קים קרדשיאן. GettyImages
GettyImages

בלי פוטושופ: אלה הסודות שקים קרדשיאן שומרת לעצמה

בשיתוף GA-DE

9.9.2020 / 10:23

חלק מאוהבים בה וחלק פחות, אבל אין אחת שלא חושבת שהעור של קים קרדשיאן מאופר פשוט מושלם. סודות האיפור שלה הרבה יותר פשוטים ממה שאת חושבת, וואלו המוצרים של GA-DE שאת צריכה בשביל זה

להסתיר כהויות מתחת לעיניים נשמע פשוט, אבל כל מי שאי פעם ניסתה לעשות את זה יודעת שמדובר בלא פחות מאומנות הדורשת ידע ודיוק, כדי באמת להצליח לכסות אותן ולא לקבל תוצאה חלקית ולפעמים אפילו גרועה יותר, של כהויות אפרוריות שרק מדגישות את כמויות האיפור שהעמסת מתחת לעין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מי שיודעת להחליק את האיזור שמתחת לעיניים הכי טוב זו המלכה האם קים קרדשיאן ומאפר הבית שלה, מריו. קים הייתה הראשונה ללבוש קונסילר בטכניקת המשולש שגם מדגישה את עצמות הלחיים, ואפשר לומר שהיא זו שהביאה למודעות שלנו, הצרכניות הפשוטות, את הקסם הזה, ששמו 'קונסילר'. אבל לפני שנדבר על קונסילר שבתרגום לאנגלית משמע "מכסה", חייבים לדבר על הקורקטור - "המתקן".

סוד מס' 1: לפני שמכסים - מתקנים

קורקטור לונג'וויטי. יוסי סליס,
גוונים מתקנים: Longevity קורקטור/יוסי סליס

הקורקטור, כשמו כן הוא, נועד כדי לתקן את גוון הכהות שיש מתחת לעין או על הפנים, כגון פיגמנטציה, למשל. עכשיו, כדי לכסות כתם כהה בגוון בהיר, צריך קודם לתקן אותו באמצעות הגוון ההפוך לו בגלגל הצבעים, שינטרל את הגוון הכחלחל (שהוא תוצאה של שקיפות העור והנימים הכחולים שמתחתיו). הגוון המתקן לכחול הוא כתום, ולכן כהויות מתחת לעיניים ינוטרלו על ידי קורקטור בעל גוון כתמתם. איזה כתמתם? תלוי בגוון העור שלך - אם את לבנה, תצטרכי לחפש לך קורקטור בגוון סלמון בהיר, ואם את כהה, הקורקטור שלך יהיה כתום-חום כהה יותר, וכן הלאה. קורקטור Longevity, בעל המרקם הקטיפתי והכיסוי המלא, ייתן לך גם תיקון גוון, וגם כיסוי עמיד בגימור סמי-מאט. הקורקטור הזה מגיע בשלושה גוונים אוניברסליים, ולפעמים, תלוי בגוון העור שלך, יחסוך לך אפילו את הצורך בקונסילר בגוון העור שלך מעליו. שימי לב - אם יש לך קמטוטים, רצוי לערבב את Longevity עם מעט קרם עיניים לתוצאות אידאליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הכל יהיה בסדר: 3 טריקים שיגרמו לכם להרגיש ממש טוב

בשיתוף GA-DE

סוד מס' 2: פדרי במינימום

קונסילרים אידיליק. יוסי סליס,
מרקם דקיק: Idyllic/יוסי סליס

אחרי שהשתמשת בקורקטור לתיקון גוון, תצטרכי ברוב הפעמים להשלים את הפעולה עם קונסילר בגוון עורך, שיתאים למייק-אפ שהנחת על שאר הפנים. אחד הקונסילרים הדקיקים ביותר בשוק הוא Idyllic, שלמרות מרקמו הבלתי מורגש הוא בעל כיסוי מלא, עמיד במים וזיעה, מתאים לכל סוגי העור כולל עור יבש ובוגר, והכי חשוב- לא דורש פידור, כי הוא מתקבע מעצמו. זו בשורה נהדרת לבעלות עור בוגר, שכל תוספת של פודרה עלולה להדגיש להן את הקמטוטים. Idyllic, שמגיע בארבעה גוונים, נותן את הטוב מכל העולמות - גם כיסוי, גם גימור עדין, וגם הפחתת סימני עייפות ונפיחויות.

סוד מס' 3: פחות זה יותר

קורקטור לונג'וויטי. יוסי סליס,
קונסילר Longevity/יוסי סליס

כשמדובר בקונסילר מתחת לעין, אלא אם כן את בת 16 וחצי, רצוי שלא להעמיס - פחות זה יותר הוא חוק האצבע באיפור, בכל תאורה למעט תאורת צילום בהירה מאד. אחת הטעויות הגדולות ביותר שנשים עושות היא הנחת יתר שמשווה מראה כבד ועמוס מדי, וזה נכון במיוחד כשמשתמשים במוצרים בעלי כיסוי מלא ובעלי מרקמים עשירים או עבים, וזה נכון כפליים לבעלות עור יבש או בוגר שלהן מומלץ לערבב מעט קרם עיניים עם המוצר. קונסילר Longevity Full Coverage הוא פיגמנטי ובעל כיסוי מלא במיוחד, ואת צריכה להשתמש רק בכמות קטנה ממנו כדי להשיג תוצאות מקסימליות. קונסילר Longevity מגיע בשלושה גוונים, מתאים לכל סוגי העור, עמיד במים וזיעה, וכלל אפליקטור שהינו אידאלי ליצירת הארות מאט על עצות הלחיים ומתחת לגבה, בנוסף לכיסוי כהויות מתחת לעיניים ועל הפנים.

סוד מס' 4: הגימור תמיד חשוב יותר מהכיסוי

קונסילרים היי פרפורמנס. יוסי סליס,
גימור מושלם: High Performance/יוסי סליס

אם זה לא היה ברור עד עכשיו, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להתאים את רמת הכיסוי והמרקם לצרכים האישיים של העור שלך, ושבדרך כלל שווה להקריב את הכיסוי תמורת הגימור המושלם, ולא להיפך. אם יש לך קמטוטים באיזור, למשל, אין דבר פחות מחמיא מאשר גימור גס שנוצר על מנת להשיג כיסוי גבוה, כי מרקם עור לא מחמיא נותן מראה הרבה יותר עייף מאשר קצת כהות שאולי תישאר אם תשתמשי בקונסילר לחותי בעל כיסוי בינוני או קל, שנותן לך מראה טבעי יותר. קונסילר High Performance מבוסס נוסחת השמנים המזינה והלחותית ובעל המרקם הקרמי ייתן לך בדיוק את התוצאה הזאת - מראה טבעי, זוהר ורענן לכל סוג עור וכל גיל. בנוסף, שלושת הגוונים האוניברסליים של הקונסילר הזה ישמשו אותך גם כבסיס מעולה לצלליות. Win Win.

סוד מס' 5: אי אפשר לכסות כתם כהה עם צבע בהיר

קונסילרים וולווטין פלולס פיוז'ן. יוסי סליס,
מכסה ומזין: Velveteen סטיק/יוסי סליס

קונסילר מיועד לא רק לטשטוש הכהויות מתחת לעיניים, אלא גם לכיסוי פצעונים, צלקות או פיגמנטציה בכל איזורי הפנים. חשוב לדעת שכשמדובר בגוון הנכון לכיסוי חייבים לבחור קונסילר בגוון העור, ולא בהיר יותר. למה? כי לכסות כהויות מתחת לעיניים זה בדיוק כמו לצבוע קיר - אם יש כתם כהה וצובעים מעליו בגוון בהיר - תקבלו את אותו כתם, רק באפור בהיר יותר, שזה לא פחות גרוע. הקונסילר המומלץ לכיסוי פצעונים (אלא אם כן את בת 16, ואז את יכולה לשים מתחת לעיניים גם שפכטל וזה ייראה מצוין), הוא קונסילר הסטיק Velveteen, שהינו בעל כיסוי משתנה וניתן לבנייה. הסטיק מגיע בארבעה גוונים בגימור מאט, ומכיל גם נוגדי חמצון וויטמין E, והוא אידאלי לפיסול הפנים ויצירת הארות מאט.

מערכת Sheee, בשיתוף GA-DE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully