לאחד הגברים החתיכים בעולם כבר עשורים, אבל נשבעת שעד לפני כמה שנים לא הסכמתי עם הקביעה הזאת. היו לו תווי פנים יפים גם בצעירותו, אבל משהו במראה הבלונדיני מדי הזה קצת הזכיר לי ילדה שהתחפשה לילד. הוא אמנם היה תמונה יפה, אבל לגמרי נטולת סקסיות או גבריות, ולדעתי ההתבגרות חיספסה אותו קצת והפכה אותו לגבר שווה במיוחד.

פעם והיום ליאונל מסי. GettyImages
ליאונל מסי/GettyImages

למי שחיה מתחת לסלע, זה לאו מסי, כדורגלן ארגנטינאי מאד מפורסם שמשחק בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה. אחד הכינויים שלו הוא "הפרעוש" לא בגלל הפרצוף, אלא כי שהוא מהיר מאד וקטן. מצד שני, אפשר להחיל את הכינוי הזה בקלות גם על התמונה שלו מימין. אין מה לעשות, האיש פשוט נראה כמו קופיף בצעירותו, ולא שעכשיו הוא יפיוף, אבל אי אפשר להכחיש שהשנים הוסיפו לו סקס אפילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully