עידן חביב, הישרדות VIP. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

פרק היבבות הזה גילה לנו מי השורד הכי אותנטי על האי

30.8.2020 / 10:32

פרק היבבות העונתי שבו השורדים פוגשים את המשפחות הגיע הפעם לשיאים חדשים, מרגש, לא מרגש, זה עניין של אופי - מה שבטוח, זה הראה לנו מי משחק דמות כל העונה ומי השורד שמתנהג בצורה הכי אותנטית

עידן חביב מדבר על ההורים שלו, הישרדות VIP/רשת 13

בסרטון: עידן חביב מדבר על המשפחה שלו

נתחיל בזה שהפרק היחיד שהיה משעמם יותר ממיצג היבבות הזה הוא ההדחה של רגב. לפחות בואו נגיד כולנו תודה לאל ולהפקה שהוא הלך, אחרת בכלל הייתי נרדמת מול הטלוויזיה.
תירגעו, אני יודעת שהיה מרגש. גם הרוסיה קפואה בלי רגשות כמוני יודעת לקרוא התנהגות אנושית ולהבין שדמעות-דמעות-דמעות עושה לכולם משהו בנשמה. גם אם הם לא ראו אחד את השני כולה חודש - שזה משהו שחיילים קרביים סוגרים בסבבה שלהם, אבל לא משנה, נו, היה מרגש.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בכל מקרה, בין יללה אחת לשנייה ראיתי עוד כמה דברים - בין היתר את העובדה שלא משנה כמה אנשים מנסים להציג חזות ופוזה מול המצלמות או מול חברי שבט, כל הקישוטים מתנפצים כשהעולמות מתנגשים ומולך נעמד אדם שמכיר אותך מבפנים ומבחוץ. קצת כמו להביא את החבר החדש להורים ואז להתפלל שהם לא ישלפו את אלבומי התמונות או יקראו לך "פצפוני" או משהו.
אם כבר אנחנו כאן בואו נחלק להם ציונים באותנטיות - מי לגמרי מביא את עצמו לאי הזה ומי מביא דמות:

אז יש לנו את עידן, שאני חייבת לו התנצלות כי לפני כמה שבועות או חודשים או שנים (אלוהים, כמה זמן העונה הזו משודרת?!) כתבתי טור על כך שהוא ממש לא מציאה גדולה, וקצת בא לי לקחת את דברי בחזרה. אז הנה זה בא: הוא סבבה.

למה רק סבבה? כי אני לא שותפה לקרנבל ההתעלפות מזה שהוא ויתר על להיפגש עם אמא שלו בשביל האחרים. אני כן חושבת שהוא אחד האנשים הכי מאוזנים בשבט הזה, ושהראש שלו מוברג בצורה די טובה לכתפיים, כנראה בזכות אמא ממש נחמדה שתומכת בו בכל מצב, גם כשהוא צריך לבחור בינה לבין אחרים. היא לא מעריצה אותו כמו פאפי ג'רבי ולא עובדת על רגשות אשם כמו הרבה אמהות אחרות שאני מכירה, מה שכנראה גרם לזה שעידן באמת יצא אחלה גבר. עזבו שאני בטוחה שהוא קצת רקד מבפנים כשהוא אמר "תביאו להם את המשפחות" כי בלב הוא הבין שזה מהלך שהביא לו את הגמר, זה לא רלוונטי. לפחות הוא הוכיח שהוא באמת מי שאנחנו רואים כבר 800 פרקים - אדם שמוכן לוותר כשזה נכון ונחוץ, ויודע לשלב נכון בין ראש ללב. אז שאפו, עידן, לוקחת את רוב דברי בחזרה.

ציון אותנטיות: 7. כי זה גם קצת היה מהלך עבור המיליון.

עוד בוואלה!

אלו האחראים הנוספים בפרשת אונס הנערה במלון הים האדום

לכתבה המלאה

מצד שני יש את ישראל. גם עליו כתבתי לא מעט, ונראה לי שצדקתי בכל מילה. איך יכול להיות שהדבר היחיד שעבר לו בראש לקראת המפגש זה שאסור בשום אופן שאח שלו יראה אותו בוכה? כאילו, מה? זה לא כל הקטע של ישראל? החזרה בתשובה שאפשרה לו סוף סוף להיות מי שהוא בלי להסתתר ולשקר? ואז הדבר הראשון שהוא עושה כשאדם שאוהב אותו ללא תנאים אמור להגיע, זה להתיישר לדום מתוח ולהיראות כמו חייל צעצוע מפלסטיק? זה מה שאתה מראה החוצה? שאחרי שנלחמת על העצמאות שלך, בסוף בסך הכל החלפת מסכה אחת באחרת? למה? באמת שזו התנהגות שמתחננת לאיזו בדיחה או פאנץ' טוב, אבל אצלי זה בעיקר מעורר רחמים כלפי האדם הזה, שחושב כנראה ש"ישראל האמיתי" לא מספיק לאף אחד, אפילו לא לאח שכל כך אוהב אותו.

ציון אותנטיות: 3

מי שכן חושבת שהיא לגמרי מספיקה היא אלינה. באמת שממש אהבתי אותה בפרק הזה - מוזרה והזויה ורוקדת עקום ומתנשקת עם הארוס ומתלהבת ובוכה וצוחקת ושמה ז** על כולם. פתאום כל החיבור ל"אני הפנימי" שלה נראה לי ברור. היא חיה עם אדם שמקבל אותה כמו שהיא - עם הפגמים ועם העובדה שהיא סוחבת שלושה ימים בין מקלחת למקלחת, אז לא באמת אכפת לה מה אנשים חושבים כי היא חוזרת הביתה לאהבה ללא תנאים. פתאום נראה לי שכולו קצת רוצים להיות אלינה. אולי רק קצת מקולחים יותר. ועם דיאודורנט.

ציון אותנטיות: 10+

בני נהנה ממשהו שדומה ל"תסמונת האקסית השווה" - אותה תסמונת שגורמת לגבר להיראות שווה יותר אחרי שאנחנו מגלות שיש לו אקסית ממש יפה/ חכמה/ מצליחה. פתאום אנחנו רוצות אותו קצת יותר כי אולי היא ראתה משהו שאנחנו פספסנו. אז כשאני רואה איך חגית אוהבת את בני וכמה הוא חסר לה אני מתחילה לחבב אותו טיפה יותר, למרות שממש לא ברורה לי הסיבה לכל הדבר הזה. איך גבר שיש לו אישה שכל כך מעריצה אותו ומרימה לו ומתחככת בו בשניה שאפשר, מגיע עם כזו עננה של לוזריות? יכול להיות שמה שראינו בהתחלה היה סתם הגזמה מצידו כדי לשחק על משבצת האנדרדוג? או שהיא מגזימה עם האהבה עבור המצלמות (מה שלא נראה לי) או שהוא סתם אוהב לשחק על קלף הלוזר, או שהוא באמת עבר תהליך.

בכל מקרה, ציון האותנטיות שלו מבחינתי הוא 6 בקושי.

השייח בוזגלו ואשתו עדי נראים לי כמו זוג בוגר ששרד הרבה, שיש ביניהם המון אהבה אבל גם המון משקעים, שזה אגב - רוב הזוגות הבריאים שנמצאים יחד יותר משלוש שנים. אז כן, הוא נראה חמוד ודואג ומקסים ופתאום יוצא ממנו צד אוהב ומגונן שלא ראינו, ומצד שני השאלה הראשונה של עדי היא עם מי הוא ישן כפיות, שזה ממש חמוד בעיני, גורם לי לאהוב אותם, ומראה שהוא לא סתם דיבר עליה ועל כמה הוא דואג לה ואוהב אותה (הכי חמוד: אסי שואל את עדי אם היא מסוגלת לישון בשטח).

ציון אותנטיות: 9

ואחרונה חביבה נמצאת זו שרגילה תמיד למקום הראשון - עם הפאפי שהוא מעריץ מספר אחת ומה שנראה כמו האבא המושלם לילדה המושלמת עם החלומות המושלמים שמגיעה להישגים מושלמים. מה אני אגיד לכם? אני מאמינה להם והכל, הם נראים מדהים. פשוט החיים לימדו אותי לא לסמוך מדי על תמונות מושלמות, לא באיסטגרם ולא בחיים - אז תחליטו אתם.

ציון באותנטיות: 10. או 1. תלוי מאיפה מסתכלים על זה.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully