היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. GettyImages
GettyImages

חשדנים, שימו לב לסימנים: ככה תדעו שבאמת בוגדים בכם

21.9.2020 / 11:18

הוא מתנהג מוזר או שאת מדמיינת? היא מרוחקת או שזה חוסר הביטחון שלך? כולנו לפעמים חושדים בבני הזוג שלנו - לרוב אנחנו טועים, אבל לפעמים גם צודקים - בדקו עד כמה אתם מזהים את הסימנים החשובים באמת

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בוידאו: תולדות המונוגמיה מאז ועד היום

הייתן מצפות שבזמן שמשתוללת מגיפה עולמית, כזו מכריחה את כולם להישאר בבתים או לצאת מהבית בפנים מכוסות, די תהרוג את הליבידו הגלובלי וגם תוריד משמעותית את כמות הבגידות. אז זהו, שזה לא עובד ככה. לא רק שלאנשים תמיד היה צורך לבגוד ולפתח רומן מחוץ לנישואין, הוא אפילו התגבר בתקופת הקורונה. אתר אמריקאי להיכרויות מחוץ לנישואין (כן, יש כזה דבר. מקווה שלא נתנו פה רעיונות מיותרים) מדווח על עליה של 31% בכמות הנשים והגברים שמעוניינים להכיר מישהו לרומן מהצד.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

למה זה קורה? כולנו היינו בסגר, ויודעים היטב כמה קשה להיות עם אותו בן אדם למשך כל כך הרבה זמן ברצף תחת אותו הגג ובין אותם ארבעה קירות. לפעמים זה דווקא עושה טוב לזוגיות, אבל במערכת יחסים שיש בה סדקים, זה עלול להרחיב אותם.

בגידה. ShutterStock
הבגידות הפכו לסייבר סקס/ShutterStock

אז יש עליה בבגידות, וכיוון שזה לא בדיוק הדבר הכי קל כשאנחנו נמצאים בסגר בבית, גם האמצעים למציאת רומן ומימושו הופכים להיות יותר יצירתיים. אי אפשר להתחיל עם פרטנר פוטנציאלי בבר, או שהבחור שאת דלוקה עליו מהמשרד לא בדיוק נמצא בקפסולה שלך. ההיכרות הפכה להכרות וירטואלית, שאותה אפשר לעשות בקלות באתר או אפליקציית הכרויות, ולהמשיך את הרומן בזום, בפייסבוק או בכל פלטפורמה אינטרנטית. הבעיה היא לשמור על זה בסוד, בייחוד אם בן או בת הזוג פתאום בחל"ת נצחי או עובדים מהבית. הבגידות הפכו לסייבר סקס, וכל בוגד צריך להיות האקר כדי להסתיר את העקבות שלו.

האם תדעו לזהות אם בן או בת הזוג שלכם מנהלים רומן מאחורי גבכם? האם יש לכם את היכולות לקלוט סימנים של בגידה אצל הפרטנר, בין אם היא וירטואלית או פנים מול פנים? ענו על השאלון וגלו את יכולות זיהוי הבגידה שלכם, בתקווה שלא תצטרכו להשתמש בהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully