המירוץ למיליון אולסטארס 2020. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

עד רון שחר: הטריק של גילי אלגבי לניצחון במירוץ למיליון

בשיתוף GA-DE

7.10.2020 / 9:26

איפור עמיד הוא אומנות די פשוטה - לא צריך כישרון מיוחד כדי לגרום לו להחזיק יום שלם וארוך, רק לדעת כמה דברים פשוטים. גילי אלגבי מסביר איך להתאפר ליום שלם של ריצה במירוץ למיליון, עם המייק-אפ החדש של GA-DE שיחזיק מהבוקר ועד לרון שחר

אחד הזוגות המצחיקים במירוץ הם גילי אלגבי ואחותו טלי, שכבר בתוכנית הראשונה שמענו אותם מדברים על ה"ביוטי" שעשו בבוקר. הבעיה בלנסות להיראות יפים בתוכנית כמו המירוץ למיליון היא הימים הארוכים של הריצה ממקום למקום במגוון אקלימים, תוך כדי משימות פיזיות שבהן אפשר להזיע, להירטב, ולפעמים אפילו להתפלש בבוץ - תלוי ביום ובמשימה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד שני, הימים החמים שלנו בתקופה הזו יכולים להשאיר אבק אפילו למירוץ למיליון. אז מה יותר טוב מלקבל טיפים ממישהו שהיה גם פה וגם שם? קבלו את המאפר גילי אלגבי, בעל שנות ניסיון רבות באיפור לאירועים בימים החמים של ישראל, אחד שיודע בדיוק מה צריך לעשות כדי שהאיפור ייראה פרש מהבוקר עד הערב, או כמו שאומרים במירוץ, "מהבוקר, עד לרון שחר". גילי חולק איתנו את שני המראות השווים ביותר ליום-יום, קליל וגלאם - שניהם קלים להשגה והכי חשוב - עמידים בטירוף, בזכות המייק-אפ החדש של GA-DE, שאותו תוכלו למצוא באתר האונליין.

מייק אפ. יוסי סליס,
המייק אפ החדש בסדרת LONGEVITY, עמיד ל-24 שעות מעניק כיסוי מלא במראה מט טבעי/יוסי סליס

מראה קליל ועמיד

Longevity Full Coverage 24 Hour Foundation הוא מייק-אפ עמיד, בגימור מאט ומרקם שנראה כמו עור שני, ובעל גמישות שגורמת לו להיראות פרש כל היום. כשהבסיס של האיפור מדוייק ואיכותי, כל שאר האלמנטים מסתדרים מעצמם, לכן שני המראות העמידים שמתאר גילי אלגבי, גם הקליל יותר וגם העשיר, מבוססים על אותו מייק-אפ במינונים שונים:

"שני המראות האלה מאד פשוטים לעשייה, ובשביל לתחזק אותם במשך היום צריך לקחת בתיק רק כמה דברים לטאצ'אפים - ספוגית אם רוצים לחדש במהלך היום עם טיפה מייק אפ ולטפוח על האיזורים, פודרה, ואת הליפסטיק שאת מרגישה איתו בנוח, שישמש גם לסומק וגם לשפתיים" קובע גילי "ליום ארוך כמו המירוץ הייתי שם בתיק שלושה דברים - מייק-אפ Longevity Full Coverage 24 Hour Foundation, ליפסטיק אדום מסדרת סלפי - פריז מס' 862 לסומק ושיזוף, וספוגית לתיקונים".

"באיפור הקליל יש לנו שתי אופציות, תלוי בהעדפה או בסוג העור - קליל מבריק או וקליל מאט, ששניהם נותנים סקין רך וגימור יותר טבעי. בשני המקרים לוקחים מייק-אפ Longevity Full Coverage 24 Hour ומערבבים עם שמן או קרם - אם אני רוצה כיסוי קליל ומבריק אני מערבב את המייק אפ עם טיפה שמן Sense 5 Nourishing Facial Oil, ואם אני רוצה כיסוי קליל בגימור מאט, אני מערבב את המייק אפ עם Aqua Jolt, שמתאים לכל סוגי העור ומבוסס על מים."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

בלי פוטושופ: אלה הסודות שקים קרדשיאן שומרת לעצמה

בשיתוף GA-DE
ג'ייד פריימר ריסים ומקרה. יוסי סליס,
פריימר לריסים ומסקרה EXTREMITY של ג'ייד לריסים ארוכים ומעובים/יוסי סליס

לאיפור עיניים עמיד מציע אלגבי להשתמש בעפרון העיניים החום של GA-DE, או באייליינר הנוזלי Intense Eyeliner, שניהם לא זזים עד שאת מחליטה להיפרד מהם בסוף היום:

" קו אייליינר נוזלי צמוד לתפר הריסים תמיד יפה ומרים את העין. לזה מוסיפים מסקרה וזה נראה מספיק מאופר. אלה שלא אוהבות ורוצות משהו אפילו יותר פשוט ועדיין יפה וקליל, אני מציע לשים עיפרון חום בזווית העין למעלה, לטשטש כלפי חוץ, אפילו עם האצבע וזה גם מרים את העין וגם ממש עדין ונקי, מה שמתאים לעידן הקורונה, שבו אין ברירה אלא להדגיש את העיניים. תוסיפו לזה מסקרה עמידה, רצוי עם הפריימר הוורוד Essentials Perfecting Lash Primer שמגדיל את הריסים והופך אותם למרשימים עם כל מסקרה".

למרות המסיכות, גילי עדיין ממליץ על שפתיים מאופרות בעדינות, ואת זה הוא עושה עם ליפסטיק רגיל, קרמי, אבל שם ממש מעט ממנו: "שכבה דקה תמיד מתקבעת טוב יותר על השפתיים, מה שהופך כל ליפסטיק לעמיד. מה שעוד טוב בליפסטיק זה שהוא גם סומק שאפשר להניח עם האצבעות ולחסוך סחיבות ועבודה."

ג'ייד מייק-אפ. GA-DE,
מייק אפ LONGEVITY 24 hour, כיסוי מלא במרקם קליל ונעים שמחזיק מעמד כל היום ואינו מכתים את המסכה/GA-DE

גלאם ועמיד

יש בחורות שאוהבות מייק-אפ עם כיסוי מלא שממש מחליק את הפנים וגורם להם להיות "קנבס" מושלם לתחילת האיפור. המייק החדש Longevity Full Coverage 24 Hour Foundation, במיוחד כשלא מערבבים אותו עם שמן או קרם, הוא בדיוק הקנבס הזה, שלמרות עמידותו מתקבע בצורה יפיפייה על העור, ולמרות הכיסוי הוא לא נראה לעולם כבד, אלא כמו העור שלך - רק יותר מושלם.

"לפני המייק-אפ אפשר להניח פריימר סיליקון משיי דק, שמתאים לכל סוגי העור - Perfection Flawless Base. הוא מתאים לכל סוגי העור ואפילו מומלץ על השפתיים לפני שפתון, כדי להחליק אותן ולשפר את עמידות הליפסטיק. הפריימר תורם גם לעמידות וגם שומר על אחידות. אחרי הבסיס מוסיפים להוסיף טיפה הסמקות בקרם, ומפדרים אותן עם סומק בגוון תואם באבקה. עכשיו הסומק לא יזוז לשום מקום".

גם במקרה של הבסיס המלא יותר, אלגבי אומר שלדעתו אין סיבה להגזים עם איפור העיניים: "אני אוהב שהעיניים נשארות עדינות, מקסימום קצת ברונזר או כמה צלליות בגווני ניוד, קצת אייליינר ומלא מלא מסקרה. לא צריך יותר, בטח שלא ביום עבודה ארוך וחם."

ג'ייד ליפסטיקים. GA-DE,
שילוב של עיפרון EVERLASTING של ג'ייד עם שפתון קרמי נותן תוצאה עמידה לאורך זמן/GA-DE

כולן מכירות את הליפסטיק הנוזלי העמיד, אבל במידה שליפסטיקים עמידים הם מחייבים מדי ביום ארוך שבו אין הרבה זמן להציץ במראה, גילי ממליץ להשתמש בעיפרון שפתיים, אבל עם טוויסט: "את אותו טריק של ערבוב אפשר להחיל בקלות על עוד מוצרים חוץ ממייק אפ. את עפרון השפתיים של GA-DE שהוא עמיד בטירוף, אני תמיד מחמם קצת על גב היד עם פריימר Perfection Flawless Base, כדי לגרום לו להחליק בצורה מושלמת על השפתיים, מטשטש עם האצבע, מדקק את המרקם של עיפרון Everlasting, והופך אותו למעין 'כתם', שמתקבע על השפתיים ולא זז, ונותן מראה מהמם של 'אכלתי קרטיב דובדבנים לפני רגע'. זה גם עמיד לשעות, גם לא יורד על כוסות שתיה ומסיכות, וגם נותן יחסית הרבה פיגמנט, שמתאים ללוק הגלאמי יותר"

את שני המראות גילי ממליץ לא לפדר בכלל, או בשיא העדינות עם מברשת פלאפית "במיוחד עם המייק-אפ החדש אין ממש צורך - המייק אפ מאד עמיד גם ככה. למי שלא אוהבת לפדר, יש מוצר מדהים לקיבוע האיפור שקוראים לו Essentials Matte Makeup Fixer, שמשאיר אותך בגימור מאט ותורם לעמידות מבלי להוסיף בכלל כובד".

מערכת Sheee, בשיתוף GA-DE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully