ניקול ראידמן שבוע האופנה פריז. GettyImages
GettyImages

תכלה שנה וקורונותיה: האנשים שבאמת צריכים התחלה חדשה

עדי דנטס

20.9.2020 / 12:00

כולנו זקוקים להתחלה חדשה אחרי כל מה שעבר עלינו ועדיין עובר, אבל הנה כמה אושיות שצריכות את זה אולי קצת יותר מאיתנו. מפרגנות להן, כי הן מזכירות לנו שלא כל מה שנוצץ באמת זוהר

בווידאו: גזר הדין במשפטן של בר וציפי רפאלי/צילום: ניב אהרונסון

בוידאו: הסדר הטיעון של ציפי ובר רפאלי

אם יש משהו שאני קצת בטוחה בו אבל גם קצת מפחדת להגיד, זה שהשנה הזו אמורה להיות טובה יותר מזו שבדיוק נגמרת. כאילו, אני מקווה. תמיד יש מצב שייפול פה איזה מטאור, שזומבים ישתלטו על העולם או שתגיע פלישת חייזרים. אני חושבת שלרובנו היתה שנה "מאתגרת", וכולנו קצת מצפים שהיא תיגמר ותגיע אחת חדשה ונעימה יותר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז אני מאחלת לכולנו המון התחלות חדשות וטובות, עם כל הברכות שמתלוות לזה, אבל יותר מהכל הייתי רוצה לאחל שנה טובה לכמה כוכבות שבאמת היינו רוצות לראות פורחות יותר בשנה הקרובה. לו רק כדי שנוכל להגיד "אם היא הצליחה, אז כל אחד יכול!"

ניקול ראידמן
המעושרת תמיד מראה לנו שהכל נצנצים ויהלומים בעולם המושלם שלה, אבל בכל פעם מחדש נאלצת להתמודד עם העובדה שכסף לא קונה אושר. קריירת השירה שהתקבלה ב... נו, רגשות מעורבים, הביטול של ההופעות שהיא כל כך רצתה שיקרו וכמובן הגירושים המתוקשרים שאולי זכו לסיקור שהביא לה המון זמן מסך, אבל ללא ספק הכאיבו לכל המעורבים. ממש לפני כמה ימים ניקול פרסמה פוסט שבו היא מספרת כמה היא בודדה ומזמינה גברים ל"דייטים בלייב" באינסטגרם שלה, פעולה שלא היתה מביישת את אחרונת הרווקות בפייסבוק, אבל אני נותנת קרדיט לניקול ומקווה שמדובר בין היתר בצעד שנועד להביא עוד קצת באזז. בעיקר בגלל שעברתי על הגברים שענו לה, ובאמת שכולנו צריכים לאחל לה ביחד בהצלחה.

אורטל עמר
להגיד שלאורטל היתה שנה לא קלה זה כמו להגיד שהקורונה זה צינון. בין הריבים עם בן אל עצמו, לניסיון לאחד בין שימי לתו שהשאיר טעם מריר ובאופן כללי הסתגלות לחיים חדשים לגמרי בתור אמא חד הורית לילד קטן. בין לבין היא גם התראיינה וסיפרה שבן אל לא תומך בה ושאמא שלו לא טורחת לבקר את הילד, וחטפה בחזרה ראיון עוקצני מטעם בן אל, שהאשים אותה בין היתר ברדיפת פרסום. ואתן חשבתן שהפרידה שלכן מכוערת. אני חשבת שכולנו נרצה לאחל לה שנה טובה, קלה ונעימה. ואולי איזה בן זוג חדש להצטלם לידו במסיבת יום ההולדת הנוצצת הבאה שלה.

בר רפאלי
זה קצת טרנדי לשנוא את בר רפאלי. זה לא רק העניין הזה שהיא ממש יפה, כי את גל גדות, נגיד, אנחנו אוהבים, אלא ההתנשאות. הריחוק מהעם ומהפפראצי, האינסטגרם המושלם בכל מצב, גם בימים בהם היא בדרך לבית המשפט, המשפטים הקלישאתיים שאותם היא פולטת בראיונות ובאופן כללי הניחוח הזה שהיא מפזרת סביבה, שהיא מרגישה טובה יותר מכולנו. אז השנה היא חטפה - לא רק קנסות כספיים אלא גם עבודות שירות (שברור לנו שהיא לא "תוציא מהן את המיטב" כמו סלבס אחרים שרק מחכים להזדמנות שיצלמו אותם עושים משהו למען הקהילה), והשיא הוא הכניסה הדרמטית של אמא שלה לכלא. ולמרות הסלידה ממנה, כולנו מבינים פתאום שמאחורי חומות הזהב נמצאת אישה שעוברת משבר עמוק וקשה, ועסוקה ככל הנראה בעיקר בלשרוד ולא ליפול אל תוך תהום של דיכאון. אז לגמרי מגיעה לה התחלה חדשה, בתקווה שתהיה טובה ונעימה יותר, ובעיקר בחיק המשפחה. אה, ונשמח גם אם היא תכתוב איזה פוסט על ההתמודדות, אבל באמת - זהו.

מעיין אשכנזי
כולנו מרגישים חלק בלתי נפרד מהחיים ומהזוגיות של מעיין. זו לא רק העובדה שכל המדינה היתה שותפה להתאהבות שלה ושל אביחי בווילת האח הגדול, אלא התחושה ששניהם הכניסו אותנו אל תוך החיים שלהם עם אינספור כתבות, תמונות אינסטגרם, סיפורים ושיחות פתוחות גם על הקשיים. ובגלל זה כבר לא יכולנו לחכות לחתונה. אז עכשיו מעיין רווקה, וכולנו רוצים לסדר לה את החבר הזה שלנו שממש רוצה כבר להתמסד והכי יתאים לה, אבל בינתיים כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לאחל לה התחלה חדשה, עם אביחי או בלעדיו. ואנחנו לגמרי מחכים לתמונה משותפת חדשה שנוכל להתעלף ממנה.

אסתי גינזבורג
ברחה או לא ברחה, מתגוררת באל-אי על חשבון כספים שבעלה חייב או סתם נופשת בחו"ל, העובדות אולי לא ברורות אבל דבר אחד בטוח - זו לא הייתה השנה של אסתי. אנחנו אולי לא יודעים את כל הפרטים, והאש מופנית בעיקר לבעלה, עדי, אבל כשבכל יום מתעוררת תביעה חדשה מצד חברות, קונים או סתם עובדת משק בית, אפשר להניח שהשיחות בקפה של הבוקר לא פשוטות. מצד שני, כולנו יכולים להעריך את העובדה שהיא עומדת לצד בעלה גם בזמנים האלו, כי נישואים זה לא תמיד השקות וצילומי קמפיינים. אז שתהיה להם שנה רגועה ונעימה, אולי עם קצת פחות פרסום ויותר שקט, בישראל או באל איי.

אלה איילון
איילון אמנם נפרדה מהחבר וחלתה בקורונה, אבל משום מה יש לי תחושה שזו הבעיה הכי קטנה שלה כשהיא חושבת על מה קרה לה בשנה האחרונה ומה היא היתה מאחלת לעצמה לשנה החדשה. אחרי שבילתה חודש וחצי על אי, בשיחות על עצמה ועל כמה שהיא מדהימה, ועוד חצי שנה בהתנצלויות על איך שהיא דיברה על האי, נראה שאלה בעיקר רוצה כרגע שישכחו מ-15 דקות התהילה שלה ואולי יציעו לה לנוח קצת בבית האח הגדול או משהו, כדי לקבל הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני (יש פה איזו בדיחה על זה שהיא הגיעה בתור VIP אבל נוותר עליה לטובת קארמה טובה). בכל מקרה, מאחלים לה שנה מלאת קמפיינים, חברים חדשים ואולי איזה פסיכולוג או מאמן טוב שיעזרו לה לאהוב את עצמה באמת, ולא רק מול המצלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully