אימג'ין פלטה ג'ייד. GA-DE,
GA-DE

הכל יהיה בסדר: 3 טריקים שיגרמו לכם להרגיש ממש טוב

בשיתוף GA-DE

16.8.2020 / 14:04

אם אי פעם היינו צריכים ללמד את עצמנו להרגיש טוב גם כשאין סיבה קונקרטית, זה עכשיו, וזה אפשרי. הנה כמה טיפים שמסייעים לקארין ארד לעבור את התקופה, והפלטה החדשה של GA-DE היא חלק מהעניין

לוק עם פלטת Imagine, ג'ייד/איפור וצילום: פזית חורש

אם יש משהו שאנחנו צריכים עכשיו, כולנו, זה להתמקד בדברים הקטנים והמשמחים של היום-יום. לא יודעת אם זו הייתה הסיבה בגללה ג'ייד החליטו לקרוא לפלטה החדשה שלהם Imagine, אבל השם הזה לא רק שמתאים לפלטה, אלא גם למה שחסר, לפחות לי, בתקופה הזאת - אופק, עתיד, ואופטימיות. ומאחר והמציאות קשה כרגע, לא נותר לנו אלא לדמיין את עצמנו במציאות טובה יותר. איך עושים את זה? הנה כמה טריקים שפיתחתי בתקופה האחרונה, ועובדים לי מעולה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הכל מבוסס על העיקרון הידוע "Fake it till you make it". וזה עובד - ככל שתעמידו פנים, לא משנה איך, שנחמד ונעים לכם - ככה התודעה משתכנעת בכך יותר. אישית אני מקפידה לעשות שלושה דברים בכל יום. בנוסף לעבודה, ספורט וטיפול בסיסי בעצמי, כמובן.

קודם כל - תרקדו

נשמע פשטני, אבל לפעמים זה לא הדבר הכי טבעי בעולם להרים את עצמך מהכסא, לשים שיר מרים, ולהתחיל לקפץ בסלון. אבל זה כל כך, כל כך מומלץ. השילוב של האנדורפינים והמוזיקה, גורמת למוח להשתכנע שכרגע כיף לכם, וגם אם עושים את זה למשך שיר אחד, לא תאמינו כמה זה משפר את מצב הרוח, למשך כמה שעות טובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

שלושה דברים שיצילו את העור שלך מהקורונה והקיץ

בשיתוף GA-DE

תהיו יפים

מי שחושב שלהקפיד להיראות טוב זו שטחיות - טועה בענק. הטריק השני שעוזר לי לשפר מצב-רוח מיידית. מקלחת, תלבושת, סידור קל של השיער וכמובן, איך לא - איפור, משדרגים את מצב הרוח סופית, כן, גם אם אף אחד לא רואה אותך חוץ מהשליח של הסופר או איזה שכן. זה גם הופך את החיוך מול הראי להרבה יותר טבעי, תאמינו לי.

עכשיו, מסיכות מסתירות את כל החלק התחתון של הפרצוף, מה שעצוב מאד בשביל הליפסטיקים של העולם, אבל משמח מאד את פלטות הצלליות, העיניים המעושנות האייליינרים והריסים. GA-DE, שעושה את אחת הפורמולות האהובות עלי בפלטות שמיניות הצלליות שלהן, הוציאה פלטה נוספת, מושלמת ליום יום (כי לאן אנחנו כבר הולכות בערב, בואו) שהיא כל כך פשוטה לתפעול, שכל אחת יכולה לעשות איתה לוק מהמם ומהיר, בלי טיפה של מאמץ מיותר. קוראים לפלטה הזאת Imagine, וככה תארגנו לעצמכן לוק אופטימי וקליל שיעזור לכן לדמיין שהדברים הרבה פחות גרועים ממה שהם נראים, גם אם זה לכמה שעות. אה, וזה גם ממש ממש יפה.

אימג'ין פלטה ג'ייד. יוסי סליס,
שישה גווני אדמה במרקם מט ושני גוונים זוהרים להקפצת כל מראה/יוסי סליס

שני לוקים מנצחים עם פלטת Imagine

מדובר במארז שבו שמונה גוונים - שישה גווני מט חמישה נייטרליים (וורדרדים וחומים בגוונים שונים) ואחד מהם שחור, שיכול לשמש גם כאייליינר עדין. לשדרוגים, בפלטה יש גם שתי צלליות שימר בפורמולה נימוחה - אחד מהאחד מהם בצבע זהב לבן והשני נחושת אדומה.

הפלטה הזאת תתאים לכל צבע עיניים, גוון עור, ותיראה הגיונית לא משנה לאן את הולכת - להורים, לסופר, או לשבת עם חברה על כוס יין (במרחק שני מטר מהשולחן שלידך כמובן). קבלו את הלוק הכי אוניברסלי ופשוט בעולם, בעזרת מברשת פלאפית אחת:

עין מפוסלת ב-4 דקות
מתחילים מהשורה העליונה משמאל לימין, לפי הסדר: את צללית השמנת מניחים מתחת לעצם הגבה, מטשטשים אל תוך שקע העין את צללית הבז' עם תת הגוון הורדרד ועוברים איתו גם מתחת לקו הריסים, ומדגישים בעדינות את הקצוות החיצוניים של העפעפיים עם הצללית החומה הבינונית בעלת הגוון המושלם (הוא חמים, אבל לא מדי). שמים מסקרה, וזהו - זה מראה מושלם שמפסל כל עין ולא נראה מוגזם לעולם.

אימג'ין פלטה ג'ייד. פזית חורש,
שני לוקים פשוטים ואופטימיים - פלטת Imagine/פזית חורש

העין מעושנת הקלה בעולם
אם את רוצה צראה מעושן כהה יותר לערב, גם את זה תוכלי להשיג בקלות מאותה פלטה. ללוק הזה מתחילים שוב עם הצללית הבהירה מתחת לגבה, וממשיכים עם הצללית החומה (שנייה מימין בשורה העליונה) בשקע ומתחת לעין. כדי להעצים את הדרמה, הדגישי את צידי העין בחום הכהה יותר (שני משמאל למטה), וטשטשי קו עדין גן מתחת לקו הריסים. לסיות, שני צעדים שיקפיצו את הלוק ויהפכו את הלוק למעושן, הם טשטוש עדין מאד של הגוון השחור מתחת לקו הריסים, אבל בעדינות, רק בשלישי החיצוני של העין, וגם בשליש החיצוני מעל קו הריסים העליון. לסיום, קחי עם האצבע קצת מהזהב הזוהר זוהר הזה שנמצא בשורה התחתונה בצד ימין, והניחי במרכז העין. שתי שכבות מסקרה, וזהו. את אש.

איפור וצילום - פזית חורש

לוק עם פלטת Imagine, ג'ייד/איפור וצילום: פזית חורש

והכי חשוב - תחייכו

לחייך. אני עושה את זה כמה פעמים ביום, בכל פעם כשאני נזכרת אני דופקת חיוך לעצמי. גם אם זו רק מתיחה של השרירים בשלב הראשון, וגם אם אני הכי לא במצב רוח שבו מתחשק לי לחייך, וגם אם אני לבד לגמרי. וזה עובד. חוקר אמריקאי שהוא גם מרצה ב'טד' חקר את הנושא וגילה שחיוך למשל חמד דקות, כזה שמשתף את כל שרירי הפנים שכולל גם את העיניים והלחיים, עוזר לא רק לשיפור מצב רוח אלא גם להתגברות על כאבים ולסיבולת ספורטיבית טובה יותר. החיוך מעביר מסר למוח שנעים לו, המוח מפריש אוקסיטוצין, והופ - האופטימיות חוזרת.

קארין ארד, בשיתוף GA-DE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully